YAMAHAYZ123 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 witam proszę was o pomoc ponieważ wszelkie źródła już wyczerpałem moja yamaha yz 125 z 1987 r chodziła bardzo dobrze nawet w zimie odpalała ale po zimie kiedy chciałem ja odpalić po prostu nie daje oznak życia kompresja jest słaba i może dlatego gaźnik przeczyściłem więc nie wiem co się dzieje proszę o pomoc PW albo gg 10717322 z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Kompresja słaba tzn. ile mierzyłeś palcem czy manometrem? W takich sprzętach tłok zmienia sie co określoną liczbe motogodzin, a nie wtedy gdy skończy sie kompresja lub tłok sie rozpadnie. Jeżeli chcesz jeszcze tym pojeździć to nowy tłok, sprawdzić stan powłoki nie wiem czy masz tuleje czy nicasil, luz na korbie, łożyska. Jeżeli te części będą wymagać naprawy bądź wymiany to musisz to zrobić żeby jeszcze polatać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEKSETA Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 a co do remontu chce wymienić tłok tylko nie wiem jaki kupić ?? vertex wossner wiseco namura?? a może ma Cie jakieś inne propozycję?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Ja polecił bym Ci wossnera, bo pewnie nowego cylindra/tuleji nie bedziesz miał więc wiseco odpada. Z vertexem może być loteria albo trafisz na dobrą serie, albo na lipną i będzie lipa. O namurze nic cie nie powiem bo nigdy ich nie używałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 więc tak panowie kompresja jest strasznie słaba nie mierzyłem jej niczym ale tragedia opłaca się dokładać do takiego sprzętu kasy bo taki remoncie bez powłoki tulei to kosz około 800 1000zł cross jest na bębnach (hamulce p/t) zawias zrobiony wiec chodzi co myślicie dołożyć i latać czy podrobić i sprzedać :) z góry dzięki za odp :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 jeśli to jest yz na bębnach to pewnie jakis 85 rok, więc moim zdaniem remont nieoplacalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEKSETA Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 no porobić i sprzedać i uskładać kasę na coś lepszego i nowszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 A moim zdaniem jeśli masz tujeje a jak z 85r. to pewnie tak jest. To robisz szlif za 50zł, wsadzasz namure za 300zł i w takiej kwocie zamyka się koszt remontu ( jeśli korba dobra ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 to nie jest yamaha z 85 r na pewno wstawię tutaj fotki wieczorem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 A moim zdaniem jeśli masz tujeje a jak z 85r. to pewnie tak jest. To robisz szlif za 50zł, wsadzasz namure za 300zł i w takiej kwocie zamyka się koszt remontu ( jeśli korba dobra ). A zamiast uszczelek nawal sylikony i daj stare, albo wytnij nowe z kartonu :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 no bez jaj takiej kupy nie zrobię w końcu to klasyk :D link do fotek (bez plastików)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52ae427320f48f6b.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9779ec5871fde1b.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 to nie jest yamaha z 85 r na pewno wstawię tutaj fotki wieczorem :) no bez jaj takiej kupy nie zrobię w końcu to klasyk :D link do fotek (bez plastików)http://www.fotosik.p...7320f48f6b.htmlhttp://www.fotosik.p...c5871fde1b.html Masz racje , wszystko wskazuje ze to 83 rok :P jak byś dał fote drugiej strony to by wyjasniło wszystko. Ale i tak max to 85 rok, od 86 były już tarczowe hamulce i pro link w tylnym zawieszeniu. W 88 silnik już był inny . plastiki i rama tez inna już była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.