straycat Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 IMO źle celujesz, jesli szukasz taniego w eksploatacji, miejskiego autka. Szukasz nowoczesnego diesla, a miasto dieslom nie sluzy, polska benzyna dieslom nie sluzy, koszty napraw nowych diesli sa duze, a przy nie duzych przebiegach oszczednosci beda bardzo male, albo w ogole ich nie bedzie. Poza tym jesli oczekujesz duzej niezawodnosci to ja bym odradzal nowe VW w ogole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Nalezalo by sie zastanowic czy to auto na miasto czy na rajd ? Nikomu nie potrzebne jest w miescie 105 KM. Ja najprowdopodobniej za miesiac lub dwa biore Polo 1,2 w diesel'u i wali mnie to czy do 100 -ki bedzie przyspieszalo 12 czy 17 sekund, grund,ze bedzie oszczedne. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 (edytowane) IMO źle celujesz, jesli szukasz taniego w eksploatacji, miejskiego autka. Szukasz nowoczesnego diesla, a miasto dieslom nie sluzy, polska benzyna dieslom nie sluzy, koszty napraw nowych diesli sa duze, a przy nie duzych przebiegach oszczednosci beda bardzo male, albo w ogole ich nie bedzie. Poza tym jesli oczekujesz duzej niezawodnosci to ja bym odradzal nowe VW w ogole. Tak, to już nie to samo co kiedyś. Japonia trzyma poziom, VW leci w dół. Ale co polecić koledze... Nie wiadomo co lubi. Ja bym wziął japońca albo koreańca. Ostatnio Kia czy Huyndai mocno poprawiły jakość - mają też w ofercie kilka miejskich aut. Edytowane 7 Maja 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 od 1998 czytam auto światy, motory, polskie i niemieckie fora. To nie są bzdury ale suche fakty. 2.0 tdi walą się na potęgę Stare 2.0 tdi miały wady a najgorszą było zużywanie się zębatki napędowej pompy oleju, która była niewymienna i trzeba było kupić nowy wał, nowych już nie ma i są zamienniki, ale po wymianie nie pasuje napęd pompy oleju, więc trzeba to wymieniać razem, koszty wysokie. Po 2005 r wyeliminowali tą usterkę i silniki jak narazie są praktycznie bezawaryjne, a jak ktoś jest idiota i jeździ tym jak benzyną to każdy diesel mu teraz klęknie. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 (edytowane) Dzisiaj jeździłem po salonach i trochę mi się wszystko wyklarowało. Jeśli chodzi o Mazdę 2 to wygląda to tak. Mazda 1.5 sport 102KM Pb jest tańsza od Mazdy 1.6d 95KM sport o ok 20 tys zł(ceny na rynku duńskim). Po przejechaniu 40 tys km zwróci mi różnica zakupu. Czyli Mazdą 2 1.5 sport będę jeździł za darmo 2 lata... dopiero po 2 latach będę oszczędzał ok 150 zł na każdym 1000 km jeśli kupię 1.6d. Więc na chwilę obecną mazda 2 1.5 Pb siedzi mi w głowie. W tygodniu przejadę się do VW i zobaczę jakie mają ceny, ale na pewno nie będzie taniej. Edytowane 8 Maja 2011 przez KAROLSKI Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 (edytowane) Stare 2.0 tdi miały wady a najgorszą było zużywanie się zębatki napędowej pompy oleju, która była niewymienna i trzeba było kupić nowy wał, nowych już nie ma i są zamienniki, ale po wymianie nie pasuje napęd pompy oleju, więc trzeba to wymieniać razem, koszty wysokie. Po 2005 r wyeliminowali tą usterkę i silniki jak narazie są praktycznie bezawaryjne, a jak ktoś jest idiota i jeździ tym jak benzyną to każdy diesel mu teraz klęknie. ale do dziś nie wyeliminowali pękających głowic i padających wtryskiwaczy, wg mnie to dyskwalifikuje ten silnik na całej linii. Edytowane 8 Maja 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasyno Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 U mnie w rodzinie zawsze kazdy kupowal VW i nikt nie narzekał wiec ja bym myslal nad nimi zamiast nad mazda. U mnie Wujas jezdzi takim golfem VI i bardzo go chwali :) oczywiscie ma benzyne 1.6 i tez nawet ekonomiczny silnik i jak