bubuss Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Panowie co moglo walnoac po ostrym czadowani z wydachow idzie biały dym co moglo sie stac obstawiam uszczelke czy moze cos innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Czerwca 2011 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Strzeliła uszczelka głowicy lub po prostu pękła głowica i "spala" płyn chłodzący. Sprawdź ciśnienie na wężach od płynu chłodzącego, jeśli twarde, to na pewno poszedł układ chłodzenia głowicy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 A jak mozna sprawdzic cisnienie na wezach jest do tego jakies urzadzenie czy poprostu jak sa twarde to w tedy. I jak mozna poznac czy glowice szlak trafil czy nie ??a i jeszcze jedno jak chwile postal i troche ostygl to sie troche poprawilo po nagrzaniu znowu kopci I czy mozna jakos regenerowac glowice jak jest penieta czy taniej bedzie kupic uzywke i lepiej co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 A sprawdż, czy w silniku nie masz tzw. kawy z mlekiem- zamiast oleju. Ewentualnie żeby mieć pewność co do głowicy, to trzeba użyć specjalnego próbnika na obecność co2 w płynie chłodniczym- montujesz go w miejscu korka chłodnicy, i jeśli płyn z koloru niebieskiego zmieni się w zielony- to uszczelka, albo głowica jest uszkodzona na 100 procent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 (edytowane) olej jest ok wali na bialo to plyn spala wydaje mi sie ze raczej uszczelka bo stalo to sie na prawie max obrotach tylko boje sie ze i glowice moglo je*nac musze najpierw rozkrecic wydechy i zobaczyc z ktorego to cylidra daje czadu zeby wiedziec ktora glowice robic jak bylby olej to walil by na niebiesko i by plul z wydechu olejem bo sa przelotowe wydechy Edytowane 7 Czerwca 2011 przez bubuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Nie zrozumiales wypowiedzi Kardana, jezeli jest walnieta uszczelka to plyn spokojnie moze przedostac sie do wnetrza cylindra i do oleju silnikowego.Drugi temat usunalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 (edytowane) oki dzieki ze usunoles bo nie wiedzielem jak usunacA ze plyn moze sie przedostac wiem ale jes ok nie dostal sie do oleju bo jest klarowny ale musze tak czy siak czekac na mechaniora az rozbierze i sprawdzi ktora to glowicaa mam jeszcze jedno pytanie czy jak tylko jedna jest walnieta to mozna robic tylko jedna czy odrazu nalezy dwie glowice robic to jest v wiec nie wiem czy jest sens robic odrazu dwie Edytowane 7 Czerwca 2011 przez bubuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Mozesz robic jedna, problem z tym ze TL ma wogole problem z pekajacymi glowicami i uszczelkami.Czyli nie nadaje sie do katowania, bo predzej zakatuje cie finansowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 cholera nie dobrze a tak fajnie lata mam nadzieje ze to tylko uszczelka nie glowica a znacie moze spawaliscie glowice w warszawie i wiecie ile to kosztuje bo w necie widzialem takie ogloszneia tylko nie wiem jak sie to ma w praktyce troche i ile to mniej wiecej kosztuje na terenie warszawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 (edytowane) wielkie dzieki juz szukam wy ze swoimi V-kami tez macie takie problemy ?? bylem u mechanika powiedzial ze glowica na 80% nie pekla ma dzis to rozebrac i oblukaca gdzie serwisujecie swoje V-ki w warszawie Edytowane 9 Czerwca 2011 przez bubuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Paweł B. z tego forum serwisuje moto niedaleko chyba ciebie ja mam dzieciola w silniku caly czas a oprocz tego w silnik wale non stop ogien i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Ja zaluje troche zakupu balezalo kupic r a nie s ale ta mi sie bardziej podoba z wyglau a i jeszcze sprzedajacy na mine mnie wsadzil z nim ale moze jak go ogarne bedzie juz dobrze ale jeszcze z tydzien na warsztacie a tu sezon to wiecie jak sie czlowiek wscieka a i jeszcze chlopaki powiedcie ile wasze v-ki ida na pierwszym biegu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 1-110 2-150 3-190 4-240 5-270 a 6-295 ale jej nie odcięło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 wielkie dzieki to mi sie w takim razie jeszcze sprzeglo slizga bo mi podchodzi pod 85 ale mam wrazenia ze o 6 ciagnie szybciej w obroty niz przyspiesza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 tl 1000s moze miec krotsze biegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.