YAMAHAYZ123 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 witam zdecydowałem się na remont mojej yz125 jaki kupić tłok bo podobno chodzą słuchy że vertexy puchną pękaja wadliwa seria wyszła czy to prawda ? jaki tłok : Vertex wossner wiseco namura orginał ? jaki korbowód proxa czy orginał ?? uszczelki to wiadomo że nowe czy wymieniać membranę ?? z góry thx za rade :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 W przypadku tłoka Ci nie pomogę ale korbowód w miarę możliwości oryginał, bo kupując części po numerze VIN (jeśli nie został zniszczony) unikasz problemów z pasowaniem. Oczywiście, jeśli znasz cenę markowego zamiennika i wiesz, że na pewno się nadaje przy czym kosztuje powiedzmy 200zł zamiast 700-800 to chyba nie ma sensu przepłacać w ASO. Tylko nie warto przesadzać w drugą stronę. Korba za 50zł do YZ to raczej strzał w kolano. Membranę zwyczajnie sprawdź czy nie ma jakiejś gigantycznej szczeliny między listkami a obudową. Z drugiej strony listki nie są drogie to możesz się szarpnąć na wymianę jeśli zostanie Ci parę groszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zorientuj się najpierw o ceny i czy dostaniesz w ogóle części do tego rocznika i wybierz poprostu to co tansze,ponieważ według mnie nie ma co pakować kasy w częsci oem bo to sie nie zwróci w tym sprzecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 ciesz jak znajdziesz jakikolwiek korbowód w zamiennikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 z tego co byłem w moim mieście w sklepie korba tłok uszczelki i łożyska mam dostępne na zamówienie do 10 dni roboczych tylko wszystkie oryginalne ale tak jak napisał bananek sie to nie zwróci a chodzi mi o to żeby moto jeszcze polatało jeden góra dwa sezony i zostanie na pamiątkę bo nie ma sensu sprzedawać żeby ktoś z tego zrobił jakiś wynalazek dzięki za rade na razie bez odbioru jak by coś jeszcze wypadło to się tu odezwę :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 mam pytanie jaka powinna być kompresja w 125 jutro zamierzam zmierzyć to ciśnieniomierzem czy jak to się tam nazywa :D :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Manometrem ok 12 bar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 (edytowane) wielkie dzięki Damiano :icon_biggrin: pożyczyłem dzisiaj Manometr od mechanika i nie mogłem się niczego wielkiego spodziewać ponieważ kompresja była tandetna lik do zegara skala jest w Mpa ale to jest 3,5 atmosfery xD :) http://imageshack.us/photo/my-images/703/zdjcie0105a.jpg/jeszcze jedno zagadnienie korbę mam wyhuśtaną wiec takie pytanie jak bym ją wymienił to nie wiem czy wał się już nie wybujał i po zmianie korby po paru moto h bd to samo co ze stara ?? wału na pewno nie wymienię bo to w huk nie opłacalne :icon_biggrin: z góry dzięki za odp Edytowane 17 Czerwca 2011 przez YAMAHAYZ123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Przy pomiarze miałeś podniesioną przepustnice ? Co do wału , jeśli połówki nie są zmasakrowane,krzywe i czopy na których osadzane są łożyska główne wału nie są wytarte to kupujesz nową korbę gdzie masz wszystkie niezbędne elementy (czop, łożyska,dystanse) i odpowiedni ludzie przekują ci ją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Przy pomiarze miałeś podniesioną przepustnice ? Co do wału , jeśli połówki nie są zmasakrowane,krzywe i czopy na których osadzane są łożyska główne wału nie są wytarte to kupujesz nową korbę gdzie masz wszystkie niezbędne elementy (czop, łożyska,dystanse) i odpowiedni ludzie przekują ci jąprzepustnica byłą otwarta na maxa tylko mam problem teraz z rozpołowieniem silnika bo jakiś ku**as przyspawał dźwignie zmiany biegów a taki wałek dostać to bd cud popytam ale mało realne ;/ im bardziej się zagłębiam tym większe szambo :angry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 (edytowane) witam panowie miał być remont silnika a wyszło to co się spodziewałem czyściłem ramę i patrze a ona jest pęknięta pospawałem migiem :icon_biggrin: zamalowałem łożyska simeringi na wahaczu wymieniłem więc teraz nabrał trochę sztywności już jest coraz bliżej końca fotki ramy po spawaniu http://imageshack.us/photo/my-images/715/zdjcie0167d.