Gość Sestorme Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Zawsze majac moto wstawialem do warsztatu nawet na kazda glupote. Ostatnio doszedlem do wniosku, ze nie wiem o motocyklach nic, chce sie wiec czegos nauczyc. Mam pare problemow z motocyklem; #1 - Po wlaczeniu jakichkolwiek swiatel przestaje dzialac obrotomierz.#2 - Wskaznik paliwa caly czas pokazuje FULL.#3 - (troche bardziej zlozone) Ostatnio zauwazylem, ze ssanie dziala tylko kiedy motocykl jest przechylony na lewa strona (stojacy na nozce), okazalo sie, ze do silnika podlaczone sa tylko dwa kable odchodzace od zbiornika, a nastepne dwa wejscia takie same, po prawej stronie sa zablokowane - watpie, ze to normalne, tak wiec czy nalezaloby podlaczyc pozostale dwa? Dodam, ze motocykl troche za dlugo sie nagrzewa, a przez to, ze ssanie tak naprawde dziala tylko na lewej stronie to nie mozna na ssaniu jezdzic.#4 - Podczas hamowania przednim hamulcem nie zapala sie tylnia lampa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 #1- Sprawdź kable przy zegarach, podopinaj, moto ma kilka wiosen i coś mogło zaśniedzieć.#2- Prawdopodobnie zawiesił się pływak w zbiorniku, nie wiem jak jest zbudowany ten bak, ale spróbuj wyciągnąć cały pływak ( czujnik )#3 - nie wiem#4 - Miałem podobnie, wykręć ten "guziczek" który jest naciskany przez przednią klamkę, prawdopodobnie zaśniedział. Ja swój rozkręciłem i wyczyściłem. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Czekam na trojke. To moze byc powod przegrzewania sie silnika, bo generalnie, tylko polowa (chyba) dostaje paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Zawsze majac moto wstawialem do warsztatu nawet na kazda glupote. Ostatnio doszedlem do wniosku, ze nie wiem o motocyklach nic, chce sie wiec czegos nauczyc. Mam pare problemow z motocyklem; #1 - Po wlaczeniu jakichkolwiek swiatel przestaje dzialac obrotomierz.#2 - Wskaznik paliwa caly czas pokazuje FULL.#3 - (troche bardziej zlozone) Ostatnio zauwazylem, ze ssanie dziala tylko kiedy motocykl jest przechylony na lewa strona (stojacy na nozce), okazalo sie, ze do silnika podlaczone sa tylko dwa kable odchodzace od zbiornika, a nastepne dwa wejscia takie same, po prawej stronie sa zablokowane - watpie, ze to normalne, tak wiec czy nalezaloby podlaczyc pozostale dwa? Dodam, ze motocykl troche za dlugo sie nagrzewa, a przez to, ze ssanie tak naprawde dziala tylko na lewej stronie to nie mozna na ssaniu jezdzic.#4 - Podczas hamowania przednim hamulcem nie zapala sie tylnia lampa. 1. Żadna śniedź tylko namieszane z przewodami lub ginąca masa w którymś miejscu ale nie przez przerwy tylko złe podłączenie. Generalnie należy sprawdzić przewód podający impuls i jego całą trasę.2. NIe jest to zawieszony pływak tylko zbiornik lub sam element z pływakiem wkręcany do zbiornika ma masę, której nie powinien mieć.3. Zrób zdjecie albo opisz to dokładniej bo trochę skomplikowałęś ten opis.4. Włącznik świateł przy klamce. zadaniem jego jest zamknac obwód, gdy naciskasz klamkę. Miernik w dłoń, ustaw na omomierz i sprawdź najpierw czy działa. Jeśli tak to sprawdź czy jest zasilanie na przewodzie. Na skróty i bez miernika mozesz zewrzeć na krótko śrubokrętem obie nózki i zobaczyć czy włącza się stop. Jeśli jest tam oryginalna instalacja bez żadnych przeróbek to daj schemat. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Z nr.3 pewnie chodzi o wężyki podciśnienia. Jeden idzie od jednego króćca ssącego do kranika czyli podciśnienie kranika. Drugi może być np. podciśnienie do modułu zapłonu (wyprzedzenie zapłonu), tak jak to jest w Yamasze FJ11. Pozostałe dwa gaźniki mają zaślepki bo są potrzebne tylko do synchro. Ssanie jak jest obsługiwane w tym moto? Dźwigienką na kierownicy czy gdzieś przy gaźnikach? Dziwne że tylko na stopce bocznej działa. Wygląda to tak jakby wcale nie działało a po przechyleniu motocykla poziom paliwa tak się zmieniał że pozwala uruchomić zimny silnik. Uruchom silnik na zimno i od razu po odpaleniu dotykaj kolektorów wydechowych z przodu silnika, będziesz wtedy wiedział czy wszystkie równo palą na zimno czy może któryś jeszcze się nie obudził. Tylko się nie poparz. Od razu po odpaleniu nie są aż tak gorące, ale raczej nie przytulaj tych rur zbyt długo. :icon_biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 (edytowane) Jest taki przelacznik przy gaznikach, ssanie dziala tylko jak moto jest przechylone. Odpalilem na zimno, ze ssaniem oczywiscie, wydaje sie, ze caly silnik nagrzewa sie rownomiernie. Dochodzi fakt, ze jak moto jest juz dosc cieple to czesto cos sie z nim dzieje, typu nie pobiera paliwa i na swiatlach gasnie. Moze cos z zaworami? Edytowane 1 Lipca 2011 przez Sestorme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Wypada sprawdzić zawory w wiekowym sprzęcie o którego historii niewiele wiesz. Nie wiadomo kiedy miał ostatni serwis. Długo stał zanim go kupiłeś czy cały czas jeździł? Jeśli stał to gaźniki na pewno wymagają opieki. