Enduras Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Zapłon mam mechaniczny i jest dobze ustawiony... Co do cewki - gdyby zdechła to raczej nie byloby iskry... a z tego co wiem to z padnientym kondensatorem silnik chodzi ... dławi sie ksztusi ale chodzi... wiec to razej nie to .. (zmienialem kondensator niedawno) Noo ja miałem niegdyś tak: jak odkręciłem to iskra była, wkręciłem przejechałem (po pchaniu 300metrów) 200metrów i zdychał i tak wkółko aż wkońcu już kapletnie siadł, i to była ta duża butelkowa cewka! A co do kondensatora, to on ma zadanie tylko wyłapytać niektóre prądy ale nie wszystkie! wiec bez kondensatora też powinien chodzic(przynajmniej mój tak chodził) ale to różnie bywa więc wersja z kondensatorem też może być prawdopodobna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Najpierw zmien swiece bo na zewnatrz ona moze miec iskre a po wkreceniu nieraz nie Gredo dobrze gada nieraz świeca pod ciśnieniem traci iskre i niby on jest ale jak sie ją wkręci to znika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Wez zrób taki patent. Załóż na swiece sam kabel który idzie od cewki butelkowej i wtedy spróbuj odpalic. Ja tak robilem i działało kiedy nie chciał mi palic. Wtedy to albo fajka albo kondensator. Fajka jest opornikiem wiec jak ja zdejmiesz i nałozysz sam kabel powinien isc wiekszy prad na elektrody swiecy. Miałem tez sytuacje ze nowy kondensator mi padł, bo uderzył w niego jakis kawałek metalu (starego klina od magneta) ktory przyczepił sie do magneta i podczas wirowania uderzył w kondensator. Zanim do tego doszedłem kupilem nowa cewke butelkowa, swiece kabel i fajke. Oraz kilka godzin w garażu spedziłem. Zrób jak mowie i napisz czy cos to dało Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 26 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Strzałek.... pisalem już ze zmienilem świece... 10 min temu zmienilem kondensator... i dupa..cewka musi byc ok bo jak zdejme fajke i przystawie sam przewd tak w odleglosci 2 cm od głowicy to iskra wali taka zeby chyba małego psa zabiło... potem zrobie z kablem, tak jak napisal Greedo i napisze jaki rezultat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 26 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Pomysł Greedo nic nie dał ale odkrylem coś nowego. Gdy probowalem odpalic na pych dalem na manetce łyche do końca i silnik zapalił.... chodził chwile, dławil sie przymulał i wydawal dzwiek jakby był jakis przyduszony, przytkany (odrazu mowie ze czyscilem wydech) tak bylo gdy trzymałem manetke gdzies do okolo połowy jej obrotu, wchodzil kiepsko na obroty , zauwazylem ze bardzo szybko się zagrzał.. wskaznik osiagnął wysoka temp. bardzo szybko (nigdy tak szybko sie nie grzał) w momencie gdy puscilem gaz odrazu zdechł. A teraz najgorsze... gdy przez chwile chodził dosłyszałem sie jakis dziwnych żężących dźwieków z silnika, powiedziałbym ze halasuje przekładnia wstepna ale boje sie ze to cos gorszego... :cry: niewiem macie jakies pomysły? przez myśl przechodził mi już nawet rozsypujący się wał i rozbieranie silnika, ale silnik jest dopiero ok 2,5 tys km po remoncie, coprawda nie regenerowalem walu ale co by to mialo wspolnego z tym ze niechce chodzić? Nieweim co robic help me... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Mysle ze to jednak zimmering skoro osiaga duza temperature przy wyskokich obortach i gasnie przy odjeciu manetki to na 90% zimmering. Wymien, to nie duzy koszt Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 26 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 tylko ze jeśli juz to ten od strony magneta bo jesli bylby to ten mniejszy od sprzegla to ssał by olej do wnętrza a to już przechodzilem 2 razy wiec wiem ze objawy to wiecznie zalana i zapyziala świeca i w momencie jak sie przytka palcem otwor w glowicy i kopnie to potem trzeba wskoczyć pod karcher a warsztat mamy cały pomalowany na czarno... tymczasem takich objawow nie mamMyślę ze moze simmenring od strony magneta zasysa powietrze i przy wstepnym sprezaniu nie ssie już bezyny bo mietosi powietrze.... postaram sie go zmienic jak najszybciej i zdam relacje... aha jescze jedno... ztego wszystkiego mam pewne watpliwości: Czy simmenring na wale powinno się zakładać wargą do środka (w strone wału) czy do zewnątrz (w strone magneta)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Wargą do środka : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 26 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 czyli rozwiałeś moje wątpliwości - dobrze myślałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 27 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 zmieniłem simering od strony magneto i to gowno dało... dalej jestem w punkcie wyjścia... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżawa50 Opublikowano 27 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 na ci proponuje jednak zobaczyć do środka co tam się dzieje... bo jak będiesz go tak męczył to mozresz tylko pgogorszyć sytuacje... :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek Opublikowano 28 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 Cześć Ja bym ci radził jednak sprawdzic tą dużą cewkę ... u mnie w jawce miałem podobnie i jak wymieniłem cewke to wszystko gralo. Mam jeszcze pytanko co do tych simmeringów...czy w jawkach tez powinno sie je tak zakladac mianowicie wargą do środka i czy to ma jakieś znaczenie?? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 28 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 Dobrze ze nie kupielm cewki bo 50 zł poszło by sie j***c. Pożyczyłem cewke od kumpla i dupa.... Pomocy!! Tak, tak samo wargą do środka ja to rozumiem ze w tedy przy ćiśnieniu w środku silnika warga jest dociskana do wałka i trzyma nie puszcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 28 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 może łożyska są na wykończeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 28 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 Ale w dalszym ciągu nie napisałes czy sie zalewa czy co robi bo on chodzi jak bys mial oj bardzo bardzo bogatą mieszanke albo wlałes ropy :D Wlej czystej benzynki i zobacz co sie stanie Albo sprawdz zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.