Skocz do zawartości

wydech -niby sport do MZkznacie go?


HaryPL
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc.

 

wyczailem wydech pokazany nizej na zdjeciu,niby poprawia chcakterystyke moto ,ale to mnie calkeim nie interesuje....talkk czy owak musze zmienic wydech ,a tenkosztuje 140 zl wiec o 40 mniej od orginalu...podobno moto fajnie brzmi z tym wydechem...jakiej firmy on jest i gdzie jest produkowany?wie ktos?

 

interesuja mnei wasze potwierdzone opinie,jesli slyszales, widizales ten wydech zamontowany w MZ to opisz go :!:

 

i bez zadnych sciem-tu sie waza laosy mojego portfela i MZ :mrgreen:

 

z gory dzieks

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo ! Ja miałem ten wydeech..... Powiem Ci tak, jeśli śmigasz powyzej 4 tyś obr. to mi się dzwięk nawet podoba (słychac jak jakaś mocniejsza maszyna) a jeśli jeździsz ponizej to jak wsk..... Co do osiągów to nic niezauwaźyłem szczególnego. (Ale piszesz że Cie to nieinteresuje to niebede wnikał ) . Co do produkcji to niewiem ale chyba Made in Poland :lol: . Wybór należy do Ciebie .

 

P.S Też mi się marzy R1 :D Pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile mnie oko nie myli to jest polski tłumniczek podajże produkowany w Białymstoku..co do poprawienia charakterystyki to nie odczułem żadnje różnicy jeżdzać na moto qmpla...troche wyżej sie kręciła na poszcególnych biegach....ale odgłos dobywający sie z niego to kicha na całego :D orginał jest w 100% lepszy jeśli chodzi o dzwięk...a co do wyglądu to zajebiście sie prezentuje na moto...bardziej sportowy wygląd..akurat qmpel miał inna wersje ty masz końcówke czarna a on miał chromowaną...a reszta czarny mat..to tyle co do tego tłumnika...

A co do ceny to dokładasz 5 zeta i kupujesz w wilmacie orginalny tłumnik produkcji wegierskiej i po kłopocie... :) :D

 

Podzrawiam

 

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo ! Ja miałem ten wydeech..... Powiem Ci tak, jeśli śmigasz powyzej 4 tyś obr. to mi się dzwięk nawet podoba (słychac jak jakaś mocniejsza maszyna) a jeśli jeździsz ponizej to jak wsk..... Co do osiągów to nic niezauwaźyłem szczególnego. (Ale piszesz że Cie to nieinteresuje to niebede wnikał ) . Co do produkcji to niewiem ale chyba Made in Poland  . Wybór należy do Ciebie .  

 

P.S Też mi się marzy R1  Pozdrówka

tak dziwek jest dopiero na wyzszych obrotach fajny-slychac nawet z 2km 8O i faktycznie jakby cos wiekrzego jechalo, dotego tlumik sie mniej zalepia!

a co do poprawy osiagow to na wyzszych obrotach jest lepiej-silnik pracuje sprawniej bo wywala mniej paliwa z olejem...

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zlocie w Bielsku był koleś, który miał założony podobny tłumik, tyle że cały czrny. O osiągi gi nie pytałem ( laczka nieźle spalił :twisted: ), ale dzwięk wydobywający się z tego cuda to całkowita porażka. Nie jest to już dzwięk MZ tylko jakiejś większej kosiarki. Radzę kupić oryginalny, bo ten to chyba projektowany był na zasadzie: skutery trakie coś mają to my zrobimy większe i napiszemy sport a ludzie kupią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh Od kąd jestem na Tym Forum Pisalem to juz ze sto razy!!! Ale czego sie dla kumpli nie robi.......pisze ponownie :mrgreen:

Z Moich Doswiadczen wiem ze Te tumiki To zwykla lipa.....

Co do przyrostu mocy...hmmm...nie ma na co liczyc :D

Dzwiek......hmm.....Jak jakas kosiara nie ma Co powównywac z tym Klasycznym ,,Gwizdaniem,, Orginalniego tumika!!!

