Sami Opublikowano 29 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 Wracajac do tematu, to koles odpisal tak na mojego maila - W wydechu była przegroda w której były 3 rurki i tylko 1 wychodząca . Remont był robiony w lutym moto jeszcze nie dotarty . A moto jest prawdopodobnie nowszy tylko gość zanirzył rocznik żeby nie płacić cła jak go ściągał z niemiec na obręczy ma wbite 1995r . Ale nie moge tego udowodnić dlatego sprzedaje jak 1990r . Niebrdzo wiem o jakie luzy chodzi ale tył działa bez zarzutu ( bardzo miękki z regulacją ) I jak myslicie?? Chyba sie wybiore w tym tygodniu przejechac sie na niej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 Co do remontu to moge poreczyc ze byl robiony bo znam tego goscia... Nie osobiscie ale na bierzaco wiem co sie z tym motocyklem dzieje. Jesli chodzi o cylindry to wydaje mi sie ze w nowszych modelach Dt jest nikasil ale w tych wczesniejszych na 100% jest w aluminiowym cylindrze zeliwna tuleja. JEst to ten sam silnik ktory znajduje sie w Yamasze TZR i TDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 DT ma tuleje, mozna ja szlifowac, oryginalne tloki sa tylko do 2 szlifu (0,5mm) potem cylinder wymieniac (dla mojego modelu 89r). Nie da sie cylindra tulejowac (wypchac tulei i wstawic nowej) gdyz jest zalana i nie da sie wypchac (wypchniecie skonczy sie peknieciem calego cylindra). Moja DT byla zajechana i miala 2 szlif jak ja kupilem, trzeba bylo 2 szlify by robic bo cylinder byl porysowany ale i tak tlokow nie bylo wiekszych....pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 trzeba bylo 2 szlify by robic bo cylinder byl porysowany ale i tak tlokow nie bylo wiekszych.... Orginalnych nie ma większych, ale nie orginalne są większe. O ile sie nie myle to Prox robi nadwymiarowe tłoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Całkiem fajne moto, tylko ta cena jest przesadzona !!! Myślę, że za 4200 (jeśli to jest 90r i stan bdb) było by warto :D Co do roku produkcji to sprawdź datę na obręczach (przede wszystkim na tylniej, bo przednia często jest nie oryginalna), następnie na przewodach hamulcowych i owiewkach itp. Można też spróbować za pomocą nr ramy u dealera Yamahy 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Tulei sie nie wypycha a "rozszlifowuje" tak aby zostala jeszcze czesc starej i w nią "wpycha" sie nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sami Opublikowano 30 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Tak jak napisalem wczesniej - na obreczy jest 95, ale i tak bede sprawdzal wg numeru ramy. W srode albo we wtorek jade obejrzec, jesli do tego czasu otrzymam kredyt i wszystko bedzie ok z motorem to go biore, sproboje stargowac do 4200, ale mysle ze nawet za 4400 wezme :D P.S. Sprzedalem dzisiaj samochodza 500zl i stwierdzilem ze w zyciu juz sobie uzywanego samochodu nie kupie :D Wiec bede specjalnie uwazal teraz na ta DT, zeby na mine nie wejsc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Rok producji jest napisany też na przednim przewodzie hamulcowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Rok producji jest napisany też na przednim przewodzie hamulcowym. A jeśli przewód został wymieniany :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Cytat: Rok producji jest napisany też na przednim przewodzie hamulcowym. A jeśli przewód został wymieniany No to lipa. Ale zawsze jak sie spotykałem to był orginalny ( tak mi sie przynajmiej wydawało) Najlepiej jest spisac nr ramy i udac sie do dilera. Tam w kilka minut ustalą rok produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 w 4 sowie mozna rozwiercac i wstawiac nowa w stara rozepchana bo tuleja jest prosta ale w 2 sowie jest duzo dolotow i wyciec i jak ja gadalem z "majstrami" to zaden sie nie chcial podjac rozwiercania i dorabiania takiej. W niektorych motocyklach 2 sowowych tuleje da sie wycicnac na prasie, miec wzor, dorobic nowa i wepchnac ale w DT tuleja jest zalana (dosyc wysilony silnik pozatym to japonce wymyslily i tam wszystko jest na granicy wytrzymalosci wiec zamocowana jest "mocno") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sami Opublikowano 31 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 jeszcze jedno pytanko - koles tam napisal cos ze dysza jest rozwiercona. Co daje taki zabieg rozwiercania dyszy?? Gdzies mi sie obilo o uszy ze stosuje sie dyszy o zwiekszonej srednicy ale tylko po jakichs tam innych zabiegach tuningowych. Czy przez ta dysze spalanie nie wzrosnie za bardzo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 31 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 Dysze zmienia sią na większą po wykonaniu wszystkich zabiegów odblokowujących( i to nie jakąs tam większą tylko o odpowiednim rozmiarze), inaczej to troche bez sensu. Szególy na www.dt125.de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sami Opublikowano 2 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 no wlasnie wrocilem z ogladania motorka i wnioski sa nastepujace - prosilbym kogos o wyslanie mi zdjec glowki ramy od DT, robione z boku motocykla, bo mam watpliwosci czy tam nie bylo cos robione. Po drugie - na tylnej obreczy jest cos takiego - 18.VII.85 a pozniej III 95. Wiec w koncu nie wiem czy to rok 95 czy 85 :) Numer ramy mam zapisany, jutro ide do dealera po informacje na temat rocznika. Widac ogolnie ze moto swoje przeszlo. Aha i jeszcze jedno, na dole silnika, od strony lancucha wszystko jest ubabrane jakims smaro-olejem, koles sie tlumaczyl ze to z lancucha, ale dla mnie to troszke za mocno to bylo ubrudzone jak na lancuch. Co tam jeszcze... Aha, predkosciomierz nie dziala, ponoc zepsul sie 2 tygodnie temu, a obrotomierz ma zbita szybko i ogolnie jest poturbowany, bo ponoc wypadl w czasie jazdy, i zostal przejechany. Nie wiem co o tym wszystkim myslec, kupic, nie kupic... Doswiadczeni koledzy, prosze doradzcie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 za 4900? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.