lisek508 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 (edytowane) Witam ponownie ;)kupiłem inny regulator bo ten za 100zł okazał się zwykłym MADE IN CHINA ;/ no nic kupiłem taki; http://www.motowarsztat.com.pl/jeszcze jedno czy ja dobrze mierze napięcie?http://imageshack.us/photo/my-images/32/s4030086.jpg/ Edytowane 21 Czerwca 2011 przez lisek508 Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Kupiłeś dobry regulator i dobrze mierzysz napięcie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Dzięki wielkie za odpowiedzi ;) _Monter_ Jak regulator do mnie przyjdzie to napiszę co i jak, poza tym boję się go zamontować bo jak się spali to :/ może zamiast bezpiecznika 30A dam jakiś mniejszy wtedy sprawdzę jak mi wywali bezpiecznik to zgaszę i pojadę do elektryka... Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Bezpiecznik jest po to aby chronić instalację przed uszkodzonym urządzeniem a nie odwrotnie :icon_mrgreen:Jak przyjdzie to zrób foty instalacji i pogadamy co i jak podłączyć abyś nie musial kupować następnego. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 No dobra pozostaje tylko czekać... aż czekać :( :icon_twisted: Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwirek88 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) Witam. Chciałbym ponowic temat, a mianowicie: padł mi akumulator, po naładowaniu podłaczyłem go, zapłon ok, odpaliłem motur i z regulatora poszedł dym;/ sprawdziłęm wszystko tak jak pisaliscie w tym temacie, po czym podłączyłem nowy regulator. Wywaliło główny bezpiecznik, więc włożyłem nowy, spalił sie drugi regulator. nie wiem co dalej mam z tym robic:( licze na Waszą pomoc Edytowane 3 Października 2011 przez zwirek88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Masz solidne zwarcie w instalacji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 3 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 A jakie regulatory miałeś ? jakie Ci się spaliły? Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Coś przeoczyłeś lub źle podłączyłeś regulatory, które kupiłeś. Jak już Toowdie napisał poszukaj najpierw zwarcia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwirek88 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 (edytowane) Pierwszy to fabryczny, a drugi jakis z allegro, pasujący do FZR> kolega szukał miernikiem zwarcia i nic nie znalazł. Nie ma możliwości złego podłączenia, gdyz jest to kostka którą można podłączyc tylko w jeden sposób. Edytowane 4 Października 2011 przez zwirek88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 To znaczy, że jednak nie umiesz znaleźć problemu. Masz gdzieś zwarcie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwirek88 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 To wiem. Tylko gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Tego nie wiedzą nawet najstarsi indanie, musisz przejrzeć instalacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwirek88 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Szukam i szukam;D wie ktos czy na kostce wychodzącej z alternatora tj 3 białe kable, ma być przejscie miedzy nimi? czy to jest to poszukiwane przeze mnie zwarcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Tak , między nimi ma być przejście . Ważne żeby z masą nie zwierały. Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.