Skocz do zawartości

Łańcuch haczy o kostke


Rekomendowane odpowiedzi

a nie szerokie 140x80 czy coś (też wchodzą do niektórych 2T).

U siebie mam 130 i nie narzekam .Oponka w terenie sprawuje sie naprawde super, jednak czuje ,ze na torze mialbym klopoty z dosc gwaltownymi nawrotkami. Niestety - cos za cos :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Byle nie za mocno naciągnięty  :!:

spoko,luz lancucha pod kontrolą;],ale jak juz sie raz sprawi,ze nie jest zbyt naciagniety to bardziej sie sam nie bedzie naciagal,bedzie sie raczej luźny robił. A swoją drogą dziwnie dzisiaj było z tym napędem.Zębatki dostałem,ale okazalo sie,ze ten lancuch 420 co go bralem mial za malo ogniw i musialem kupic 2,rozkuc i spiąć i zrobic z nich 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Dominik ile kosztuje taka 100x100 Michelin Competition IV ???

 

400 zł tył, 290 przód.

Moja oponka Dominik to Mitas C10, i nie nażekam dobrze się sprawuje

 

Mimo poobcinanych kostek na bokach dobrze się nią w zakrętach jeździ?? Musze się tym motocyklem przejechać.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Dominik, jak Ci się jeździ na tych 100 w porównaniu do 120 ??

 

Pucek, właściwie to nie sposób odpowiedzieć na to pytanie, bo co opona, to inny układ kostki, dodatkowo teren zmienia się jak w kalejdoskopie. Do tego dochodzi wilgotność, deszcz, susza. Także tak jak to jest w enduro - nigdy nie wiesz co Cię może za chwilę spotkać.

 

W rezultacie raz jeździ się lepiej na 120, raz na 100, a raz na 140 - sam wiesz dobrze.

 

Sprawdziłem np, że oponka 100 o dobrze dobranej kostce świetnie sprawuje się na twardszym gruncie trawiasto-piaskowym. Wręcz wgryza się tam w glebę. Tym bardziej, jak podniesiemy nieco ciśnienie, np. z 1 atm do 1,2.

 

Z kolei na kamienie w górach świetnie nadaje się szersza i niżna oponka, dodatkowo z obniżonym ciśnieniem do 0,8 atm.

 

Cały czas mówię o tyle, przód to zupełnie inna (i o wiele ważniejsza) historia. Cały czas mówię też o oponach enduro, bo jazda na oponkach crossowych to nie sztuka (oczywiście w porówaniu z oponami enduro, bo sama jazda enduro jest już sztuką, nie?)

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) W rezultacie raz jeździ się lepiej na 120, raz na 100, a raz na 140 - sam wiesz dobrze. (...) pzdr

 

Tak, też myślałem ;) Tylko mnie nie stać na to, aby kupić kilka opon naraz :) Kupie 110 Mitasa na tył, a na przód jakąś markową oponke !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...