theodor. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 zależy od konfiguracji toru w danym miejscu Generalnie postrzegając sytuację jako jeden zakręt po i przed prostą i zakręt wymaga zwolnienia to wchodze na hamulcu. Niemniej generalizowanie do niczego nie prowadzi. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Trzeba uwaząc bo mimo dużej siły na kierownicy, a więc wykładnika przyczepności przodu, łatwo o nagły odjazd koła. Ale to również generalizowanie.Bo wejść mozna na heblu dla wytracania prędkości i trzymania kompresji przodu lub dla samego trzymania tej kompresjii. Siły też sa inne wtedy. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 (edytowane) dzis jezdzilem tez trenowalem stoppie ale potem trasa i strasznie mnie buja kiedy wybiore nieodpowiedni momet hamowania w winklu,jakby prostowalo mi stery. moze za twarde lagi ustawilem.h*j wie. Edytowane 9 Września 2011 przez oil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Na 100% buja Cię w m omencie nagłego odpuszczenia przedniego hebla zanim osiągniesz złożenie które gwaranyuje kompresję przodu.Niektórzy pomagają sobie z tym przesadnym tłumieniem na odbiciu. Ale to błąd który może się źle skończyć gdy naprawde wzrasta prędkość w zakręcie.To co wybaczone jest przy 60km/h na Radomiu nie bedzie wybaczone np na Slovakii przy 170km/h Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 dokladnie tak jest ja mowisz.wiec odpuszczac spokojowo i nie dopier**lac na winklu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Musisz czuć co się dzieje z widelcem w zakręcie. Odpuszczasz w miarę kompresji przez siłę odśrodkową.Na początku to nie jest proste.Dlatego tor jest najlepszy. Masz powtazalność zakrętu i można wnosić poprawki. Oczywiście odpuszczasz progresywnie. Nigdy puszczając na 100% hamulec traktuj jak manetkę gazu tylko w drugą strone działajacą. Hamulec to nie użądzenie zero-jedynkowe. Tobardzo precyzyjny i dozowalny przyżąt. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 widelec jakby zaczynal falowac,dostaje tak jakby malego shimmy,prostuje sie maszyna i znow musze sie klasc wkladajac w to o wiele wiecej pracy,kilka razy bylo danger...jak kupie kombinezon to wpadne polatac z wami,mysle z na nastepny sezon bede w pelni wyposarzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Jeśli przy hamowaniu mocno obciążasz kierownicę to będą podobne skutki. Blokujesz ruchy precesyjne kierownicy i zaczyna poszarpywać jak przy shimmie. Prostuje się bo nie do końca jesteś świadom sił na kierownicy i ich zmian przy hamowaniu i bez niego. Dlatego wazne jest trzymać siłę na wewnetrznej ręce a nie zdejmować jej zewnętrzną. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 (edytowane) jedna reka ciagne druga dopycham taka technika mi weszla w krew.jak lecialem z koszalina do mielna chapalem kolumne aut jakies 5 moze 6 szeroko rozstawione,przed nimi kawalek czystego pola nawierzchni w(oddali) traktor nie wziolem pod uwage wielu czynnikow i ostre hamowanie zeby nie wyjeba.. w tyl ciagnika,i tez jakby shimmy,hamowalem z 240 kilku do 25 na godzine w moze 150 230 metrow,jesli dobrze ocenilem odleglosc,bylo cieplo zapachnialo ziemią. Edytowane 9 Września 2011 przez oil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 (edytowane) Dziś próbowałem zejść na łokieć, kurcze to naprawdę jest ciężkie.Zabrakło mi może z 10cm.Bo TL jest długi. Ja też nawet nie mogę zgiąć wewnętrznego łokcia, żeby go wychylić do wnętrza zakrętu i wychodzę bardziej barkiem.Z kolei ten pan ma wyj**ane na wszystkie problemy ze złożeniami Edytowane 9 Września 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Oil, to własnie wynik blokowania kierownicy przy hamowaniu. Siły należy sie starać trzymać zawsze wewnetrzną ręką w zakręcie. Zewnętrzna ma być swobodna. Daje to lepszy obraz przyczepności przedniego koła. Rozmawiając o technice jazdy i jej trningu mam wyłacznie na mysli jazdę torową. Na analizowanie sytuacji na drodze w deszczu, po noci miedzy samochodami na dziurawej drodze to szkoda czasu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 (edytowane) kumam,z toru mozna jedenak wiele wniesc na droge.mimo wszystko zastosuje twoje rady i dzieki za nie.ide w kime kolego na 4 30 do pracy lece.mam nadzieje na spotkanie w nastepnym sezonie.chyba ze w tym jeszcze na wybzerzu bedziecie jakos.moze pogoda dopisze. Edytowane 9 Września 2011 przez oil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Ja nikogo nie uczę. Sam niewiele umiem.Pzdr i powodzenia. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 ja sie od niogo nie ucze ale sprawdzam rady i niekture wykorzystuje,narazie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 To chwianie sie zauważałem też w swojej F4i.Radą okazywało się dodawanie gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.