Skocz do zawartości

WFM M-06 1957


Mostek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam własnie kupiłem sobie WFM 1957 i chcę ją doprowadzić do stanu takiego w jakim opuscila fabrykę dlatego też proszę o jak najwięcej informacji odnosnie WFM z tego rocznika i czy były jakies różnice miedzy tymi samymi modelami z lat wczesniejszych i póżniejszych

Z góry dziękuję za każdą nawet najmniejszą informację pozdrawiam

Edytowane przez Mostek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj tematy w tym dziale, jest w nich prawie wszystko o WFM.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wszedzie tak rowniez i motocykle WFM wraz z czasem produkcji ulegaly modernizacji. Tak jak sugerowal przedmowca, o WFM zostalo na forum juz bardzo duzo napisane. Sugeruje odszukac topic i podlaczyc sie pod istniejacy watek o ile bedziesz mial jeszcze jakies niejasnosci w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy wie ktos może jakie łożyska i uszczelniacze są w silniku WFM przed rozkręceniem chcę wszystko przygotować żeby remont poszedł szybko i sprawnie silnik ze zdjęć jak narazie tylko wstepnie wyczyszczony nie będę go szkiełkował bo

chcę zachowac oryginalne slady po odlewach

post-54851-0-44203100-1307900491_thumb.jpg

post-54851-0-96535800-1307900519_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6203 wał korbowy, 4szt.

 

6202 wałek główny, 1szt.

 

16004 wałek zdawczy, 1szt.

 

17x40x10 wał korbowy, 2 szt.

25x35x7 wałek zdawczy, 1szt.

 

Też podaję z głowy więc nie gwarantuję na 100%. Co najwyżej 90% pewności. :icon_biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem że japońskie łożyska są dużo lepsze od naszych i takie własnie chciałbym mieć w swoim motocyklu ale nie mogę ich kupić i zamontować do WFM to przecież polski motor i musi mieć polskie łożyska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie czy ma kto może jakis sposób na zanitowanie skórzanego paska, który jest zanitowany w metalowych profilach montowanych na sklejce od siedzenia

W mojej WFM górna częsć fotela jest ok natomiast boki i sklejka do wyrzucenia bo się rozpada

Stolarz dorobił mi nową sklejkę teraz muszę zamontować metalowe profile na których są nitowane skórzane paski, które się przybija na sklejce i własnie się zastanawiam jak się do tego zabrać myslałem o jakims zakładzie rymarskim ale u mnie w okolicy nic takiego już niema i chyba muszę to zrobić sam tylko jak i skąd wziąć takie nity?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nity znajdziesz w sklepie ze skórami, u szewca, kaletnika itp. Kiedyś kupowałem w takim sklepie co mieli różne nity, ćwieki i inne gadżety.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...