Ogonnek Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Witam mam problem, moja astra G 1,6 16V przerywa w trakcie przyspieszania. Sprawa wydaje się prosta ale czemu na wolnych obrotach jest dobrze bo jakby cewka to i na wolnych było by przerywanie. Podpięcie pod komp nic nie wykazało zero błedów, gazy nie posiadam. Jak przyspieszam to to przerywanie czasem można odczuć jako dławienie. Nie pytał bym o to gdyby cewka nie kosztowała by tak dużo poprostu kupił bym i zobaczył, a częsci elektrycznych nie można zwracać niestety. Może ktoś miał podobny problem i potrafi doradzić. auto jest z 1998 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
straycat Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 swiece, przewody WN? moze ktorys przewod spada? a moze masz przytkany wydech, bo np. katalizator sie wysypal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogonnek Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Ta cewka to jest cała listwa więc nie ma przewodów dlatego droga :banghead: Jeśli chodzi o świece wykręciłem nie były czarne, wyglądały tak jak powinny wyglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Bo masz cewko-fajki.Katalizator to nie będzie bo by moc tracił a nie sie dławił. Obawiam się, ze moze to byc problem z cewko-fajkami i to jest właśnie ten ból, ze trzeba wymienić wszystkie. To, że na wolnych nie przerywa nie wyklucza (jak założyłeś) usterki CFJednak zanim to zrobisz to zalej do paliwa jakiegoś czyściciela wtrysków i tak czy owak zmieniłbym świece. To, ze wyglądają to pół sukcesu (kosztują mniej niż CF) i jeśli po tym nic się nie zmieni to szukałbym kogoś kto da podstawić swoje CF. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.A.C.E.K Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Raczej listwa, dość częsta przypadłośc w tych autach. ja mam Zafirę 1.8 i miałem podobne objawy. Po wyjęciu listwy gum z fajek się posypała... Przeczyściłem co sie dało, ale dopiero wymiana listwy ustapiła. Wydatek pewnie rzędu 200 - 400 pln. Nie masz jakiegoś kumpla z takim autem? Podmianka na chwilę może się uda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogonnek Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Mam z vektrą 1.8 ale nie wiem czy bedzie pasować a jego ciężko złapać. Tak jak pisze monter wymienie najpierw świece bo mniejszy koszt jak nie pomoże niestety koszta będą wieksze:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 A filtr paliwa nie jest zasyfiony?? Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 W escorcie z 1998 miałem te same objawy, wymieniłem świece i dalej nic, więc zabrałem się za kable WN i to był strzał w 10, te stare kable wydawały sie super-hiper nie było na nich rzadnych widocznych uszkodzeń, ale nie działały. Po wymianie na nowe (wziąłem oryginały) autko chodzi jak nowe. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
straycat Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Na sprzawdzenie kabli WN jest prosty sposob. Jak jest ciemno bierzesz jakis tam zraszacz ogrodowy i pryskasz mgiełką na kable. Jesli beda widoczne przebicia to masz kable z miejsca do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 W escorcie z 1998 miałem te same objawy, wymieniłem świece i dalej nic, więc zabrałem się za kable WN i to był strzał w 10, te stare kable wydawały sie super-hiper nie było na nich rzadnych widocznych uszkodzeń, ale nie działały. Po wymianie na nowe (wziąłem oryginały) autko chodzi jak nowe. Na sprzawdzenie kabli WN jest prosty sposob. Jak jest ciemno bierzesz jakis tam zraszacz ogrodowy i pryskasz mgiełką na kable. Jesli beda widoczne przebicia to masz kable z miejsca do wymiany. Przeczytajcie jeszcze raz cały wątek a potem poszukajcie wiadomości na temat cewko-fajek...bo Wasze rady mają się nijak do problemu kolegi.... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogonnek Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 (edytowane) Dzikuje koledzy za rady znalazłem kolegę z astrą co nic jej nie dolegało wsadziłem swoją listwe i zaczeło sie to samo. czyli jak monter i jacek mówi cefkofajki. niestety znów koszta:( ale mus to mus) liczyłem na to że to może być lżejsza dla portfela awaria :banghead: , niestety. trzeba wymienić. Dowidedziałem się jednak że można to jakoś sprawdzić mierząc rezystancje bez przekładania do innego auta, ale co i jak nie wiem, wiem tylko tyle że ta rezystancja musi być w jakiś normach co świadczy że listwa jest w normie. JA nie mierzyłem ale tak piszę jakby ktoś miał podobny problem a nie był pewny co do usterki listwy tzw cefkofajek. Edytowane 11 Lipca 2011 przez Ogonnek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.