Zibio Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 (edytowane) Witam.Sprawa wygląda tak.Zimny silnik zapala bez problemu.Po 3-4 minutach wolne obroty spadają,a moto gaśnie.Po takim zgaśnięciu ciężko jest go uruchomić,a akumulator szybko się wyczerpuje podczas kręcenia(jak odpocznie ok 15min zapala).Po podpięciu prostownika,znów pali i wolne obroty ok.Silnik pracuje do chwili odpięcia prostownika.Po odpięciu gaśnie po kilku sekundach.Alternator sprawdzałem i ładuje od 13-14,2V.Gażniki są czyste,a synchro zrobiłem.Na jednym zegarze minimalnie odbiega od pozostalych,ale to chyba nie przyczyna.Na obroty wchodzi bez problemu i w czasie jazdy też jest ok,do chili wciśnięcia sprzęgła.Podajcie jak możecie kilka przyczyn,a ja będę je eliminował.Wybieram się na Plac,ale dotrzeć nie mogę.Dodam tylko,że Suzi jest z 1994,a gażniki MIKUNI. Edytowane 11 Maja 2011 przez Zibio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 W jaki sposob sprawdzales ladowanie, z wlaczonym swiatlem czy bez ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibio Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Sprawdzałem bez włączonych świateł.Na prostowniku jak włączę światła silnik nadal pracuje,tylko obroty spadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Wszelkie pomiary ladowania robisz z wlaczonymi swiatlami i na naladowanym akumulatorze.Objawy opisane wyzej wskazuja na brak ladowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibio Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 A możliwe jest,że akumulator jest szrot?Jutro sprawdze jeszcze raz to ładowanie z włączonymi światłami tak jak radzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 A możliwe jest,że akumulator jest szrot?Jutro sprawdze jeszcze raz to ładowanie z włączonymi światłami tak jak radzisz. Wypada pomierzyć jego napięcie przed uruchomieniem silnika.Odpalić i pomierzyć jeszcze raz ale pod żadnym pozorem nie odpalać z prostownika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Zmierz napiecie aku na zgaszonym silniku i zapalonych swiatlach zaraz po ich zapaleniu i po minucie.Jak spadnie ponizej 12V to wymien aku.Oczywiscie aku przed pomiarem musi byc naladowany ladowarka stacjonarna prad 1A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.