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Dobra, pie**olé to, wpakuje do warsztatu :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Dobra, pie**olé to, wpakuje do warsztatu :oI to też jest nauka...zaoszczędzisz czas i nerwy a każdy będzie robił to na czym się zna. Ty w tym czasie też zarobisz :icon_biggrin: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Dobra, pie**olé to, wpakuje do warsztatu :o Przecież chciałeś się czegoś nauczyć. :icon_mrgreen: Ale zacząłeś od cięzkiego levelu czyli pomieszanej elektryki i problemów z gaźnikami. Serwis się tym zajmie a Ty później możesz bawić się w łatwiejsze sprawy na początek. Np. hamulce, zawieszenia, kosmetyka... Z czasem ogarniesz co do czego. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Wpakuje na serwis + naprawy, mam nadzieje, ze komin jest w porzadku, cala reszta sie dostroi, a brzmi i wyglada zbyt zajebiscie zeby sie staruszka pozbyc :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 No ale to jest skladak, wiec pewne rzeczy moga byc zle zrobione lub nie zrobione wcale.Jezeli masz elektroniczny obrotomierz to wiadomoe ze zle zamontowany jest jego uklad "napedowy", jako ze fabrycznie 81 GSX mial obrotomierz napedzany linka z glowicy.Pomoglo by jak bys dal jeszcze link do zdjec moto, nie pamietam w tej chwili jaki ma on tam zbiornik, ale oczywiscie jesrt to usterka "nadajnika" umieszczonego w zbiorniku, ktory trzeba wymontowac i sprawdzic.Usterka wlacznika swiatel hamulca to drobiazg, moze wystarczy go odrdzewic WD40.Tyle ze nie bardzo widze zebys mogl cos naprawiac bedac polamany po wypadku.Pracowac chyba tez jeszcze nie pracujesz ? Co do gaznikow to oryginalne gazniki maja jeden waz doplywowy paliwa ktore potem przeplywa lacznikami miedzy wszystkimi gaznikami i jeden wezyk podcisnienia idacy do jednego ze srodkowych kolektorow, ssanie jest operowane przez listwe, ktorej koniec ma plastikowa koncowke do wyciagniecia. Wyciagniecie ssania uruchamia wszystkie urzadzenia rozruchowe we wszystkich gaznikach, wiec na oko wszystko wyglada na wlasciwie podlaczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 (edytowane) Obrotomierz nie wiem czy jest elektroniczny, zegary mam generalnie analogowe. Co do wypadku to juz pracuje i jezdze, to praktycznie 2 miechy temu. Jutro podstawie moto do warsztatu, zobaczymy co oni na to. A jaka moze byc przyczyna tego, ze ssanie dziala tylko jak moto jest przechylone na lewa strone? Moge nawet nagrac krotki filmik jutro. Zlecilem sprawdzenie zaworow, gaznikow, sprawdzenie zbiornika, obrotomierza i poprawienie klamki hamulca aby sie swiecila tylnia lampa. Edytowane 1 Lipca 2011 przez Sestorme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Przede wszystkim gratuluje blyskawicznej rekonwalescencji - nie ma jak mlodosc :)Ja po takim wypadku dochodzil bym do siebie przez 2 lata.Wracajac do tematu to zegary analogowe moze i masz ale naped ich musi byc elektroniczny jesl reaguja na zapalenie swiatel.Co do ssania to bardzo prawdopodobne ze kanaly ssania w korpusach gaznikow sa przypchane, specjalnie jesli moto stalo jakis czas.Jak ci sie podoba stary Suzuk w porownaniu z tym calym nowym sprzetem jaki miales ?Dla mnie ma w sobie troche wiecej charakteru niz wspolczesna japonia - dlatego zawsze je lubilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Ten wielki komin + oldskulowy tlumik dodaja niepowtarzalnego charakteru. To, ze moto to calkowity skladak to swoja droga, ale jezdzi sie tym super przyjemnie mimo, ze do Bkinga czy Gixera to mu bardzo daleko. Nie oczekiwalem osiagow a jedynie przyjemnosci z jazdy, dostalem to, co chcialem, tylko naprawic to i owo trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.