bully Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Na głowicy po prawej stronie masz wybite 3,4,6,62 oznacza to pojemność dla której jest ta głowica.Ja mam kata z 93 roku 600tka na ramie już 620stki i mam 95 mm tłok cylinder już bez "jaja ktm", uszczelki Top end pasowały od olka.zawory mam ustawione na 0,2, gażnik kehin FCR39MX i nie ma mocnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) 7 godzin i póki co 1:0 dla dellorto. Słaby dół że szok, to wszystko chodzi jakby ślizgało się sprzęgło, jest nieznaczna poprawa, ssanie wciąż nie działa, w sensie kiedy je wyciągam motocykl gaśnie. Jutro jeszcze powalczę z zapłonem. Na razie nie stać mnie na keihina Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez Filipecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Ja miałem Dellorto w 620 97rok,i moto chodziło Super,ale pół roku zajeła mi nauka .Pod koniec jak sprzedawałem,to odpalałem go ręką. :icon_mrgreen: Wersja bez niczego.Chodził jak diabeł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 no dobrze, fajnie, ale też miałeś w pewnym momencie wrażenie że ty mu odkręcasz, on warczy jak wariat, ale to nie ma przełożenia na to co się dzieje ? Wie ktoś może, co może być przyczyną tego że nie działa ssanie, informuje że rok temu normalnie działało. Teraz kiedy wyciągam ssanie, motocykl gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Za dużo paliwa i nie przepala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 czyli obniżyć poziom na iglicy ? http://i56.tinypic.com/6gf05d.jpghttp://i55.tinypic.com/2wmkp53.jpghttp://i51.tinypic.com/2u9tuug.jpgpojechałem do garażu i porobiłem zdjęcia bo nie daje mi to spokoju, wierząc temu co pisze bully jest to na szczęscie 400 bez kombinacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Powiem Ci że mnie zbiłeś z tropu fotami świecy, troche przyciemne ale ja bym powiedział że kolor jest ok, Z resztą foty pewnie nie oddają w pełnu koloru. A powiedz mi czy jak moto pracuje na luzie i odkecisz manete do końca to wkręca się płynnie czy ma chwile zadławienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Przy szybkim odkręcaniu ewidentnie się zalewa, jednak gdzieś przeczytałem że lc4 na dellorto tak mają że nie można im szybko odkręcać bo się zaleje, więc nie uznałem tego za problem, problemem jest nie działające ssanie. obecnie iglica jest na najwyższym ząbku, jutro będę próbował od samego dołu do góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Przy szybkim odkręcaniu ewidentnie się zalewa, jednak gdzieś przeczytałem że lc4 na dellorto tak mają że nie można im szybko odkręcać bo się zaleje, więc nie uznałem tego za problem, problemem jest nie działające ssanie. obecnie iglica jest na najwyższym ząbku, jutro będę próbował od samego dołu do góry.Sam widzisz. Wystarczy zioło odstawić, a już się można z tobą porozumieć. Jako tako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Więc skoro już się zrozumieliśmy może coś zasugerujesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Zasugerowali już koledzy. Ja mogę jedynie naprawić, w ramach wolnego czasu. Mając sprzęt u siebie. Oczywiście gratis. Bo jest to moje hobby, a nie profesja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 ja również bardzo lubię grzebać i każda nowa rada napawa mnie entuzjazmem żeby tam jutro znowu pojechać i dłubać, kiedy skończą się pomysły mnie jak i wam chętnie skorzystam i być może wspólnymi siłami coś zdziałamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 z tego co się orientuję, za skład na luzie odpowiada śruba, za średnie i górne obroty iglica, a za max obroty, lub wtedy gdy dasz pełen gaz - dysza główna,napisałeś, że masz najwięszke dostępne dysze, może daj mniejszą dyszę główną świeca wygląda normalnie, ale ewidentnie jest zły skład mieszanki nie strzela ci czasami na czarno z wydechu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Wszystko co napisałeś się zgadza, moje dysze są zgodne z w pełni odblokowaną 400 którą podaje serwisówka, na pełnym gazie już jedzie bardzo przyzwoicie, problem jest z dolnym zakresem, gdzie zachowuje się jakby sprzęgło nie dawało rady z momentem ew, tak jakby dostawał za dużo paliwa i nie dawał rady go przepalić, jeżeli za to odpowiada iglica to problem powinien się rozwiązać ale nie chcę mówić hop. Z wydechu nie strzela, ale żeby wyeliminować zapłon z tego problemu jutro podepnę go pod stroboskop. Poprawka, odkopałem korespondencję z użytkownikiem lukasz_vip, teraz kiedy sprawdzałem nie zwróciłem na to uwagi, dyszę od niskiego zakresu obrotów mam 47 zamiast 45, co on skwitował że nie powinno być problemem, jak wy uważacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 No wychodzi jednak że jest problem, daj 45 i zobacz co wyjdzie. Za przejście z niskich na wyższe obroty odpowiada opdowiednie wyregulowanie składu na niskich obrotach i na średnich, jak tu będzie nie halo to będzie problem z szybkim wkręceniem się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.