molza Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 hej,sprawa dotyczy sprzetu jak w temacie - przebieg 100km (od nowosci). Zauwazylem problem dzis - jak dojezdzam powiedzmy do swiatel to redukuje stojac ze sprzeglem do jedynki powoli(1s na jedno pchniecie). klik klik itd...jak zejde do neutrala to nizej nie moge - jedynka mi zaczela nie wchodzic tylko podczas takiej redukcji. Mam uczucie "miekkosci" jak pcham dzwignie biegow ale nie kika i nie "wpada" mi jedynka.dzwignia "odbija" do neutrala i ponownie zapala sie dioda "N"...dluzsze przytrzymanie dzwigni do dolu nic nie daje...dopiero w polsprzegle wpada z wyraznym "tygnieciem"rowniez manewr wrzocenia 2-ki z (neutrala) i zejscie ponowne - podczas postoju nie daje efektow...silnik oczywiscie mocno rozgrzany po jezdzie.czy to moze byc wina starego oleju w silniku (olej wlany w 2008r ale sprzet odpalany na neutralu na pare minut co pare tygodni przez te lata). a moze ja cos nie tak robie podczas redukcji? albo cos przedobrzylem zle jezdzac?wczesniej nie bylo tego problemu jak jezdzilem tym sprzetem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 hej,sprawa dotyczy sprzetu jak w temacie - przebieg 100km (od nowosci). Zauwazylem problem dzis - jak dojezdzam powiedzmy do swiatel to redukuje stojac ze sprzeglem do jedynki powoli(1s na jedno pchniecie). klik klik itd...jak zejde do neutrala to nizej nie moge - jedynka mi zaczela nie wchodzic tylko podczas takiej redukcji. Mam uczucie "miekkosci" jak pcham dzwignie biegow ale nie kika i nie "wpada" mi jedynka.dzwignia "odbija" do neutrala i ponownie zapala sie dioda "N"...dluzsze przytrzymanie dzwigni do dolu nic nie daje...dopiero w polsprzegle wpada z wyraznym "tygnieciem"rowniez manewr wrzocenia 2-ki z (neutrala) i zejscie ponowne - podczas postoju nie daje efektow...silnik oczywiscie mocno rozgrzany po jezdzie.czy to moze byc wina starego oleju w silniku (olej wlany w 2008r ale sprzet odpalany na neutralu na pare minut co pare tygodni przez te lata). a moze ja cos nie tak robie podczas redukcji? albo cos przedobrzylem zle jezdzac?wczesniej nie bylo tego problemu jak jezdzilem tym sprzetem... a jak wyłączysz silnik to wejdzie za pierwszym razem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Redukujesz stojąc w miejscu czy dojeżdzając? Jak stojąc w miejscu to takie problemu mogą się pojawić. Natomiast jak dojeżdzasz hamując biegami to nie ma prawa się tak dziać. Na jakich wcześniej jezdziłeś motocyklach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molza Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 - jak silnik wylaczam np. konczoc jazde (na neutrlau) i pozniej wlaczam to normalnie w swiecie wchodzi 1-ka.- redukuje stojac w miejscu, np. podczas naglego hamowania. czyli jechalem np. 60km/h i musze zatrzymac sie na swiatlach. wiec bedac np. na 5-tce dojezdzajac do swiate wciskam sprzegloi juz stojac zaczynam zrzucac biegi (np. z 5-tki).wtedy nie moge nizej jak do "neutrala". w przypadku jak hamuje biegami to jest ok.wczesniej jezdzilem na Yamasze DT i tam nie bylo takiego problemu.moze musze jakos sie w niego wczuc, nie wiem...wymienie olej w silniku na nowy razem z filtrem tylko musze czekac na oryginal 5-7dni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Wahlowanie biegami na postoju to nie jest dobry pomysł. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Jest to normalne zjawisko. Nie ma żadnego związku ze starym olejem. Po prostu, kiedy dojdziesz do neutrala, popuść na chwilę sprzęgło, a następnie wciśnij i wrzuć jedynkę. Powinna wejść bez problemu. Czasami się zdarza /rzadko/ że czynność trzeba powtórzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 - jak silnik wylaczam np. konczoc jazde (na neutrlau) i pozniej wlaczam to normalnie w swiecie wchodzi 1-ka.- redukuje stojac w miejscu, np. podczas naglego hamowania. czyli jechalem np. 60km/h i musze zatrzymac sie na swiatlach. wiec bedac np. na 5-tce dojezdzajac do swiate wciskam sprzegloi juz stojac zaczynam zrzucac biegi (np. z 5-tki).wtedy nie moge nizej jak do "neutrala". w przypadku jak hamuje biegami to jest ok.wczesniej jezdzilem na Yamasze DT i tam nie bylo takiego problemu.moze musze jakos sie w niego wczuc, nie wiem...wymienie olej w silniku na nowy razem z filtrem tylko musze czekac na oryginal 5-7dni... Po prostu zmieniać biegów nie umiesz :P ;). Skrzynia biegów w motocyklu jest tak skonstruowana że do prawidłowej pracy musi być w ruchu. Jeśli nie jest to po prostu nie zmienisz biegów to nie jest auto p.s. jest sens czekać na oryginalny olej i filtr yamahy ? Gdzie na rynku masz wiele producentów które oferują lepsze oleje i filtry za mniejsze pięniądze i co najważniejsze od ręki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molza Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 aha hehe :Pno jest to mozliwe ze nie umiem :]myslalem, ze moto nie musi byc raczej w ruchu.jak mam dystans na wychamowanie silnikiem powoli zrzucajac biegi do jedynki to zazwyczaj tak wlasnie robie. a w przypadku gwaltownego hamowania- zatrzymania i potem szybkiego ruszenia to faktycznie przy popuszczaniu lekko sprzegla wpada mi jedynka bez problemow :Dtakze popracuje nad technika heheciesze sie ze to nic powaznego z motorem :P (bo w somie noweczka). a jesli chodzi o lepsze filtry niz producenta to prosze o podanie szczegolow - to chetnie poszukam na necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 HiFlo, Filtron. Ja za hiflo płace 7 zł. Ile wynosi Cię oryginalny filtr ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 jak hamujesz to i tak masz wolną noge i ręke do zbijania biegów w czasie hamowania Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evlshroom Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 I ze trzy palce do dodawania gazu przy redukcji ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 ...czy to moze byc wina starego oleju w silniku (olej wlany w 2008r ale sprzet odpalany na neutralu na pare minut co pare tygodni przez te lata). .... Widzę że dbasz o sprzęt :icon_mrgreen:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.