Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 może odrazu poproszę NASA o wsparcie finansowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 Moja oponka Dominik to Mitas C10, i nie nażekam dobrze się sprawuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sil Opublikowano 1 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 hmmmysliscie,ze ja do derbika bralem 120,140???nie ,to jest 110/100/18 i niestety haczy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 to jest 110/100/18 i niestety haczy Bo w derbiku jest o ile sie nie myle jest 3,5 czyli 100/100- 18. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sil Opublikowano 1 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 jest 3,5ale poprzednie opony miałem micheliny 110 80 18 i nie haczyło (nie wiem jak gruba byla oryginalnie kostka na bokach bo bralem uzywany). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 a nie szerokie 140x80 czy coś (też wchodzą do niektórych 2T). U siebie mam 130 i nie narzekam .Oponka w terenie sprawuje sie naprawde super, jednak czuje ,ze na torze mialbym klopoty z dosc gwaltownymi nawrotkami. Niestety - cos za cos :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 Dominik, jak Ci się jeździ na tych 100 w porównaniu do 120 ?? Ja planuje kupienie 100 lub 110 (teraz mam 120 :) ) co radzisz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sil Opublikowano 9 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2004 Moja przygoda skonczyla sie happy endem ;]nowy lancuch pozadnie naciagniety i juz nic nie haczy ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 9 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2004 Byle nie za mocno naciągnięty :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sil Opublikowano 9 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2004 Byle nie za mocno naciągnięty :!:spoko,luz lancucha pod kontrolą;],ale jak juz sie raz sprawi,ze nie jest zbyt naciagniety to bardziej sie sam nie bedzie naciagal,bedzie sie raczej luźny robił. A swoją drogą dziwnie dzisiaj było z tym napędem.Zębatki dostałem,ale okazalo sie,ze ten lancuch 420 co go bralem mial za malo ogniw i musialem kupic 2,rozkuc i spiąć i zrobic z nich 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Czerwca 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Dominik ile kosztuje taka 100x100 Michelin Competition IV ??? 400 zł tył, 290 przód. Moja oponka Dominik to Mitas C10, i nie nażekam dobrze się sprawuje Mimo poobcinanych kostek na bokach dobrze się nią w zakrętach jeździ?? Musze się tym motocyklem przejechać. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Czerwca 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Dominik, jak Ci się jeździ na tych 100 w porównaniu do 120 ?? Pucek, właściwie to nie sposób odpowiedzieć na to pytanie, bo co opona, to inny układ kostki, dodatkowo teren zmienia się jak w kalejdoskopie. Do tego dochodzi wilgotność, deszcz, susza. Także tak jak to jest w enduro - nigdy nie wiesz co Cię może za chwilę spotkać. W rezultacie raz jeździ się lepiej na 120, raz na 100, a raz na 140 - sam wiesz dobrze. Sprawdziłem np, że oponka 100 o dobrze dobranej kostce świetnie sprawuje się na twardszym gruncie trawiasto-piaskowym. Wręcz wgryza się tam w glebę. Tym bardziej, jak podniesiemy nieco ciśnienie, np. z 1 atm do 1,2. Z kolei na kamienie w górach świetnie nadaje się szersza i niżna oponka, dodatkowo z obniżonym ciśnieniem do 0,8 atm. Cały czas mówię o tyle, przód to zupełnie inna (i o wiele ważniejsza) historia. Cały czas mówię też o oponach enduro, bo jazda na oponkach crossowych to nie sztuka (oczywiście w porówaniu z oponami enduro, bo sama jazda enduro jest już sztuką, nie?) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Mimo poobcinanych kostek na bokach dobrze się nią w zakrętach jeździ?? Musze się tym motocyklem przejechać. Nie ma sprawy wleć do mnie.A jak coś to możemy bym ci fajne tereny pokazał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 (...) W rezultacie raz jeździ się lepiej na 120, raz na 100, a raz na 140 - sam wiesz dobrze. (...) pzdr Tak, też myślałem ;) Tylko mnie nie stać na to, aby kupić kilka opon naraz :) Kupie 110 Mitasa na tył, a na przód jakąś markową oponke !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sil Opublikowano 11 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 a wracjąc do łańcucha,to zauwazyłem coś takiego,ze mimo iż łańcuch jest odpowiednio naciągnięty podczas jazdy słychać go jak 'trzaska' (zwłaszcza po asfalcie z lekkim wybojami) tez tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.