Jedno Co mi sie w nim Podoba i Co jest w nim lepsze od orgilatu To WYGLAD!!!

Przyznam ze Wygląda super ale to tylko jedna jego zaleta przynajmniej dla mnie!!!!

 

POzdro!! :D

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy kupił taki wydech, okazało sie sportowy to on jest tylko z nazwy i wyglądu nic więcej. Koles wyrzycił wszytkie flaki z komory rozpręznej która teraz spełania swoje zadanie a w koncówce dał rurke z siatki i do do okoła wypełnił watą szklaną. Efekt był takii , że po regulacjach motocykl ma wiekszą moc ale tylko na wysokich obrotach i dzwięk ma teraz naprawde fajny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja równiez słyszałem duzo złych rzeczy o tym tłumiku, dlatego postanowiłem sobie zrobic własny na bazie starego orginała, poprostu podniosłem koncówke do góry i nałozyłem na nia rure z kwasówki o srednicy 100mm, tylko ja jeszcze zrobiłem ruchoma przegrode, ale czesc tłumiaca zostawiłem. Uzyskałem ten sam dzwiek co wszystkie MZ (moze troszeczke głosniejszy), wyglad poprawił sie na +, a co do mocy to jeszcze nie bawiłem sie z przegroda.

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koles wyrzycił wszytkie flaki z komory rozpręznej która teraz spełania swoje zadanie
umnie niebylo zadnych flakow....
Efekt był takii , że po regulacjach motocykl ma wiekszą moc ale tylko na wysokich obrotach i dzwięk ma teraz naprawde fajny.
to by sie zgadzalo-poprostu ten tlumik zaczyna dzialac dopiero przy okreslonych obrotach-wyglada na to ze dopiero na wysokich zachodzi zjawisko falowe:buttrock:

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Po pierwsze niedawno juz byla mowa o tych tlumikach, ale ok. moze w koncu sie wyjasni sprawa.

Z tego co wiem, sa one produkcji wegierskiej. Od razu zaznaczam, ze nie mam takiego tlumika ale moge sie wypowiedziec, a co mi tam.

 

Co do dzwieku, to na niskich obrotach jest nawet przyjemny basik, nie wiem jak na wysokich bo nie slyszalem, na pewno jest glosniejszy, a to ze wzgledu na swoja budowe.

Czesc tlumiaca jest wykonana zupelnie inaczej niz w oryginalnym, poniewaz jest przelotowa (tzw. tlumik absorpcyjny - charakteryzuje sie tym, ze lepiej tlumi wysokie czestotliwosci, stad bardziej basowy dzwiek). Zaleta takiego rozwiazamia sa mniejsze opory przeplywu spalin.

 

Wyglad - kwestia gustu, wiadomo.

 

Moc i moment. Nie wiem dokladnie o ile roznia sie wymiarami o objetosciami dyfuzory, oryginalny i "sportowy", ale na pewno parametry ulegna zmianie. A'propos dyfuzora, to na pewno nie ma w nim zadnych "flakow"! Dyfuzor jest w srodku pusty i jego wymiary oraz objetosc zostaly zapewne (tak mysle, skoro go sprzedaja jako "sportowy") obliczone i dobrane do odpowiednio do silnika MZ, z tym ze jak pisal YAGO "tlumik zaczyna dzialac dopiero przy okreslonych obrotach", a to dlatego ze byc moze producent przewidzial go do "sportowej" jazdy i optymalne parametry dobral do wyzszych obrotow (od tych ktore odpowiadaja max mocy w etkach z oryginalnym wydechem).

 

Kolejna kwestia, jeszcze nie rozwiazana, to zamiennosc tych tlumikow pomiedzy modelami 250 i 251. W/g mnie powinny byc dostepne w sprzedazy 2 typy. Jak bede mial okazje to sie dowiem dokladnie w sklepie, bo ostatnio jak pytalem to kolo twierdzil ze do 250 i 251 sa takie same.

 

Welug mnie nie sa one warte tych pieniedzy, lepiej juz zrobic sobie samemu taki za grosze albo kombinowac z przerabianiem oryginalnego.

 

 

pozdr.