trzeba pocisnac swoej wyciagnie ;) wiec ja bym wybral golfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 (edytowane) U mnie w rodzinie zawsze kazdy kupowal VW i nikt nie narzekał wiec ja bym myslal nad nimi zamiast nad mazda. U mnie Wujas jezdzi takim golfem VI i bardzo go chwali :) oczywiscie ma benzyne 1.6 i tez nawet ekonomiczny silnik i jak trzeba pocisnac swoej wyciagnie ;) wiec ja bym wybral golfaU mnie w rodzinie też większość jeździ samochodami VW/Audi, ale chyba przerzucimy się na BMW/Japonię. Edytowane 8 Maja 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 oczywiscie ma benzyne 1.6 i tez nawet ekonomiczny silnik i jak trzeba pocisnac swoej wyciagnie ;) Ło kurde, zajefajnie. Teraz przejedź się czymś co może "pocisnąć". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Nalezalo by sie zastanowic czy to auto na miasto czy na rajd ? Nikomu nie potrzebne jest w miescie 105 KM. Ja najprowdopodobniej za miesiac lub dwa biore Polo 1,2 w diesel'u i wali mnie to czy do 100 -ki bedzie przyspieszalo 12 czy 17 sekund, grund,ze bedzie oszczedne. :crossy: W moim przypadku ważne jest żeby samochód miał trochę mocy ponieważ gdy wrzucę torby i ruszę w drogę do PL to nie ma co się oszukiwać ale koniki się przydadzą. Ks-rider dlaczego kupujesz 1.2 a nie 1.6 75KM? 1.2 jest chyba 3 cylindrowy... Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 do miasta polecam wspomaganie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 To jak w trasę do PL, to niech będzie większy. Co do 14TSI (w automacie 7 biegowym) to po mieście pali w zależności od kierowcy - 8-10 litrów. Średnia po 45 tys. km wychodzi wg komputera 7,5 litra, ale różni kierowcy róznie jeżdżą. A jak na cenę patrzysz, możesz zaatakować jeszcze Kia Ceed'a. Bardzo rozsądne autko - podstawowe dla moich PH( mam ich koło 60-ciu) i właśnie w zeszłym roku wymieniłem po 3 latach (i średnio 150 tys. km) na nowy model. Teraz już 6 biegowy - za taką cenę, z takim silnikiem i w takiej opcji naprawdę trudno coś fajnego kupić (silniki 1,6 tdi czy jak oni to nazywają - 115 KM). W poprzedniej wersji w połowie padły nam turbiny - ale wymienili na gwarancji - jedna partia - no mieli pecha. Porównując z Mazdą 2 to jest większe i wygodniejsze auto. I naprawdę oszczędne. A konfort w trasie też jest nie do porównania :) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 (edytowane) To jak w trasę do PL, to niech będzie większy. Co do 14TSI (w automacie 7 biegowym) to po mieście pali w zależności od kierowcy - 8-10 litrów. Średnia po 45 tys. km wychodzi wg komputera 7,5 litra, ale różni kierowcy róznie jeżdżą. A jak na cenę patrzysz, możesz zaatakować jeszcze Kia Ceed'a. Bardzo rozsądne autko - podstawowe dla moich PH( mam ich koło 60-ciu) i właśnie w zeszłym roku wymieniłem po 3 latach (i średnio 150 tys. km) na nowy model. Teraz już 6 biegowy - za taką cenę, z takim silnikiem i w takiej opcji naprawdę trudno coś fajnego kupić (silniki 1,6 tdi czy jak oni to nazywają - 115 KM). W poprzedniej wersji w połowie padły nam turbiny - ale wymienili na gwarancji - jedna partia - no mieli pecha. Porównując z Mazdą 2 to jest większe i wygodniejsze auto. I naprawdę oszczędne. A konfort w trasie też jest nie do porównania :) Już Ci pisałem o Kii, i podtrzymuję zdanie. Możesz wziąć Ceed. Poza drobnymi mankamentami zbiera doskonałe opinie o jakości. Edytowane 9 Maja 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 (edytowane) Jakoś nie mogę się przełamać do Kii. Edytowane 10 Maja 2011 przez KAROLSKI Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Jakoś nie mogę się przełamać do Kii.stare Kie to drewno (tak samo jak Fiaty)te nowsze sa juz podobno leprze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.