Skocz do zawartości

Król jest u mnie!!!!!! :)))))


chorcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, spełniłem swoje mażenie i po kilku sezonach na japoni posiadłem na własność Road Kinga. Trochę suchych danych: motocykl z 2002r, TC na wtrysku, po zmianach w silniku na SE strage 2 , 1550ccm, wydechy V&H. Motocyk prowadzi się fantastycznie, zasuwa jak rasowa wyscigówka, ryczy jak diabeł. Zdjecia w linku : http://www.bikepics.com/members/chorcio/02roadking1/

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to gratencje! :clap:

 

Co Was tak ciągnie do HD? Przecież to kupy są...

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qurim, zawsze chciałem mieć H-D , ale finanse dopiero teraz pozwoliły. Najlepsze jest to, że on naprawdę sie rozkręca - musiałem poprawić filtr oleju i mocowanie wydechu bo lekko się poluzowało :). Ale te masowanie silnika na luzie to jest mistrzostwo. Kumpel po przejażdzce stwierdził, że leje na turystyki i też chce H-D.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_biggrin: Fajno że się podoba. To właśnie ta "magia" HD. Nie wiadomo o co w tym chodzi ale jest fajnie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne jest też to, że do motocykla jest kupa dodatków. Ceny wiadomo rózne, ale jak szukałem róznych gratów do volusi to było i trudniej i drożej. Najbardziej zdziwiło mnie to, ze 180km/h to nie jest dla niego problem i że hamuje - a nie powinien :).

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dziekuję, dziekuję :notworthy:

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No myślałem nad końskim ogonem, ale trudno dostępny :icon_razz: . Motocykl raczej będzie szedł dalej w kierunku czarnego i złego. Kilka dodatkowych elementów od SE w czarnym kolorze już zamówione.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano, TC na Stage II musi nieźle cisnąć. I pewnie ryczy jak poj**ny, co nie? :icon_twisted: O to chodzi. :buttrock:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój mechanik co zawsze na ścigach pociska, jak wsiadł i troche pojeździł to był w szoku, że harley i że tak zapi..dala . V&H naprawdę grzmią strasznie, ale i tak najlepiej się go słucha jak sobie chodzi na wolnych ziemia drży :icon_evil:

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

No myślałem nad końskim ogonem, ale trudno dostępny :icon_razz: . Motocykl raczej będzie szedł dalej w kierunku czarnego i złego. Kilka dodatkowych elementów od SE w czarnym kolorze już zamówione.

 

Bez sensu. Jebnij go w dwukolorowym malowaniu: kolor bazowy wiśniowy metalik ale taki intensywny jak świeżo rozlana krew. A jako dopełnienie jakiś szary jasny. Z chromami to zajebiście wygląda. Działa to na laski. Mówię serio to nie żart. Ale nie mam pojęcia dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...