kubagsx Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 (edytowane) Moje typy:Suzuki Inazuma (z autopsji) :)Kawasaki W800Honda CB1100 Kryteria... 1. rok produkcji 1994 i powyżej 2. klasyczny nawiązujący do przeszłości wygląd (bez ścisłej interpretacji, diody led czy wyświetlacz LCD nie dyskwalifikują moto)3. pojemność od 250 w górę4. także te niedostępne w Europie będą mile widziane :) Czekam na wasze wpisy :) Edytowane 5 Czerwca 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 (edytowane) Ja raczej z grubszej rury CB1300 (BolDor nie wiem czy się łapie ale jest zabójcza z wyglądu) i GSX1400. Z mniejszych to 400 były fajne. XJR, ZRX i SuperFour ale że wyglądają praktycznie jak ich większe odmiany to chciałem jedynie napomknąć o nich. BTW Czy neoklasyczne to nie są tylko owe W800 i Royal enfield etc ? Bo reszta to raczej zwykłe nakedy. Edytowane 4 Czerwca 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 (edytowane) Nie przesadzajmy, zwykłym nakedem będzie Honda Hornet 2011.CB400 SuperFour jak dla mnie :lalag:Nawet XJR 1300 się łapie choć ma bardzo dużo współczesnych akcentów Edytowane 4 Czerwca 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perek Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Kawasaki W650Kawasaki Zephyr 1100Triumph Bonneville Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Kawasaki Zephyr - True true :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perek Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Kawasaki Zephyr - True true :flesje:Zwłaszcza malowanie z "paskami" + szprychowane koła. ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Mi się podobają obie wersje felg ale kolorystycznie to chyba wolę bez ozdobień :) Ciekaw jestem jakby wyglądał ze szprychami od supermoto, najlepiej takimi rzadko plecionymi i grubymi :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 A gdzie Harley-Davidson? :icon_twisted: Przeca one się zatrzymały w czasie w latach 50-tych jeśli chodzi o stylistykę. Bo technologia w nich jeszcze starsza. :icon_mrgreen: Kupujesz model EVO, zakładasz platynki i nożny starter i masz motonga z przeszłości. :buttrock: Ło, takie modele np. dla porównania.Duo Glide z przełomu lat `50/`60:http://classic-motorbikes.net/images/gallery/hd%20duo%20glide.jpg I prawie współczesny Evo Heritage Softail:http://www.harley-softails.com/1999_Softails/images-ev0019/1999_Softail_FLSTC_Heritage_Classic_468x302.jpg Jeszcze większy hardcore jest z modelami EL Knucklehead vs.Softail Springer a to dzięki przedniemu zawieszeniu "wyjętym" z lat 30-tych. CB400 Four? To nie neo-klasyk. To już jest prawdziwy klasyk. Z obecnych moto niewiele jest klasyki. Triumph, Kawa W650, Royal Enfield, może Kawasaki Drifter lekko się załapie na neo-klasykę. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Qurim, HD przez każdego jest traktowany jak crusier, więc myśl o nim zaginęła przy golasach :) Mówimy o CB 400 Super Four http://motorcyclephotooftheday.files.wordpress.com/2009/04/honda-cb-400sf.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 VT750. Ubiegłoroczna premiera. Bardzo fajny, siermiężny sprzęt bez żadnych gównianych ozdóbek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 (edytowane) Mówimy o CB 400 Super Four http://motorcyclephotooftheday.files.wordpress.com/2009/04/honda-cb-400sf.jpg Aaa... Teraz czaję. Fucktycznie, jest klasyk jakby nie patrzeć. Coś na wzór Yamy XJR 1300SP w racingowych barwach. Lefty - masz na myśli tą VT750 co to jest "japońską kopią Sportstera dla wiejskiej ludności"? Neo-kupa, nie klasyk... :banghead: Qurim, HD przez każdego jest traktowany jak crusier, więc myśl o nim zaginęła przy golasach :) Też racja. Idąc tym tropem SuperFour powinna być traktowana jako naked, tak jak XJR, GSX1400 itp. Kto znajdzie neo-klasyka w dziedzinie off-road i enduro? :icon_biggrin: Coś na wzór starej XT500 itp. Edytowane 5 Czerwca 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 (edytowane) Lefty - masz na myśli tą VT750 co to jest "japońską kopią Sportstera dla wiejskiej ludności"? Neo-kupa, nie klasyk... :banghead: Dokładnie. To właśnie jest neo-klasyk. Gdyby jeszcze wyjebali ten przegięty silnik od Chondy Szadoł i wstawili tam rzędową 500-ke był by super motorek. Dorzucam jeszcze Jawa 650 classic.http://katalog-motocykli.pl/img/jawa-650-classic-2.jpg Edytowane 5 Czerwca 2011 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Moj ranking(sam wygląd żadnym nie jeździłem): 1. Kawasaki w650/8002. Triumph Truxton3. Royal Enifild Enfield - wszystkie modele4. HD Nightster - moim zdaniem klasyczne moto miejskie a nie crusier5. Suzuki Inazuma a jeśli chodzi o produkowane dawno temu to gs 400 - ma w sobie coś jedyne "neo-klasik-enduro" to Triumph scrambler, z tym że to nie enduro :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Nie znam się na tym, nie wiem czy się nada, ale jak go zobaczyłem to mi kolana się ugłySachs Roadster 800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 .....a jeśli chodzi o produkowane dawno temu to gs 400 - ma w sobie coś.... Ale się nie łapie :) "Kryteria...1. rok produkcji 1994 i powyżej " Nie znam się na tym, nie wiem czy się nada, ale jak go zobaczyłem to mi kolana się ugłySachs Roadster 800 Ładne cacucho i do tego V :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.