Idaho Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 Witam, Mam pytanko: Posiadam w swojej XJ amortyzator marcconi olejowo/powietrzno/sprężynowy. W obudowie (goleni) amortyzatora, jest pojedyńcza tuleja z tłokiem. Pytania są następujące: -do jakiego poziomu mam tam nalać oleju. (nie wiem ile było poprzedniego bo wyciekał)-do jakiego ciśnienia mam nabić amortyzator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 21 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 Aleś przywalił pytaniami :DJeżeli to nierozbieralny podzespół to podejrzewam że nawet w serwisówce tego nie znajdziesz.Będziesz to chyba musiał ustalić doświadczalnie :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 21 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 Wszystko jest rozbieralne, całkowicie. To nie są oryginalne amortyzatory, tylko jakieś tuningowe.Coś czuje że bede musiał potestować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 22 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2004 W mojej Xj też mam Marcconi.Co dziwne,jak na niemieckich stronkach sobie foty tych 650-tek oglądam,to większość ma pomontowane te amorki.Zmowa jakaś,czy może oryginalne były poprostu do ...pupy???Idaho-jak masz ustawione napięcie sprężyny(na który ząbek)???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 22 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2004 Sprężyny mam napięte na MAX :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.