azi1 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Na luzie moto wpada w delikatne wibracje, na prawde minimalne od ok 7tys obrotow, ale to na prawde minimum, podczas jazdy te wibracje są bardziej odczuwalne, czy to normalne? Od 7-8tys moto wibruje, najbardziej czuć to na podnóżkach.Do tego wydaje mi się, że gdzieś tak od 9-10tys moto zaczyna wydawać jakiś dziwny dźwięk, takie warczące "RRRRRRRR". Wiem że to śmiesznie wygląda napisane ale próbuje zobrazować jak to wygląda... Wydaje mi się że pojawiło się to od naciągnięcia łancucha, jednak wg mnie i znajomego ma on odpowiedni naciąg a wcześniej był za luźny, czy naciąg łańcucha może mieć wpływ na wyżej opisany problem? Jestem na 99% pewien że takich objawów nie było na początku gdy kupiłem moto, wibracje nie są uciążliwe jednak martwi mnie ten dźwięk... na postoju tego nie ma. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Na luzie moto wpada w delikatne wibracje, na prawde minimalne od ok 7tys obrotow, ale to na prawde minimum, podczas jazdy te wibracje są bardziej odczuwalne, czy to normalne? Od 7-8tys moto wibruje, najbardziej czuć to na podnóżkach.Do tego wydaje mi się, że gdzieś tak od 9-10tys moto zaczyna wydawać jakiś dziwny dźwięk, takie warczące "RRRRRRRR". Wiem że to śmiesznie wygląda napisane ale próbuje zobrazować jak to wygląda... Wydaje mi się że pojawiło się to od naciągnięcia łancucha, jednak wg mnie i znajomego ma on odpowiedni naciąg a wcześniej był za luźny, czy naciąg łańcucha może mieć wpływ na wyżej opisany problem? Jestem na 99% pewien że takich objawów nie było na początku gdy kupiłem moto, wibracje nie są uciążliwe jednak martwi mnie ten dźwięk... na postoju tego nie ma. Pozdro A w jakim stanie masz napęd? Ile km ma zrobione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azi1 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 A w jakim stanie masz napęd? Ile km ma zrobione?oj nie wiem, sprzedający twierdził że w tamtym sezonie wymieniany, łańcuh ma jeszcze jakieś 30% naciągu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Wibracje w motocyklu to raczej nic dziwnego - oczywiście do jakiegoś stopnia.Najlepiej daj się przejechać komuś kto ma pojęcie i niech Ci powie czy to normalne czy jednak coś jest nie tak.Z samego pisania ciężko będzie zdiagnozować, bo wibracje każdy odczuwa subiektywnie. ps. Zbyt mocno naciągnięty łańcuch oczywiście może być przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Dzwiek moze pochodzic od lancucha, natomiast wibracje moga byc spowodowane wyrobieniem mocowan silnika w ramie i brakiem synchronizacji gaznikow.Radze sprawdzic jedno i zrobic drugie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Adamie, ale to już na wtrysku :)Pzdr Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 nasmaruj łańcuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azi1 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) nasmarowałem łańcuch, jutro lub w niedziele trochę poluźnie bo zauważyłem że przy wyłączonym silniku podczas prowadzenia motocykla łańcuch skacze... drga wyraźnie. Edytowane 3 Czerwca 2011 przez azi1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Jezeli to wtrysk to dalej klania sie synchronizacja przepustnic.Lancuch powinien miec co najmniej 3 cm luzu w najluzniejszym miejscu, mierzone miedzy skrajnymi polozeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azi1 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 poluzowałem łańcuch i objawy ustały, dziękuje za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi