Gość Miras-Street Fighter Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Ale widzieliście, że żeby skręcać zdjął owiewkę i zmienił wydech ? :wink: Tak widać od razu lecz to jak się prezentuje to inna rzecz :) ja się zakochałem tylko w zielono czarnej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Miałem kawasaki, co prawda 15 lat temu ZZR1100 (przez 50 tys. km), ale jakość się nie zmieniła specjalnie:)) To tak z autopsji czy tylko tak ci sie wydaje :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 (edytowane) Nie rozumiem pytania MOC; Czy kawasaki zzr znam z autopsji?:)) Zdecydowanie tak:) I obstaję przy twierdzeniu, że to kiepski produkt; Był kiepski w latach świetności i jest kiepski obecnie:) Nie zmienia to faktu, że o gustach się nie dyskutuje - choć o jakości wykonania już można:) Edytowane 10 Czerwca 2011 przez even Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 To tak z autopsji czy tylko tak ci sie wydaje :icon_question:Opowiedz nam MOC o swoich przeżyciach z tymi sprzętami.Ja czekam z niecierpliwością :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Poglady kolegi Even sa tak samo prawdziwe i rzetelne jak to ze w Kawaskaki pekaja notorycznie ramy smiem twierdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 (edytowane) hehe, tak, tak:)) To po krótce; pierwszego (i ostatniego) zygzaka nabyłem w roku 1996, jako pojazd roczny z przebiegiem 3 tys. km. Jeździłem nim do 2001 r. i przejechałem 53 tys. km po których to wymieniłem go na CBR 1100 XX (173 tys. km bez najmniejszej awarii). Zygzak niestety zupełnie się rozsypał:) Nieco mu pomogłem gdyż miałem na nim kilka przygód. Generalnie aluminium z którego pojazd był wykonany było baaardzo marne; parkingówka - wgnieciona rama na 3 cm, krzywy stelaż; odpowietrzanie sprzęgła - pęknięcie wysprzęglika itp:)) Pomimo regularnych wymian oleju z filtrem - milimetrowe wżery na krzywkach wałków... itp, itd... tragedia jednym słowem. I obecnie gdy zacierają się nowe zygzaki (a znam ich kilka) śmiem twierdzić, że historia się powtarza:)) A teraz kolego MOC opisz swoje doświadczenia z zygzakami!:)) ...albo nie zaśmiecaj tematu bzdetami, nie mającymi poparcia w czymkolwiek ok? Edytowane 10 Czerwca 2011 przez even Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Osobiscie nie mam, ale koledzy smigaja i jakos nic sie z nimi nie dzieje, zadnemu sie nie zatarl silnik, ani tez nie pekla rama,a lajtowo nie jezdza, tym bardziej nie stopily sie plastiki przy smiganiu po miescie wiec nie wiem skad az tak negatywna opinia na ich temat. No ale jak to mowia kazda sroka swoj ogonek chwali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Ok, powiedział co wiedział... Ja kończę, do dodania nic więcej nie mam. Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miras-Street Fighter Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 (edytowane) hehe, tak, tak:)) To po krótce; pierwszego (i ostatniego) zygzaka nabyłem w roku 1996, jako pojazd roczny z przebiegiem 3 tys. km. Jeździłem nim do 2001 r. i przejechałem 53 tys. km po których to wymieniłem go na CBR 1100 XX (173 tys. km bez najmniejszej awarii). Zygzak niestety zupełnie się rozsypał:) Nieco mu pomogłem gdyż miałem na nim kilka przygód. Generalnie aluminium z którego pojazd był wykonany było baaardzo marne; parkingówka - wgnieciona rama na 3 cm, krzywy stelaż; odpowietrzanie sprzęgła - pęknięcie wysprzęglika itp:)) Pomimo regularnych wymian oleju z filtrem - milimetrowe wżery na krzywkach wałków... itp, itd... tragedia jednym słowem. I obecnie gdy zacierają się nowe zygzaki (a znam ich kilka) śmiem twierdzić, że historia się powtarza:)) A teraz kolego MOC opisz swoje doświadczenia z zygzakami!:)) ...albo nie zaśmiecaj tematu bzdetami, nie mającymi poparcia w czymkolwiek ok? Sporo znajomych ma zzr-ki i mieli różne przygody z silnikami to mogę potwierdzić co napisałeś lecz musze dodać iż to było ich zaniedbanie ponieważ te motorki łykają olej i stąd biorą się problemy z wałkami i zacieraniem silników. Co do plastików to wiem z doświadczenia że jak zmieniali sobie wydech to się topiły plastiki od dołu przy seryjnych nie spotkałem się osobiście tak samo jak i z ramami pękniętymi jeżeli ktoś nie miał ślizgu itd. osobiście jeżdżę ZZR 1100 i nie mam kłopotów żadnych a ma już nabitych kilometrów i jestem zadowolony z niej. Hayka hmm jest ładna lecz jak pisałem na początku jest ich na ulicach sporo i co dla mnie jest nie wygodne jest niska a Ja wysoki i jak siadałem na jedną i drugą to zzr była wygodniejsza co do wykonania to prawda jest mniej awaryjna hayka bez dwóch zdań ale to tak samo jak prawie jak z autami w dużej mierze zależy na jaki model i egzemplarz się trafi to moje zdanie :) Edytowane 11 Czerwca 2011 przez Miras-Street Fighter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 mialem zzr1100 kawal sprzeta :rolleyes: , mialem haye :notworthy: poprostu chyle czolo :notworthy: :notworthy: Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Co by rozjątrzyć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Ja tam nie wiem, który jest lepszy, nie jeździłem żadnym z nich, jednak mogę napisać, że chybba częściej na zachodzie Europy kupowana jest Kawa, przynajmniej ja osobiście widzę więcej ZZR1400 niż Hayabus. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 to ze na zachodzie lata wiecej kawasaki nie oznacza ze jest lepsiejsza :icon_mrgreen: haya to haya , nie chcialbym innego super sprzeta :icon_razz: :notworthy: Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.