Luk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Po pierwsze niedawno juz byla mowa o tych tlumikach, ale ok. moze w koncu sie wyjasni sprawa.

Z tego co wiem, sa one produkcji wegierskiej. Od razu zaznaczam, ze nie mam takiego tlumika ale moge sie wypowiedziec, a co mi tam.

 

Co do dzwieku, to na niskich obrotach jest nawet przyjemny basik, nie wiem jak na wysokich bo nie slyszalem, na pewno jest glosniejszy, a to ze wzgledu na swoja budowe.

Czesc tlumiaca jest wykonana zupelnie inaczej niz w oryginalnym, poniewaz jest przelotowa (tzw. tlumik absorpcyjny - charakteryzuje sie tym, ze lepiej tlumi wysokie czestotliwosci, stad bardziej basowy dzwiek). Zaleta takiego rozwiazamia sa mniejsze opory przeplywu spalin.

 

Wyglad - kwestia gustu, wiadomo.

 

Moc i moment. Nie wiem dokladnie o ile roznia sie wymiarami o objetosciami dyfuzory, oryginalny i "sportowy", ale na pewno parametry ulegna zmianie. A'propos dyfuzora, to na pewno nie ma w nim zadnych "flakow"! Dyfuzor jest w srodku pusty i jego wymiary oraz objetosc zostaly zapewne (tak mysle, skoro go sprzedaja jako "sportowy") obliczone i dobrane do odpowiednio do silnika MZ, z tym ze jak pisal YAGO "tlumik zaczyna dzialac dopiero przy okreslonych obrotach", a to dlatego ze byc moze producent przewidzial go do "sportowej" jazdy i optymalne parametry dobral do wyzszych obrotow (od tych ktore odpowiadaja max mocy w etkach z oryginalnym wydechem).

 

Kolejna kwestia, jeszcze nie rozwiazana, to zamiennosc tych tlumikow pomiedzy modelami 250 i 251. W/g mnie powinny byc dostepne w sprzedazy 2 typy. Jak bede mial okazje to sie dowiem dokladnie w sklepie, bo ostatnio jak pytalem to kolo twierdzil ze do 250 i 251 sa takie same.

 

Welug mnie nie sa one warte tych pieniedzy, lepiej juz zrobic sobie samemu taki za grosze albo kombinowac z przerabianiem oryginalnego.

qurde ty to sie rozpisujesz ale widac ze wiesz oczym piszesz :D 140zl moze niejest wart-ja za swoj dalem 97 ale z drugiej strony pamietaj Luk ze nie kazdy ma wiedze i mozliwosci wygonania we wlasnym zakresie takiego tlumika, ja niechcialem experymentowac bo mam tylko jedno moto a tlumik moge polecic ale niestety niewiem jak dziala na seryjnym silniku

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

qurde ty to sie rozpisujesz ale widac ze wiesz oczym piszesz :D 140zl moze niejest wart-ja za swoj dalem 97 ale z drugiej strony pamietaj Luk ze nie kazdy ma wiedze i mozliwosci wygonania we wlasnym zakresie takiego tlumika' date=' ja niechcialem experymentowac bo mam tylko jedno moto a tlumik moge polecic ale niestety niewiem jak dziala na seryjnym silniku[/quote']

 

No dobra, jezeli ktos nie ma mozliwosci wykonania wydechu samemu, to moze sobie of course kupic jezeli go stac. Ale dobrze by bylo wiedziec do jakiego motocykla jest przeznaczone to co sie kupuje. Moze macie namiar na jakas srtonke, na ktorej oferuja takie tlumiki, to by mozna bylo zarzucic im pytanie jak to jest z 250 i 251. Moze w piatek bede w sklepie, gdzie to sprzedaja to sie wypytam dokladnie i napisze, ale watpie zeby sami cos wiedzieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ja sie pytałem goscia w sklepie u siebie to mi powiedział ze te tłumniki sa uniwersalne czyli 150' date='250,251 to jeden tłumnik a wiadomo ze tak nie moze byc w 2T[/quote']

 

Heh, to jeszcze lepiej, u mnie sa niby 2 wersje: pierwsza do 150 i druga do 250 i 251.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...