marcinelli Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Mam pytanko - to w końcu można hamować silnikiem w dwusuwie czy nie?Dlaczego można/nie można dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpers Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Można, ale z lekkim dodawaniem gazu. Jak nie dodasz gazu to po redukcji biegu zwiększą się obroty silnika, ale nie będzie wystarczająca dużo mieszanki, aby smarować cylinder i wał, przez co na dłuższą metę można uszkodzić silnik.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Ogólnie to można, ale nie za długo. Krótkie hamowanie silnikiem nie zaszkodzi. Ale nie rób tego długo, tym bardziej jak jeszcze robisz samemu mieszankę. Jak masz jeszcze dozownik, to on jeszcze poda tą minimalną dawkę oleju. Ale też nie tyle, aby smarować go wystarczająco dobrze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 No minimalnie pasuje gazu dodać co jakiś czas żeby miało czym posmarować. Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Generalnie w enduro (mowie z własnego doświadczenia) lepiej się nauczyć hamować hamulcami :) 2T jest trudniejsze dla początkującego właśnie przez brak możliwości hamowaniem silnikiem ale potem po opanowaniu tej "wady" jazda na mocniejszych sprzętach już nie zależnie czy to 2T czy 4T jest o wiele przyjemniejsza Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 można ale bardziej się opłaca użyć hamulca ważne żeby tuż po złożeniu silnika nie robić takich numerów, trzeba poczekać aż trochę oleju się zbierze w komorze korbowej to będzie miał smarowanie żeby się nie zatarł na odcinku 300-400m Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.