molza Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Hej,czy ktos sie orientuje jakie sa roznice w wersji yamahy WR250R zrobionej w US a na EUROPE ?czy w ogole sa jakies? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Inne nastawy gażnika i zawieszenia, inny tłumik reszta ta sama i chyba licznik w milach a nie km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molza Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 (edytowane) no ale przeciez licznik jest cyfrowy wiec kompensacje i nastawy jednostek chyba mozna zmieniac nie?hmmm.a jaki maja wplyw nastawy gaznika, niby co ma to zmieniac wzgledem kraju uzytkowania? a jesli faktycznie jest w milach...to musze sie nauczyc przeliczac jezdzac w Polsce...ehmoze ktos jest posiadaczem takowej sztuki? Edytowane 24 Lipca 2011 przez molza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 A o normach emisji spalin słyszałeś ? Najczęściej jest tak (w tym przypadku pewnie też ale nie wnikałem za bardzo), że wersja amerykańska ma gaźnik a europejska wtrysk żeby spełniać wymogi EURO 3 dla motocykli.A jeśli motocykl w obu kontynentach ma gaźnik to może być tak, że USA ma większą dyszę, nie ma dławików, przesłon, inną mapę zapłonu itd. Wszystko rozbija się o sztynks z wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 (edytowane) Najczęściej jest tak (w tym przypadku pewnie też ale nie wnikałem za bardzo), że wersja amerykańska ma gaźnik a europejska wtrysk żeby spełniać wymogi EURO 3 dla motocykli.A jeśli motocykl w obu kontynentach ma gaźnik to może być tak, że USA ma większą dyszę, nie ma dławików, przesłon, inną mapę zapłonu itd. Wszystko rozbija się o sztynks z wydechu. a nie odwrotnie ?? xr650r na rynek amerykański nie dosyć że nie ma homologacji drogowej to jeszcze jest zdławiona na jakieś 40KM i ma masę blokad (inne dysze masakrycznie małe na jakimś forum sie śmiali że amerykańska xr650r ma mniejszą dysze główną niż xr250 na rynek europejski :D do tego odbija się to na odpalaniu z kopa bo zablokowana wersja amerykańska jest trudna do odpalenia w niskie temperatury albo po długim postoju, coś tam w airboxie, zwężka w wydechu) i właśnie podobno tak ze względu na normy spalin w USA natomiast wersja EU jest w pełni odblokowana (61KM) i do tego ma homologację..... z wr może być podobnie.... Edytowane 25 Lipca 2011 przez michoa "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Inne nastawy gażnika i zawieszenia, inny tłumik reszta ta sama i chyba licznik w milach a nie km Dobra to co napisałem jest nie aktualne. myślałem o F a nie o R. Wersja R nie różnie się niczym , nie ma różnych ustawień gaźnika czy zawieszeń między UE a USA. "Serwisówka" podaję jedynie info o jakiejś różnicy w wydechu ale to w wersji na Australię . Nic po za tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molza Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 A o normach emisji spalin słyszałeś ? Najczęściej jest tak (w tym przypadku pewnie też ale nie wnikałem za bardzo), że wersja amerykańska ma gaźnik a europejska wtrysk żeby spełniać wymogi EURO 3 dla motocykli.A jeśli motocykl w obu kontynentach ma gaźnik to może być tak, że USA ma większą dyszę, nie ma dławików, przesłon, inną mapę zapłonu itd. Wszystko rozbija się o sztynks z wydechu. hm, to faktycznie bedzie roznica w tych normach, podejzewam ze w glosnosci i emisji ale wtrysk to one maja obie :]sadze, ze jest mase ludzi jezdzacych na sprowadzonych motorach z US i wiekszych probemow z tym nie maja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Wersja R nie różnie się niczym , nie ma różnych ustawień gaźnika czy zawieszeń między UE a USA. "Serwisówka" podaję jedynie info o jakiejś różnicy w wydechu ale to w wersji na Australię . Nic po za tym Wersja R nie ma gaźnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molza Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 OK,to jest jeszcze jedna sprawa - zarowki dwuzarnikowe.sa w kierunkach na przedzie (swieca caly czas i migaja swiecac). Czy jest jakis sposob na prosta wymiane tego na polski standard? (tylko miganie)patrzylem i do niej ida 3przewody niebieski brazowy i chyba czarny.zarowka jest dosyc chyba nietypowa bo plaska w czesci wetknietej w oprawke ze stykami...jest szansa na zakup takiej u nas czy trzeba poprostu "przeciac" jeden z przewodow...jak to rozkminic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 przetnij i tyle :D jak przestaną świecić w ogóle to zepniesz spowrotem..... ogólnie z tego co napisałeś ciężko wykminić cookół żarówki, są żarówki jedno i dwuwłóknowe które mają podobny cookoł i pasują w jedno gniazdo np 21/5wat i 21 wat 12v... może chociaż zdjęcie z internetu jak ta żarówka wygląda ?? "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi