Skocz do zawartości

problem z 929


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

parę dni temu pojawił sie problem z moim sc44. otóż motór wogólę nie odpala, pompa działa, wtryski są ok, iskra jest a jednak silnik nie dostaję paliwa i nie umie odpalić.

wymieniłęm czujnik połóżenia wału ( na używany ale dobry, podobno) dalej po wymianie pokazuje się ten sam błąd, nie wiem czy po wymianie trzbea skasować błąd żeby motor zaczął chodzić?

 

Jeżeli ktoś zna serwis w (opolskie, śląskie) w którym mają dostęp do komputera diagnostycznego proszę o kontakt do nich.

 

pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli jest iskra to czujnik wału na 95% jest dobry. Podnieś zbiornik (nie rozłączaj, zdejmij pokrywę airboksu i włącz zapłon uchyl lekko przepustnice i kręć- zaglądając w gardziele zobaczysz mgłę wystrzeliwaną z wtryskiwaczy- wtedy masz pewność że paliwo dochodzi. Tylko nie otwieraj przepustnic na maksa bo nie będzie szło. Jeśli paliwo dochodzi iskra też jest to musi chociaż strzelić w wydech. Łatwiejsza wersja to użycie samostartu, jak załapie to wina paliwa jak nie to iskry jednak. Kasowanie błedu nie polega tylko na odłączeniu aku, nie pamiętam jak to się robi dokładnie- odsyłam do serwisówki.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z samostartu łapie tzn wiesz pochodzi tyle na ile srodek z smaostartu wystarczy. mgiełki niema, robiliśmy to co pisałeś także iskra jest.

pompka działa, pcha paliwo do wtrysków natomiast wtryski nie podają paliwa, a są sprawne i napięcię tez do nich dochodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tego wlasnie czujnika nie mierzyłem, nie sprawdzałęm, nie wymieniałęm.

 

moto juz jest w warsztacie, napisze do chlopakow zeby go sprawdzili w pierwszej kolejnosci.

 

dzieki wszytskim za informacje i za zainteresowanie tematem i czekam na dalsze sugestie, które mogą się też przydać innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze podstawowa sprawa to ciśnienie paliwa ew wydajnosć pompy która tez jest podana w serwisówce i co zabrzmi banalnie woda w zbiorniku (wystarczy troche na dnie).

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mnie kolego zabiłeś tym, faktycznie może to być problem a ja nawet tego nie sprawdzilem, tylko zaczelismy glebiej kopać. Teraz moto już jest w warsztacie, więc jedynie co moge to podeslac im twoje sugestie. Mam nadzieje, ze nei odbiorą tego źle ;)

ja przejezdzilem nim 400km i tankowalem na sprawdzonych stacjach. nie wiem gdzie tankowal poprzedni wlasciciel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

dzisiaj dostałem wiadomość, że motor odpalił, problemem okazał się jkiś przewód sterujący masą, który dokładnie narazie nie wiem. Teraz jednak pojawił się inny, motór nie wkręca się na obroty tak jak powienien. Przed tamtą usterką nie było takich objawów.

 

cóż to to teraz może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...