Skocz do zawartości

problem z 929


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

parę dni temu pojawił sie problem z moim sc44. otóż motór wogólę nie odpala, pompa działa, wtryski są ok, iskra jest a jednak silnik nie dostaję paliwa i nie umie odpalić.

wymieniłęm czujnik połóżenia wału ( na używany ale dobry, podobno) dalej po wymianie pokazuje się ten sam błąd, nie wiem czy po wymianie trzbea skasować błąd żeby motor zaczął chodzić?

 

Jeżeli ktoś zna serwis w (opolskie, śląskie) w którym mają dostęp do komputera diagnostycznego proszę o kontakt do nich.

 

pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli jest iskra to czujnik wału na 95% jest dobry. Podnieś zbiornik (nie rozłączaj, zdejmij pokrywę airboksu i włącz zapłon uchyl lekko przepustnice i kręć- zaglądając w gardziele zobaczysz mgłę wystrzeliwaną z wtryskiwaczy- wtedy masz pewność że paliwo dochodzi. Tylko nie otwieraj przepustnic na maksa bo nie będzie szło. Jeśli paliwo dochodzi iskra też jest to musi chociaż strzelić w wydech. Łatwiejsza wersja to użycie samostartu, jak załapie to wina paliwa jak nie to iskry jednak. Kasowanie błedu nie polega tylko na odłączeniu aku, nie pamiętam jak to się robi dokładnie- odsyłam do serwisówki.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z samostartu łapie tzn wiesz pochodzi tyle na ile srodek z smaostartu wystarczy. mgiełki niema, robiliśmy to co pisałeś także iskra jest.

pompka działa, pcha paliwo do wtrysków natomiast wtryski nie podają paliwa, a są sprawne i napięcię tez do nich dochodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tego wlasnie czujnika nie mierzyłem, nie sprawdzałęm, nie wymieniałęm.

 

moto juz jest w warsztacie, napisze do chlopakow zeby go sprawdzili w pierwszej kolejnosci.

 

dzieki wszytskim za informacje i za zainteresowanie tematem i czekam na dalsze sugestie, które mogą się też przydać innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze podstawowa sprawa to ciśnienie paliwa ew wydajnosć pompy która tez jest podana w serwisówce i co zabrzmi banalnie woda w zbiorniku (wystarczy troche na dnie).

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mnie kolego zabiłeś tym, faktycznie może to być problem a ja nawet tego nie sprawdzilem, tylko zaczelismy glebiej kopać. Teraz moto już jest w warsztacie, więc jedynie co moge to podeslac im twoje sugestie. Mam nadzieje, ze nei odbiorą tego źle ;)

ja przejezdzilem nim 400km i tankowalem na sprawdzonych stacjach. nie wiem gdzie tankowal poprzedni wlasciciel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...