Skocz do zawartości

ktm lc4 400 za wysoko tlok


Rekomendowane odpowiedzi

witam problem jest taki,niby zaskakuje na chwile i gaśnie, głowica ściągnięta okazuje się ze bez głowicy silnik się kreci bez problemu a jak zakładam głowice to w nią uderza tłok i się blokuje tak jak by tłok wychodził za wysoko, silnik nie jest zatarty,ktoś miał już taki przypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak kopiłem dopiero co a tłok wychodzi po za krawędź cylindra wystaje na skrajnie na 2,5 mm jak zaloze uszczelke to na 1,5mm ponad uszczelke

 

blokuje się o głowice a rozrządu jeszcze nie składałem przykładałem bez walka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a korbowód masz od 400 czy 620 przypadkiem? bo 620-tka ma wlasnie o ok 1,5 - 2,5 mm dluzsza korbe

 

a pod cylinder ja sam sobie docinalem ze specjalnego papieru uszczelkowego 0,5 mm

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...