Mostek Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 (edytowane) Witam własnie kupiłem sobie WFM 1957 i chcę ją doprowadzić do stanu takiego w jakim opuscila fabrykę dlatego też proszę o jak najwięcej informacji odnosnie WFM z tego rocznika i czy były jakies różnice miedzy tymi samymi modelami z lat wczesniejszych i póżniejszych Z góry dziękuję za każdą nawet najmniejszą informację pozdrawiam Edytowane 6 Czerwca 2011 przez Mostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Czytaj tematy w tym dziale, jest w nich prawie wszystko o WFM. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Jak wszedzie tak rowniez i motocykle WFM wraz z czasem produkcji ulegaly modernizacji. Tak jak sugerowal przedmowca, o WFM zostalo na forum juz bardzo duzo napisane. Sugeruje odszukac topic i podlaczyc sie pod istniejacy watek o ile bedziesz mial jeszcze jakies niejasnosci w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mostek Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 ok tak zrobie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mostek Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Witam czy wie ktos może jakie łożyska i uszczelniacze są w silniku WFM przed rozkręceniem chcę wszystko przygotować żeby remont poszedł szybko i sprawnie silnik ze zdjęć jak narazie tylko wstepnie wyczyszczony nie będę go szkiełkował bochcę zachowac oryginalne slady po odlewach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Uprzedzam ze podaje z glowy, wiec jezeli sie myle to niech mnie ktos poprawi, do tego silnika ida lozyska 6203 i simmeringi 17-40-10. P.S.Szkilkowanie to nie pisakowanie i nie usunie oryginalnych sladow po odlewach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mostek Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Ten silnik miał magneto z 1972 i miał problemy z iskrą obecnie szukam magneto z 57 i jeżeli nie znajdę na necie to odwiedzę bazar w Łodzi lub Poznaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 6203 wał korbowy, 4szt. 6202 wałek główny, 1szt. 16004 wałek zdawczy, 1szt. 17x40x10 wał korbowy, 2 szt. 25x35x7 wałek zdawczy, 1szt. Też podaję z głowy więc nie gwarantuję na 100%. Co najwyżej 90% pewności. :icon_biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mostek Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 No dziękuję bardzo łożyska na pewno kupię polskie przynajmniej będę miał pewnosć że nie są chińskie chociaż w dzisiejszych czasach nie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 I tu mozesz sie zdziwic, teraz chinczycy robia łożyska bez oznaczen dla konkretnej firmy która bije tylko swoje dane, szukaj japońskich ale nie FOR tylko MADE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mostek Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 No wiem że japońskie łożyska są dużo lepsze od naszych i takie własnie chciałbym mieć w swoim motocyklu ale nie mogę ich kupić i zamontować do WFM to przecież polski motor i musi mieć polskie łożyska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Wlasnie chodzi o to zebys kupil polskie a nie chinskie wyroby metalowopodobne. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mostek Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Mam jeszcze jedno pytanie czy ma kto może jakis sposób na zanitowanie skórzanego paska, który jest zanitowany w metalowych profilach montowanych na sklejce od siedzenia W mojej WFM górna częsć fotela jest ok natomiast boki i sklejka do wyrzucenia bo się rozpadaStolarz dorobił mi nową sklejkę teraz muszę zamontować metalowe profile na których są nitowane skórzane paski, które się przybija na sklejce i własnie się zastanawiam jak się do tego zabrać myslałem o jakims zakładzie rymarskim ale u mnie w okolicy nic takiego już niema i chyba muszę to zrobić sam tylko jak i skąd wziąć takie nity? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Nity znajdziesz w sklepie ze skórami, u szewca, kaletnika itp. Kiedyś kupowałem w takim sklepie co mieli różne nity, ćwieki i inne gadżety. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Polece jeszcze google....jest mase artykułów jak to zrobic, gdzie co kupic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.