Filipecki Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Wyregulowałem gaźnik, zaczynało być ok, odżywała, całkiem przyjemnie szła, co prawda nie było to to czego oczekuje i myslę że to nie było wszystko co ma do zaoferowania, więc uznałem winę zaworów, postanowiłem przejechać się w koło komina, pojeździłem 15 minut i poczułem dziwny zapach, rzygało olejem nie mam pojęcia skąd bo był wszędzie, na szczeście byłem blisko garażu, kiedy wróciłem oleju zostało naprawdę nie wiele i nie mam pojęcia czy coś się namieszało czy nie, na razie nie chcę mieć z nim nic do czynienia mam go dość. odezwę się jak mi przejdzie na niego nerwa i dowiem się co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Powodem wycieku, był przepalony przewód olejowy, a powodem przepalenia było złe jego puszczenie i najzwyczajniej przysmażył się o wydech. Gaźnik oddałem na ultradźwięki, błyszczy się jak marzenie, skręcając ukręciłem dyszę startową, zamówiłem w ktmi-e razem z polecaną przez serwisówkę idling jet 45 a nie tak jak mam teraz 47, jutro będą. Nurtuje mnie natomiast nieco inna rzecz, przyglądając się zdjęciom dell-orto phm 38 sd, mają one inne kapturki które wchodzą w króciec od strony airboxu, uszczelka pasuje wszystko jest ok, natomiast widać również ślady kombinowania przy szerokości również po tej stronie, nie wiem czemu ma służyć ten zabieg, ale podejrzewam że był to jakiś myk który miał poprawiać osiągi i stąd ta większa dysza w tym jednym miejscu. Przy połączeniu kapturka z gaźnikiem jest 40 mm natomiast dalej jeszcze przed gniazdem przepustnicy jest już 38, a po stronie cylindra jest fabrycznie 38. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Dzisiaj próbowałem na innym gaźniku, dołu jak nie było tak nie ma, może nieco lepiej wkręca się na obroty, ale to nadal nie to co być powinno, coś mu dolega i go boli ale nie mam pojęcia co, chce jechać ale coś go blokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Czy poziom paliwa masz ustawiony zgodnie z tym co podaje serwiswka dla tego gaznika ?Czy jak nie ma tego dolu to pracuje rowno czy ma zaciecia / gubienie zaplonow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Ciężko coś doradzic ale proponuje do mechanika jakiegos dobrego go zaprowadzic moze on zaradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 co jakiś czas gubi zapłon, co jakieś 5 sekund, O DZIWO ! miał swoje 10 minut podczas których szedł jak zły ale potem znowu mu się odechciało, P.Adamie.M co Pan o tym sądzisz ? P.s. jeszcze myśleliśmy, że to może wałek rozrządu, szukałem w ktm-ie różnych wersji wałków i nie było jakiegoś wyboru patrząc po numerach katalogowych, ciekawostką natomiast było to że moje nietypowe sprzęgło było wkładane do tych oto modeli:http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp?schematicId=58576&normalBackUrl=1http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp?schematicId=58649&normalBackUrl=1http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp?schematicId=59013&normalBackUrl=1http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp?schematicId=29648&normalBackUrl=1widnieje przy niektórych modelach 20 kW, jednak z serwisówki wiem, że 20 kW polegało na tym że było to dławienie na dyszach i ustawienie iglicy, dysze wymienione które posiadam, są pod model odblokowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Przerabiałem podobny problem. Motocykl słabo jechał na wolnych obrotach, czasem ciężko palił na ciepło i podczas biegu co kilka sekund wypadał zapłon. Winna była cewka zapłonowa. Być może to naprowadzi Cię na jakiś trop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 tzn. on gubi zapłon kiedy pracuje na luzie.Podczas jazdy czasami prycha, jednak bezapelacyjnie jest to zgubienie zapłonu. jednak wcale tego nie wykluczam bo motocykl jeździ na SEM'ie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 dogadałem się z użytkownikiem krokodyl który prowadzi www.zaplon.zafriko.pl, podeśle mi cdi i przetestuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 w swoim poście zgubiłem słowo 'jałowego'. Chodziło o to iż motocykl podczas pracy na biegu jałowym gubił zapłon. Czyli tak jak u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 no krokodyl powiedział mi dokładnie to samo, jeżeli miał swoje 5 minut i chodził to to na pewno elektryka, mówił też jeszcze że bawił się przy tym cdi i dzięki temu motocykle na semie amal lepiej wkręcają się na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 CDI od krokodyla nic nie dało, ostatni domysł, czy króciec gumowy gaźnik >filtr powietrza z małym rozcięciem, które było zaklejone może mieć na to wpływ, króciec cylinder>gaźnik jest zrobiony z naprawdę grubej gumy i w dodatku jest mały, nie dopatrzyłem się w nim jakichkolwiek niedoskonałości. Pozdrawiam, Filip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.