legut7 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Oczywiście, że można nie grzać kocami, ale tak jak piszecie trzeba wtedy je naprawdę długo nagrzewać...Yuby, co masz na myśli co mówił Grandys?Soft i medium używali w pucharze rok temu. Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Oczywiście, że można nie grzać kocami, ale tak jak piszecie trzeba wtedy je naprawdę długo nagrzewać...2 kółka w Poznaniu to chyba już spoko, czyż nie :) ? Akurat, żeby na 3., 4. kółku pojechać najlepszy czas sesji. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Miałem na myśli którąś z kolei sesję. Wtedy da radę. Na speed day'u pierwsza pomiarowa sesja dnia to sesja 4. Opony już się zdążą mocno upalić :bigrazz: Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 (edytowane) Jak czwarta sesja? Co Ty gadasz? Co ma to wspólnego z rozgrzaniem opony? Wyjeżdżasz na sesję na zimnych oponach, jedziesz ostrożnie przez 2-4 kółka, dopiero później możesz jechać najszybciej jak tylko czujesz, że możesz.W przypadku grzania opon kocami grzewczymi, praktycznie na wyjazdowym kółku robi się czasy gorsze o jakieś 3 sekundy, od tych najszybszych.Natomiast bardzo miękkie mieszanki, czytaj kwalifikacyjne, są tak skonstruowane, że pierwsze kółko jest rozgrzewkowe a następne to już pełne kotły! Budowa takiej opony nie pozwala na zrobienie więcej niż jednego kółka w super tempie. Edytowane 18 Października 2011 przez legut7 Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 (edytowane) Ale Yuby poruszył temat wjeżdżenia się w nitkę toru, jak dobrze rozumiem. Czyli rozgrzewki jeźdźca, nie opon. To jasne, że zaczynamy sesję na oponach nierozgrzanych (nie używając koców). Natomiast bardzo miękkie mieszanki, czytaj kwalifikacyjne, są tak skonstruowane, że pierwsze kółko jest rozgrzewkowe a następne to już pełne kotły! Budowa takiej opony nie pozwala na zrobienie więcej niż jednego kółka w super tempie. Czyli kilka kółek, w tym ze 2 z pełną łychą i całe mięsko z boków schodzi :icon_question: Kapcie na śmietnik :icon_question: W mordę.... Edytowane 18 Października 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 WitamA czy możę mi ktos powiedzieć jak to jest z nagrzewaniem się opon wyścigowych typu racetec przy normalnej szosowej jeżdzie... Czy i kiedy da się osiągnąć temperature wlaściwą dla optymalnej pracy kapci?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ale przyznasz Yuby że poniżej 10 stopni trzeba cały czas mieć na uwadze, żeby guma nie była za zimna... Jak kolega Vivaldi nie chce się o to martwić to polecam co innego kupić niż Racetec, Supercorsa, itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woda765 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Możecie koledzy napisać jakie czasy kręcicie w Poznaniu?? (szczególnie YUBY)Miałem zamiar kupić na ten sezon Diablo Rosso Corsa ale po tym co o nich napisałeś zacząłem wątpić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Haha odpowiedź Cię zaskoczy :) Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woda765 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 (edytowane) MSI dlaczego odpowiedź miała mnie zaskoczyć??YUBY miałem nadzieję, że przetestowałeś je na nieco szybszych okrążeniach. Chociaż trochę mnie dziwi, że Ci się ślizgały przy takim czasie bo kiedyś jeździłem na Diablo Rosso (ciutke szybciej) i nic takiego się nie działo. PS. Nie wiele VTR jeździ po poznańskim torze. Nie pytałeś czasem kiedyś gościa na RSV1000 o grzanie się silnika (tak ze dwa lata temu)?? Edytowane 14 Marca 2012 przez Woda765 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 No bo Rosso a Rosso Corsa to co innego. Niby Corsa jest trochę bardziej torowa i jest z wyższej półki, ale użytkownicy na ogół narzekają na Corsę, chwaląc zwykłe Rosso. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woda765 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Myślałem, że ma mnie zaskoczyć czas...Z tego co pamiętam ludzie w pucharze horneta schodzili poniżej 1:50 na Rosso więc pomyślałem, że na Rosso Corsa da się jeszcze szybciej.Widać informacje podawane w prasie są niewiele warte... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woda765 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Może za małe ciśnienie. W końcu to nie opona torowa. Ja Rosso pompowałem koło 1,9-2,0 na zimno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 WitamPrzeszukuje już jakis czas internet i jak narazie znalazlem to: 1.http://allegro.pl/200-55-17-pirelli-diablo-supercorsa-2011r-super-i2229108620.html2.http://allegro.pl/200-55-17-dunlop-d211-gp-racer-6mm-2011r-190-55-17-i2225412079.html3.http://allegro.pl/200-55-17-dunlop-d211-gp-racer-6mm-2011r-190-55-17-i2225412079.html4.http://allegro.pl/190-55-17-continental-contirace-attack-190-55zr17-i2225704779.html5.http://allegro.pl/200-55-17-pirelli-diablo-supercorsa-2011r-super-i2217934722.html6.http://allegro.pl/190-55-17-dunlop-d211-gp-211-6mm-2010r-okazja-hit-i2216665762.html7.http://allegro.pl/190-55-17-pirelli-dragon-supercorsa-5mm-2011r-nowa-i2210459057.html Które z nich są najlepsze? Które wybrać ? A Może macie jakieś wlasne propozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 (edytowane) No tak... tylko tył z przodu jest jeszcze dragon supercorsa w dobrym stanie... Mógłbyś mi cos polecić?? http://allegro.pl/mi...2230436884.html wyglądają ładnie... nie za stare?? Jest jakiś sposób aby sprawdzić jej jakość?? Edytowane 27 Marca 2012 przez Vivaldi_V1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.