toowdie Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 zbyt delikatnie i używaj preloadingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Dzięki kolego.Jest o niebo lepiej, wczoraj poćwiczyłem i robią się postępy.Pozdrawiam.-Zino. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 A jak zmienic bieg z 1 na dwójkę bez stuknięcia? Obroty dla 2giego biegu muszą spaść znacząco? Aha no i przy trójce też cyknie czasem... Zaznaczam że to nie stuk tylko takie kliknięcie, ale denerwuje mnie to Miałem zębatke 35 zębów i bylo lepiej, a teraz mam 45 i klika czesto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beeeginer Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Ja nie widzę zbytniej różnicy w jeździe po mieście z używaniem bądź nie używaniem sprzęgła... no może przy ruszaniu;) Z tego co wiem skrzynia jest tak skonstruowana, że nic jej się raczej dziać nie może przez takie praktyki:) A jak zmienic bieg z 1 na dwójkę bez stuknięcia? Obroty dla 2giego biegu muszą spaść znacząco? Aha no i przy trójce też cyknie czasem... Zaznaczam że to nie stuk tylko takie kliknięcie, ale denerwuje mnie to Miałem zębatke 35 zębów i bylo lepiej, a teraz mam 45 i klika czestoA to charakterystyczne "cyknięcie" dochodzi ze skrzyni? czy może problem leży w łańcuchu i zębatce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 ze skrzyni... 4,5,6 wchodzą jak w masło tylko 1-2 i 2-3 klika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Tez tak mialem jak kupiłem f3 ale po pierwszym 1000km oswoiłem z silnikiem i jest lepiej zreszta to nic szkodliwego dla skrzyni nie jestpozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beeeginer Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 ze skrzyni... 4,5,6 wchodzą jak w masło tylko 1-2 i 2-3 klikaNiższe biegi są bardziej obciążone przy zmianie na wysokich obrotach... może właśnie to wywołuje tego rodzaju dźwięki. Nieumiejętna zmiana z 1 na 2 na gumie ;). Znałem kiedyś takiego jednego gościa co jak mu się zepsuła nowa R6 to na czas naprawy dostał nowego fazera, prosto z salonu, nawet niedotarty był. Katował go na gumie aż miło. A potem idą takie sprzęty do ludzi jako nówki sztuki.hmmm a nie są to pojazdy tańsze o ok: 30% z opisem "pojazd do jazdy testowej"? bo spotkałem się z czymś takim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 ja bym poszukal uzywki przelozyl i jezdzil skrzynie nie sa drogie. A sam tez zmieniam bez sprzegla i skrzynia chodzi ok i w poprzednich motorach tez chodzila ok w zadnym mi nie padla. Wyskakujaca dwojka to chyba przypadlosc r1 z pierwszych lat produkcji ale to tez jest sprawa dyskusyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.