Skocz do zawartości

hellp suzuki tl 1000s biały dym


bubuss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Strzeliła uszczelka głowicy lub po prostu pękła głowica i "spala" płyn chłodzący. Sprawdź ciśnienie na wężach od płynu chłodzącego, jeśli twarde, to na pewno poszedł układ chłodzenia głowicy.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak mozna sprawdzic cisnienie na wezach jest do tego jakies urzadzenie czy poprostu jak sa twarde to w tedy. I jak mozna poznac czy glowice szlak trafil czy nie ??

a i jeszcze jedno jak chwile postal i troche ostygl to sie troche poprawilo po nagrzaniu znowu kopci

I czy mozna jakos regenerowac glowice jak jest penieta czy taniej bedzie kupic uzywke i lepiej co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdż, czy w silniku nie masz tzw. kawy z mlekiem- zamiast oleju. Ewentualnie żeby mieć pewność co do głowicy, to trzeba użyć specjalnego próbnika na obecność co2 w płynie chłodniczym- montujesz go w miejscu korka chłodnicy, i jeśli płyn z koloru niebieskiego zmieni się w zielony- to uszczelka, albo głowica jest uszkodzona na 100 procent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej jest ok wali na bialo to plyn spala wydaje mi sie ze raczej uszczelka bo stalo to sie na prawie max obrotach tylko boje sie ze i glowice moglo je*nac musze najpierw rozkrecic wydechy i zobaczyc z ktorego to cylidra daje czadu zeby wiedziec ktora glowice robic jak bylby olej to walil by na niebiesko i by plul z wydechu olejem bo sa przelotowe wydechy

Edytowane przez bubuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki dzieki ze usunoles bo nie wiedzielem jak usunac

A ze plyn moze sie przedostac wiem ale jes ok nie dostal sie do oleju bo jest klarowny ale musze tak czy siak czekac na mechaniora az rozbierze i sprawdzi ktora to glowica

a mam jeszcze jedno pytanie czy jak tylko jedna jest walnieta to mozna robic tylko jedna czy odrazu nalezy dwie glowice robic to jest v wiec nie wiem czy jest sens robic odrazu dwie

Edytowane przez bubuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera nie dobrze a tak fajnie lata mam nadzieje ze to tylko uszczelka nie glowica a znacie moze spawaliscie glowice w warszawie i wiecie ile to kosztuje bo w necie widzialem takie ogloszneia tylko nie wiem jak sie to ma w praktyce troche i ile to mniej wiecej kosztuje na terenie warszawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki juz szukam wy ze swoimi V-kami tez macie takie problemy ?? bylem u mechanika powiedzial ze glowica na 80% nie pekla ma dzis to rozebrac i oblukac

a gdzie serwisujecie swoje V-ki w warszawie

Edytowane przez bubuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaluje troche zakupu balezalo kupic r a nie s ale ta mi sie bardziej podoba z wyglau a i jeszcze sprzedajacy na mine mnie wsadzil z nim ale moze jak go ogarne bedzie juz dobrze ale jeszcze z tydzien na warsztacie a tu sezon to wiecie jak sie czlowiek wscieka

 

a i jeszcze chlopaki powiedcie ile wasze v-ki ida na pierwszym biegu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...