C z e j e n Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 (edytowane) zmierzylem dokladnie 9 mm od krawędzi opony 180 do pasa napędowego wersji VRSCA moim zdaniem bez szerszego wahacza nie ma co kombinować bo po założeniu byłby jakiś 1 -2 mm luzu ale pod wpływem uginania sie opony mogłaby zahaczyć pasek a czy tylko w moim modelu teleskopy tylne dobijają? czy moze to wada fabryczna zbyt malego skoku zawiechy bądź co gorsza waga mojej tuszy :rolleyes: Edytowane 11 Września 2011 przez C z e j e n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 zmierzylem dokladnie 9 mm od krawędzi opony 180 do pasa napędowego wersji VRSCA moim zdaniem bez szerszego wahacza nie ma co kombinować bo po założeniu byłby jakiś 1 -2 mm luzu ale pod wpływem uginania sie opony mogłaby zahaczyć pasek a czy tylko w moim modelu teleskopy tylne dobijają? czy moze to wada fabryczna zbyt malego skoku zawiechy bądź co gorsza waga mojej tuszy :rolleyes: Ważę 85 kg - tył ustawiony na "1" i nie zauważyłem dobijania - moze mam go zbyt krótko. Na razie nie dobija Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapiszon Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Miałem Street Roda w którym szwajcarski serwis założył oponę 200.Motocykl miał tylko wymienioną osłonę pasa na tuningową firmy Rizoma i wszystko było OK.A tak to wyglądałohttp://www.bikepics.com/pictures/1148527/ Teraz mam Night Roda który ma fabrycznie założoną oponę 180,a u mnie jest włożona 240 mm.Ale motocykl ma przebudowany cały tył na oryginalnych częściach HD.Ale koszt takiej przebudowy jest po prostu nie opłacalny.Cena wszystkich części użytych do przebudowy całego moto to prawie 30 000 zł.Na szczęście ja tego nie płaciłem,tylko już taki kupiłem. http://www.bikepics.com/pictures/1660139/ Kapiszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Czytałem na forach że trzeba jeszcze ściąć krawędzie błotnika - te od spodu bo może szersza opona o nie zahaczać. Kupę niewiadomych :banghead: - najlepiej kupić założyć i sprawdzić czy tak jest czy nie. Chyba tak zrobię i kupię oponę za 80 pln - jakąś z demobilu - założę i wtedy będę mądrzejszy, bo nikt konkretnie nie powiedział ile zostało miejsca pomiędzy dolną osłoną pasa a oponą po założeniu 200 mm. Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gąsior73 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 jestem tu nowy i też zielony ale jestem zainteresowany tematem bo chodzi mi po głowie v-rod vrscd 2006 i jeżeli byłoby możliwość zamiany oponki 180/18-55 na większą to na pewno to zrobię.Jak ktoś ma wiedzę na ten temat to proszę o info. V-roda jadę obejrzeć nie długo więc temat będzie coraz bardziej gorący.Chodzi mi o poprawę wizualną ale nie zrobię czegoś co miało by negatywny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.Poprzednie posty są dość stare więc może ktoś coś nowego wie i może się podzielić wiedzą:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.