m16 Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 WitamWlasnie wrocilem z 90 km przejazdrzki moim romecikiem i doszedlem to pewnego wniosku:Brakuje w nim 4 biegu.Na 3 jeszcze pieknie przyspiesza i ciagnie do samej gory. Poszedlby jeszcze ale nie ma tzw. "nadbiegu" (jak 5 w etz). Nie mam pojecia jak to wyglada od strony technicznej ale moze ktos z was ma jakis pomysl - jak zrobic aby do romecika wsadzic skrzynie 4 albo przerobic istniejaca tak aby dodac jej 1 bieg ??Dodam ze chodzi o rometa charta 210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 czeeeeeeyyyy skrzynia 4 w romecie :?: jak dla mnie to za duzo zachodu :D juz lepiej simsonka kupic .. oszczedzisz sobie kasy i nerwow zwiazanych z przerobką i pozniejszym "eksploatowaniem " , zreszta nie widze realnych szans na wsadzenie tam 4 biegu , no mozna poprzymierzac skrzynie z simsonka ale romety maja wszystko na odwrot i raczej nic z tego . Skoro dobrze przyspiesza na 3 to sprobuj wsadzic mniejsza zebatke na przod wtedy sie okarze czy maszyna poradzila by sobie na 4 biegu :mrgreen: no i moze to zaspokoi Twoje żądze predkosci :twisted: pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 29 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 ale romety maja wszystko na odwrot i raczej nic z tego Nie czaje ? Co maja na odwrot ??juz lepiej simsonka kupic .. Po tym teksie wnioskuje, ze nie widziales nigdy charta :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 czeeeeeecharta widzialem :D ale mi nie chodzilo o wyglad tylko o to co w temacie ... mianowicie cztero-biegową skrzynie a z tym ze "na odwrot" to chodzilo mi ze sprzeglo i pradnica zamienione sa stronami wzgledem innych motorkow z ktorych mozna by probowac przelozyc skrzynie , chart po prostu ma sprzeglo po prawej stronie a wyjscie na lancuch po lewej na japonska mode :twisted: ale taki uklad zupelnie nie pasuje do zadnego z 4 biegowych demoludów z ktorymi mozna by ewentualnie kombinowac z przekladką skrzyni ( co nawiasem mowiac jest nierealne ) pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 29 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 A wiec lipa i jazda na 3 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 Mozesz wsadzic wieksza zebatke z przodu, albo mniejsza z tylu. To powinno dosc duzo dac bo kombinowanie przy zebatkach to najprostszy sposob zwiekszenia v-max lub przyspieszenia, bez duzych kosztow. A co do takiej przerobki, to trzebaby byc chyba inzynierem zeby na nowo obmyslic cala konstrukcje silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 29 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 Z embatkami sie nie chce bawic bo nie chce stracic przyszpieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 przyspieszenia.... komar to nie cbr...:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 30 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 komar to nie cbr...1) Nie komar tylko chart ;-)2) Wiem, ze jak jezdzisz na "duzym" motorku to moze Cie to smieszyc ale dla mnie osoby jezdrzacej aktualnie na 50 ccm jest to przyspieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Też jezdzisłem komarem i mam do niego szacunek, oraz do wsztystkich młodych osób jeżdzących na tym motocyklu. Z przerabianiem skrzyni będziesz miał mnustwo roboty...sądze żę zwyczajnie by się ona tam nie zmieśćiła. Musiał bys wprowadzać zmiany konstrukcyjne karteru i osadzeń wałków skrzyń biegów, a jeśli troche źle to zrobisz, to koła zębate mogą się źle zazębiać i będzie wielka kaszana. Spróbuj z zębatką, niewiele zmniejszysz przyspieszenie, a zwiększysz prędkość max. Pozdrawiam wszystkich ogarowców:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 30 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Z zembatkami sie bawilem w jawie ale efekt nie by jakis super. Skoro nie da sie wsadzic skrzyni 4 to zostawie tak jak jest :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.