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/40/zdjcie0168oa.jpg/na razie bez odpowiedzi już blisko mam nadzieje że nie bd dziwnych objawów po złożeniu ale jak by były to przecież mam jeszcze was forumowiczów którzy na pewno coś doradzą :icon_razz: Edytowane 29 Czerwca 2011 przez YAMAHAYZ123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahayz450 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 mój znajomy który miał yz 85 jeżdził nia półtora sezonu i nawet nie zaglądał do silnika stwierdził że nie opłaca sie z nia robić i ją sprzedał a do wymiany w niej było zacznijmy od silnika :)-tłok -pierścionki-korba -łożyska na wale -tarcze sprzęgłazawieszenie:)-łożyska główki ramy przód-sprężyny obie przód bo jak wjechał w jaką dziure to wydawało sie jak by był w jakiej kołysce -zawieszenie z tyłu chodzi mi o sprężyne ponieważ było to samo pozostałe części :)-klocki -opony -filtr powietrza -łozyska w tylnik kole dodam jeszcze że skrzynia biegów była w nim przytarta ponieważ gdy chciał wymienic olej zamiast 0,5 litr było tylko 100 ml :::)))więc skrzynia do remontu w sumie żeby porobić z tym moto trzeba by było ok 3-3,5 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 mój znajomy który miał yz 85 jeżdził nia półtora sezonu i nawet nie zaglądał do silnika stwierdził że nie opłaca sie z nia robić i ją sprzedał a do wymiany w niej było zacznijmy od silnika :)-tłok -pierścionki-korba -łożyska na wale -tarcze sprzęgłazawieszenie:)-łożyska główki ramy przód-sprężyny obie przód bo jak wjechał w jaką dziure to wydawało sie jak by był w jakiej kołysce -zawieszenie z tyłu chodzi mi o sprężyne ponieważ było to samo pozostałe części :)-klocki -opony -filtr powietrza -łozyska w tylnik kole dodam jeszcze że skrzynia biegów była w nim przytarta ponieważ gdy chciał wymienic olej zamiast 0,5 litr było tylko 100 ml :::)))więc skrzynia do remontu w sumie żeby porobić z tym moto trzeba by było ok 3-3,5 tys Zajeżdżenie sprzęta to jest jakiś powód do chwalenia się, z twojej wypowiedzi dochodzę do wniosku że starsznie Ci takie zachowanie imponuje. A później powstają opinie że jakaś marka non stop się psuje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Czasem lepiej zajezdzić na śmierć niż inwestować kwoty , które nigdy nie odzyskasz.Tym bardziej myśląc o sprzedaży za pare groszy to się nie ma czym przejmować :) Co innego jak robisz dla siebie na dłuższy okres czasu i moto ma być nieawaryjne. Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Moto robię dla siebie bo już wpakowałem kasę której i tak nie odzyskam zajeżdżę na śmierć i sprzedam w cenie chińskiego A propo docierania zrobiłem już wszystko elegancko moto bd odpalane jutro wiec takie pytanie mam odpalić na godzinę dwie niech pyrka na wolnych potem po szlifować po okolicy nie piłować ale na sobotę mi się wypad z kumplami w góry i tak się zastanawiam czy 2godziny na wolnych i jakieś 50 70 km zrobionenie bd mało na taki wysiłek podczas tej jazdy po górach co o tym myślicie odpuścić wypad i dotrzeć lepiej czy co ?? z góry dzięki za wypowiedzi :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.