Skocz do zawartości

dupa cycki ktm nie lata


Filipecki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wyregulowałem gaźnik, zaczynało być ok, odżywała, całkiem przyjemnie szła, co prawda nie było to to czego oczekuje i myslę że to nie było wszystko co ma do zaoferowania, więc uznałem winę zaworów, postanowiłem przejechać się w koło komina, pojeździłem 15 minut i poczułem dziwny zapach, rzygało olejem nie mam pojęcia skąd bo był wszędzie, na szczeście byłem blisko garażu, kiedy wróciłem oleju zostało naprawdę nie wiele i nie mam pojęcia czy coś się namieszało czy nie, na razie nie chcę mieć z nim nic do czynienia mam go dość. odezwę się jak mi przejdzie na niego nerwa i dowiem się co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Powodem wycieku, był przepalony przewód olejowy, a powodem przepalenia było złe jego puszczenie i najzwyczajniej przysmażył się o wydech. Gaźnik oddałem na ultradźwięki, błyszczy się jak marzenie, skręcając ukręciłem dyszę startową, zamówiłem w ktmi-e razem z polecaną przez serwisówkę idling jet 45 a nie tak jak mam teraz 47, jutro będą. Nurtuje mnie natomiast nieco inna rzecz, przyglądając się zdjęciom dell-orto phm 38 sd, mają one inne kapturki które wchodzą w króciec od strony airboxu, uszczelka pasuje wszystko jest ok, natomiast widać również ślady kombinowania przy szerokości również po tej stronie, nie wiem czemu ma służyć ten zabieg, ale podejrzewam że był to jakiś myk który miał poprawiać osiągi i stąd ta większa dysza w tym jednym miejscu. Przy połączeniu kapturka z gaźnikiem jest 40 mm natomiast dalej jeszcze przed gniazdem przepustnicy jest już 38, a po stronie cylindra jest fabrycznie 38.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jakiś czas gubi zapłon, co jakieś 5 sekund, O DZIWO ! miał swoje 10 minut podczas których szedł jak zły ale potem znowu mu się odechciało, P.Adamie.M co Pan o tym sądzisz ?

 

P.s. jeszcze myśleliśmy, że to może wałek rozrządu, szukałem w ktm-ie różnych wersji wałków i nie było jakiegoś wyboru patrząc po numerach katalogowych, ciekawostką natomiast było to że moje nietypowe sprzęgło było wkładane do tych oto modeli:

http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp?schematicId=58576&normalBackUrl=1

http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp?schematicId=58649&normalBackUrl=1

http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp?schematicId=59013&normalBackUrl=1

http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp?schematicId=29648&normalBackUrl=1

widnieje przy niektórych modelach 20 kW, jednak z serwisówki wiem, że 20 kW polegało na tym że było to dławienie na dyszach i ustawienie iglicy, dysze wymienione które posiadam, są pod model odblokowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

CDI od krokodyla nic nie dało, ostatni domysł, czy króciec gumowy gaźnik >filtr powietrza z małym rozcięciem, które było zaklejone może mieć na to wpływ, króciec cylinder>gaźnik jest zrobiony z naprawdę grubej gumy i w dodatku jest mały, nie dopatrzyłem się w nim jakichkolwiek niedoskonałości. Pozdrawiam, Filip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...