Skocz do zawartości

Simson mnie zaskoczył :( - Need Help


Kleszcz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapłon mam mechaniczny i jest dobze ustawiony... Co do cewki - gdyby zdechła to raczej nie byloby iskry... a z tego co wiem to z padnientym kondensatorem silnik chodzi ... dławi sie ksztusi ale chodzi... wiec to razej nie to .. (zmienialem kondensator niedawno)

 

Noo ja miałem niegdyś tak: jak odkręciłem to iskra była, wkręciłem przejechałem (po pchaniu 300metrów) 200metrów i zdychał i tak wkółko aż wkońcu już kapletnie siadł, i to była ta duża butelkowa cewka!

 

A co do kondensatora, to on ma zadanie tylko wyłapytać niektóre prądy ale nie wszystkie! wiec bez kondensatora też powinien chodzic(przynajmniej mój tak chodził) ale to różnie bywa więc wersja z kondensatorem też może być prawdopodobna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez zrób taki patent. Załóż na swiece sam kabel który idzie od cewki butelkowej i wtedy spróbuj odpalic. Ja tak robilem i działało kiedy nie chciał mi palic. Wtedy to albo fajka albo kondensator. Fajka jest opornikiem wiec jak ja zdejmiesz i nałozysz sam kabel powinien isc wiekszy prad na elektrody swiecy. Miałem tez sytuacje ze nowy kondensator mi padł, bo uderzył w niego jakis kawałek metalu (starego klina od magneta) ktory przyczepił sie do magneta i podczas wirowania uderzył w kondensator. Zanim do tego doszedłem kupilem nowa cewke butelkowa, swiece kabel i fajke. Oraz kilka godzin w garażu spedziłem. Zrób jak mowie i napisz czy cos to dało

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzałek.... pisalem już ze zmienilem świece... 10 min temu zmienilem kondensator... i dupa..cewka musi byc ok bo jak zdejme fajke i przystawie sam przewd tak w odleglosci 2 cm od głowicy to iskra wali taka zeby chyba małego psa zabiło... potem zrobie z kablem, tak jak napisal Greedo i napisze jaki rezultat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł Greedo nic nie dał ale odkrylem coś nowego. Gdy probowalem odpalic na pych dalem na manetce łyche do końca i silnik zapalił.... chodził chwile, dławil sie przymulał i wydawal dzwiek jakby był jakis przyduszony, przytkany (odrazu mowie ze czyscilem wydech) tak bylo gdy trzymałem manetke gdzies do okolo połowy jej obrotu, wchodzil kiepsko na obroty , zauwazylem ze bardzo szybko się zagrzał.. wskaznik osiagnął wysoka temp. bardzo szybko (nigdy tak szybko sie nie grzał) w momencie gdy puscilem gaz odrazu zdechł. A teraz najgorsze... gdy przez chwile chodził dosłyszałem sie jakis dziwnych żężących dźwieków z silnika, powiedziałbym ze halasuje przekładnia wstepna ale boje sie ze to cos gorszego... :cry: niewiem macie jakies pomysły? przez myśl przechodził mi już nawet rozsypujący się wał i rozbieranie silnika, ale silnik jest dopiero ok 2,5 tys km po remoncie, coprawda nie regenerowalem walu ale co by to mialo wspolnego z tym ze niechce chodzić? Nieweim co robic help me...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze jeśli juz to ten od strony magneta bo jesli bylby to ten mniejszy od sprzegla to ssał by olej do wnętrza a to już przechodzilem 2 razy wiec wiem ze objawy to wiecznie zalana i zapyziala świeca i w momencie jak sie przytka palcem otwor w glowicy i kopnie to potem trzeba wskoczyć pod karcher a warsztat mamy cały pomalowany na czarno... tymczasem takich objawow nie mam

Myślę ze moze simmenring od strony magneta zasysa powietrze i przy wstepnym sprezaniu nie ssie już bezyny bo mietosi powietrze.... postaram sie go zmienic jak najszybciej i zdam relacje... aha jescze jedno... ztego wszystkiego mam pewne watpliwości: Czy simmenring na wale powinno się zakładać wargą do środka (w strone wału) czy do zewnątrz (w strone magneta)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

 

Ja bym ci radził jednak sprawdzic tą dużą cewkę ... u mnie w jawce miałem podobnie i jak wymieniłem cewke to wszystko gralo.

 

Mam jeszcze pytanko co do tych simmeringów...czy w jawkach tez powinno sie je tak zakladac mianowicie wargą do środka i czy to ma jakieś znaczenie??

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze nie kupielm cewki bo 50 zł poszło by sie j***c. Pożyczyłem cewke od kumpla i dupa.... Pomocy!!

 

Tak, tak samo wargą do środka ja to rozumiem ze w tedy przy ćiśnieniu w środku silnika warga jest dociskana do wałka i trzyma nie puszcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w dalszym ciągu nie napisałes czy sie zalewa czy co robi bo on chodzi jak bys mial oj bardzo bardzo bogatą mieszanke albo wlałes ropy :D Wlej czystej benzynki i zobacz co sie stanie Albo sprawdz zapłon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...