Skocz do zawartości

Tia..


amnezja
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

też się rozglądam :D

 

a masz już jakiegoś rumaka na oku??

 

ps.

GRATULACJE :clap:

 

Myślę o Hondzie CB500 lub Suzuki GS500. Ta pierwsza chyba trochę mniej awaryjna. Podobno oba sprzęty nadają się na pierwszy moto. Jak się przejadę, będę wiedziała, że to ten :bigrazz: Ale nie znam się na kwestiach technicznych zupełnie, więc poproszę kogoś o pomoc przy wyborze, na pewno. A Ty czego szukasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje !!

a niepewnych użytkowników zaproś na pierwszą wspólną wycieczkę :D pomogą, doradzą, ochronią a o wszelkich lękach zapomną - przyjemne z pożytecznym - szerokości i czystej przyjemności Ci życzę

"... zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji... "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj :)

Gratulacje i powodzenia w poszukiwaniu. Cebulka jak najbardziej pasuje na 1 moto, wejdz na forum tam dowiesz sie o niej wszystkiego. Swoja kupilem od Ś.P. Olesia, przez 3 lata zero problemow. Teraz czas na zmiane i za chwilke moja Cebulka bedzie szukala nowego domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę o Hondzie CB500 lub Suzuki GS500. Ta pierwsza chyba trochę mniej awaryjna. Podobno oba sprzęty nadają się na pierwszy moto. Jak się przejadę, będę wiedziała, że to ten :bigrazz: Ale nie znam się na kwestiach technicznych zupełnie, więc poproszę kogoś o pomoc przy wyborze, na pewno. A Ty czego szukasz?

Z czystej praktyczneji teoretycznej wiedzy polecam CB lub NAPRAWDE nowego GS bo jesli kupisz GS to bedziesz w pewnym momencie wiecej w niego wsadzac niz wlewac i jezdzic :)

 

GRATULUJE!

"Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach