Skocz do zawartości

zabezpieczenie motocykla przed długim postojem


kubagsx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Glownie to do warunkow atmosferycznych, zarowno wyskie jak i niskie temperatury wplywaja niekorzystnie na jego stan. Ale co ty chcesz motocykl przechowywac wiekami...

:icon_mrgreen:

Nie, już napisałem w 1 poście, że to pytanie z czystej ciekawości.

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że jeżeli to będzie 2 sów, to należy ustawić tłok w dolnym położeniu, wykręcić świecę, przez otwór wlać bezpośrednio niewielką ilość oleju mieszankowego, kręcimy kilkakrotnie wałem, ustawić tłok w górnym położeniu, dolewamy znowu olej, wkręcamy świecę. Tą czynność powtarzamy co parę miesięcy. Patent sprawdzony już przez mojego dziadka, SHLka M04 była w super stanie, zwyczajnie, pewnego ranka "ulotniła się" i śladu po niej nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że jeżeli to będzie 2 sów, to należy ustawić tłok w dolnym położeniu, wykręcić świecę, przez otwór wlać bezpośrednio niewielką ilość oleju mieszankowego, kręcimy kilkakrotnie wałem, ustawić tłok w górnym położeniu, dolewamy znowu olej, wkręcamy świecę. Tą czynność powtarzamy co parę miesięcy. Patent sprawdzony już przez mojego dziadka, SHLka M04 była w super stanie, zwyczajnie, pewnego ranka "ulotniła się" i śladu po niej nie było...

Ciekawe jak będzie z wytrzymałością nowych silników w japońcach, powleczonych wewnątrz polimerami ?

Edytowane przez kubagsx

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znjac dziejsza pseudojakosc, mysle ze nie przetrwaja tyle ile klasyczne motocykle :icon_mrgreen:

MOC jeszcze 1 pytanie. Jeśli spolerujesz ręcznie/mechanicznie aluminium odpowiednią pastą to czym zabezpieczyć taką powłokę, żeby nie zaśniedziała?

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witajcie,

 

Panowie, a pytanie jak zaradzić odpryskom lakieru na spawach, gdy wdarła się w nie powierzchowna korozja? Zakładamy, że lakier wokół spawów jest ok - więc metody mechaniczne chyba nie mają racji bytu? Chciałbym wyczyścić miejsce spawu i zapodać tam lakier motipa w kolorze ramy - polecicie jakiś patent, tak aby nie uszkodzić lakieru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Panowie, a pytanie jak zaradzić odpryskom lakieru na spawach, gdy wdarła się w nie powierzchowna korozja? Zakładamy, że lakier wokół spawów jest ok - więc metody mechaniczne chyba nie mają racji bytu? Chciałbym wyczyścić miejsce spawu i zapodać tam lakier motipa w kolorze ramy - polecicie jakiś patent, tak aby nie uszkodzić lakieru?

 

Tak czy siak kawałek musisz wyczyścić, z chemii to Boulix czy jak mu tam :) lub Noxudol RustEater który polecam.

-------------------
Pozdro Herdi

Śrubkomistrz w serwisie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak kawałek musisz wyczyścić, z chemii to Boulix czy jak mu tam :) lub Noxudol RustEater który polecam.

Kiedyś używałem NOXUDOL DEGREASER, jeśli Twój środek jest równie dobry co to, musi być rewelacją

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...