TDragon Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 (edytowane) Witam,Moja SV650 ma problemy z odpalaniem jak zimna, poza tym na jałowych co 2-3 sekundy wali w tłumik.Dokonałem inspekcji zaworów (są OK), następnie zabrałem się za gaźniki.Jako, że wakuometry przyszły dopiero dzisiaj to gaźniki rozebrałem w drobny mak poczyściłem i poskładałem.Mam parę pytań w związku z moją irytację (chyba na samego siebie). 1. W jaki sposób należy odkręcić dwie linki gaz (ciągnąca i powrotna) od stelaża gaźnika? Nakrętka jest w stelażu, natomiast kręcąc kluczem 12 pancerz nie mogę go kręcić w nieskończoność bo sprężynuje. Czy ja muszę w takim razie rozebrać manetkę gazu, tak żebym mógł swobodnie obracać pancerzem? 2. Chciałem wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej. W związku z tym kupiłem wężyk 6mm, ale założenie go na przedni gaźnik na króciec od komory pływakowej bez ściągania gaźników graniczy z cudem. Poza tym sam króciec jest na tyle krótki, że nawet ściągając gaźniki jest problem bo wężyk co chwile spada. Czyli rozumiem, że ja wężyki mam założyć, poskładać wszystko do kupy (ssanie, linki, podgrzewanie gaźników, podłączyć sensor przepustnicy), odpalić sprawdzić poziom paliwa i gdy jest zły znów wszystko się rozbiera? 3. Czy czujnik położenia przepustnicy również wymaga regulacji? Ściągałem go z gaźnika, teraz z powrotem założony. Czy poziom paliwa + obroty jałowe i synchro to jedyne regulacje gaźników w SV650? Pozdrawiam Edytowane 5 Maja 2011 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Zawiode Cie. Nie wyregulujesz go w domowych warunkach... Poza wakuometrami potrzebujesz jeszcze srubokret kątowy. 1. Luzujesz, odginasz i nakreta krecisz... Ciezko to opisac przez internet. Poprostu trzeba kombinowac. 2. Zamiast sie bawic w poziomy paliwa ustaw poziom plywaka. Regulacje gaznika to poziom paliwa, regulacja skladu mieszanki na wolnych obrotach, synchronizacja i ustawienie obrotow jalowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 (edytowane) Czemu go nie wyreguluje w warunkach domowych? Czego mi brakuje?Śrubokręt kątowy do czego się przyda? 1. No właśnie takie kombinowanie mnie zirytowało, walczyłem z 10 minut z tymi dwoma linkami.2. Serwisówka SV650 opisuje pomiar wysokości paliwa, natomiast nie opisuje co dalej jeśli jest zły (np. podgięcie blaszek pływaka) nie opisuje też poziomu pływaka. Jeżeli mówimy o regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach to czy mam gdzieś śrubkę od tego? W serwisówce nie znalazłem. EDIT:Po poskładaniu mam problem z odpalaniem (generalnie kicha w gaźnik na przedni gar) i nie zawiele się dzieje. Zauważyłem też, że jak słabiej kręci (bo aku troszkę rozładowane) to iskra jest nieregularna, bądź nawet brak. Edytowane 5 Maja 2011 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Czemu go nie wyreguluje w warunkach domowych? Czego mi brakuje?Śrubokręt kątowy do czego się przyda? A jak zamierzasz dostac sie do sruby od synchronizacji i skladow mieszanki? 2. Serwisówka SV650 opisuje pomiar wysokości paliwa, natomiast nie opisuje co dalej jeśli jest zły (np. podgięcie blaszek pływaka) nie opisuje też poziomu pływaka.Bo nikt nie bedzie podawac podstawowych rzeczy, ktore powinienes wiedziec zabierajac sie za ta robote. Zakladali ze ktos bedzie wiedzial co robi. Co do problemu po zlozeniu - na pewno dobrze zlozyles? Zaslepiles krucce? sprawdziles poziom paliwa? ssanie podlaczyles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Zacznijmy od tego: - dlaczego zalozyles ze musisz regulowac poziom paliwa - to jest ustawienie fabryczne, ktorego nigdy nie powinno sie ruszac, chyba ze przy powaznych przebudowach silnika, np do wyscigow. Regulacja wolnych i synchronizacja to ostatnie czynnosci jakie robisz regulujac gaznik, no chyba ze zakres srednich i wysokich obrotow jest OK.Zanim zabierzez sie za rozbieranie gaznikow, warto bylo zadac pytanie - z jakiego powodu moze kichac, wowczas dowiedzialbys sie przede wszystkim ze wplyw na to moze miec raczej osprzet gaznikow, a nie one same i tak na twoim miejscu sprawdzilbym najpierw szczelnosc ukladu wydechowego kichajacego cylindra, a nie gazniki.Czy filtr powietrza i tlumiki tego motocykla sa fabryczne ? PS. Czujnik polozenia przepustnicy wymaga regulacji, zajrzyj do serwisowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.