ricardo1968 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 mam problem z silnikiem junaka m10 .Po remoncie nie mogę się pozbyć metalicznego hałasu w okolicach cylindra i głowicy .Głowica po regeneracji w tucholi nowy cylinder + tłok ,nowe laski ,zębatki rozrządu.Może ktoś ma jakąś radę , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 a tuleje robiles w glowce korbowodu????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Sprawdz czy zawory nie wala w tłok , sam on również potrafi zderzyć sie z głowica . Genaralnie prawie zawsze trzeba poprawić podfrezowania w tłoku .Zmiez to wszystko na "plasteline " , pomiedzy tłokiem a zaworami powinno być 1,5 - 2 mm luzu przy ich maksymalnym skoku. Wał jak mniemam jest zdrowy ? Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo1968 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Tuleja w korbowodzie nowa ,kupiłem wał po regeneracji .Głowicę ściągałem i nic tam nie widać ,żadnych śladów udeżeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 To nie pierścienie przypadkiem dzwonią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 A kamień wydechu nie uderza w odpręznik ? Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 przeglądnij dokładnie wszystko od rozrządu przez popychacze do zaworów, może sprężanie za duże też potrafi stukaćale najczęściej to np czylinder złożony bez uszczelek i trochęniżej opada cylinder. Potem tłok wali po tym. Zresztą trzeba sprawdzić ile ma luzu tłok do zaworów. Można na plasteline tak jak kolega sugerował. Kolega w junaku musiał zdjąć w ogóle odprężnik bo zawsze coś mu się tam tłukło :) Czsami regenarację też można zepsuć :D Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Luzy aby dobrze ustawione, na tloku zadnych sladow :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo1968 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 sprawdziłem odprężnik i nic nie widać ,luzy utawione tak jak w instrukcji 0,05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Wewnetrzne luzy na tulejkach dzwigienek zaworowych sprawdziles? Luzy na pierscieniach tlokowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 zdejmij dekielki na głowicy i patrz co się dzieje , powinno się dać dopasować dzwięk do ruchu danych elementów , coś musi być nie tak... Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo1968 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 no niby wszystko sprawdziłem ijest ok. jedynie wyczułem luz międzyzębny na zębatkach rozrządu a zębatką na wale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Luz miedzyzebny jest jak najbardziej wskazany.Z tym ze podczas pracy silnika jest kasowany a poza tym odglosy mowisz ze dobiegaja z gornej partii silnika czyli glowicy a nie bloku.Pozostaje pomyslec o sciagnieciu glowicy i zbadaniu tloka jesli wciaz cie te stuki niepokoja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 luz na kołach rozrządu to norma i nie powinno hałasowac Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo1968 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 niby tak ,ale gdy wyciągnę laski popychaczy i zadziałam rozrusznikiem tego stukotu nie słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.