Playerkidd Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 A wiec tak jak w temacie mam problem moto jak sie nagrzeje to skleja tarcze dodam ze tarcze sa zalozone nowe olej zalany nowy o gestoscie takiej jak dedykowana tylko wlana ponad poziom bo moto lata w stuncie krotko mowiac wszystko jest tak jak bylo wczesniej i wtedy dzialalo. Moto jak jest zimne lub zgaszone to chodzi mniej wiecej jak powinno jak tylko troche pochodzi to najprawdopodobniej skleja tarcze i sprzeglo ciagnie. Byłbym bardzo wdzieczny za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 A wiec tak jak w temacie mam problem moto jak sie nagrzeje to skleja tarcze dodam ze tarcze sa zalozone nowe olej zalany nowy o gestoscie takiej jak dedykowana tylko wlana ponad poziom bo moto lata w stuncie krotko mowiac wszystko jest tak jak bylo wczesniej i wtedy dzialalo. Moto jak jest zimne lub zgaszone to chodzi mniej wiecej jak powinno jak tylko troche pochodzi to najprawdopodobniej skleja tarcze i sprzeglo ciagnie. Byłbym bardzo wdzieczny za pomoc A kto wymieniał tarcze? Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Playerkidd Opublikowano 1 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 (edytowane) A kto wymieniał tarcze? Moj brat i raczej blad ludzki nie wchodzi w gre nie bede pisal ze sie zna ale zajmoje sie naprawa motocykli w tym moim juz 3 cie zmienial i wczesniej zawsze ok bylo a co masz na mysli pytajac kto zmienial Edytowane 1 Czerwca 2011 przez Playerkidd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 albo masz tarcze lipnej jakosci i puchna , albo zuzyty kosz sprzegla ( mialem tak w XR ce ). KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Moj brat i raczej blad ludzki nie wchodzi w gre nie bede pisal ze sie zna ale zajmoje sie naprawa motocykli w tym moim juz 3 cie zmienial i wczesniej zawsze ok bylo a co masz na mysli pytajac kto zmienial Sam proces wymiany jest prosty ale to tylko połowa sukcesu.Przed montażem nowych tarcz ciernych należy upewnić się czy reszta nadaje się do ponownego użycia.Napisałeś "moto lata w stuncie" czyli sprzęgło było maksymalnie obciążone a z Twojego opisu wynika, że masz przegrzane i zdeformowane przekładki metalowe w koszu sprzęgła. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Playerkidd Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 (edytowane) tarcze mam założone te same co zawsze a przekładki były sprawdzane czy przegrzane to nie wiadomo ale są na pewno proste i grubość łapie się jeszcze w limicie servisowkizapomniałem dodać ze odrazu po zgaszeniu motocykla na tak zwane sucho wszystko momentalnie zaczyna działać Edytowane 2 Czerwca 2011 przez Playerkidd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Bo walek glowny skrzyni przestaje sie krecic.Ogladales prowadzenia tarcz w koszu sprzeglowym i zabieraku, podczas wymiany ?Czy nowe tarcze przed wlozeniem byly moczone w oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Bo walek glowny skrzyni przestaje sie krecic.Ogladales prowadzenia tarcz w koszu sprzeglowym i zabieraku, podczas wymiany ?Czy nowe tarcze przed wlozeniem byly moczone w oleju ? Witam panowie! może trochę inny przypadek, ale czy szarpanie sprzęgła przy ruszaniu z 1ki może też być spowodowane zużytym koszem sprzęgłowym? i jak sprawdzić stopień zużycia?Motocykl to R1 '99 tarcze sprzęgła moczone przed montażem, wymieniona większość przekładek (ślady przegrzania) i sprężyna. Bardzo liczę na fachową poradę, bo nie wiem co więcej mółbym zrobić, czy można zignowować ten problem, czy doprowadzi to do większych uszkodzeń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Witam panowie! może trochę inny przypadek, ale czy szarpanie sprzęgła przy ruszaniu z 1ki może też być spowodowane zużytym koszem sprzęgłowym? i jak sprawdzić stopień zużycia?Motocykl to R1 '99 tarcze sprzęgła moczone przed montażem, wymieniona większość przekładek (ślady przegrzania) i sprężyna. Bardzo liczę na fachową poradę, bo nie wiem co więcej mółbym zrobić, czy można zignowować ten problem, czy doprowadzi to do większych uszkodzeń? Źle poskładane sprzęgłoTarcza nr kat.4XV-16331-00-00 ma być zamontowana jako pierwsza Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 (edytowane) Źle poskładane sprzęgłoTarcza nr kat.4XV-16331-00-00 ma być zamontowana jako pierwsza Dzięki za odpowiedź! sprawdzę jeszcze raz, ale na 99% jestem pewien, że tak właśnie poskładałem. Słyszałem opinię, że przy starym/zużytym koszu sprzęgłowym po wymianie tarcz nowe nie są już tak dopasowane i stąd te luzy. Prawda czy mit? Edytowane 4 Czerwca 2011 przez W-max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Dzięki za odpowiedź! sprawdzę jeszcze raz, ale na 99% jestem pewien, że tak właśnie poskładałem. Słyszałem opinię, że przy starym/zużytym koszu sprzęgłowym po wymianie tarcz nowe nie są już tak dopasowane i stąd te luzy. Prawda czy mit? ale o jakim dopasowaniu piszesz?W koszu sprzęgła zużywają się powierzchnie bezpośrednio współpracujące z wypustami na tarczach i może to prowadzić do kłopotów podczas wysprzęglania lub poślizgów sprzęgła Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 ale o jakim dopasowaniu piszesz?W koszu sprzęgła zużywają się powierzchnie bezpośrednio współpracujące z wypustami na tarczach i może to prowadzić do kłopotów podczas wysprzęglania lub poślizgów sprzęgłaWłaśnie chodzi mi o to czy to możliwe, żeby tarcze sprzęgła wyrobiły rowki w koszu sprzęgła, tak aby powstały nadmierne luzy pomiędzy tarczą a koszem? Ogólnie mi to bardzo nieprzeszkadza, bo nauczyłem się zmieniac bez lub prawie bez sprzęgła w obie strony, ale problem pozostaje przy ruszaniu z 1ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Za płynne ruszanie odpowiada pierwsza wąska tarcza oraz pierwsza przekładka z nią współpracująca i rowki w koszu nie mają z tym nic wspólnego.Rozbierz jeszcze raz i wymień tarcze metalowe a potem prawidłowo poskładaj. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Za płynne ruszanie odpowiada pierwsza wąska tarcza oraz pierwsza przekładka z nią współpracująca i rowki w koszu nie mają z tym nic wspólnego.Rozbierz jeszcze raz i wymień tarcze metalowe a potem prawidłowo poskładaj.OK to jest konkretna odpowiedź, rozbiorę jeszcze raz.Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Yuby ciagniecie to taki objaw ze sprzeglo rozlacza tylko czesciowo mimo w pelni wcisnietej klamki.Sprzegla mokre tym sie charakteryzuja ze zawsze troszke ciagna, ale w momencie gdy jest to mocno wyczuwalne to staje sie problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi