namiot13 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 witam problem jest taki,niby zaskakuje na chwile i gaśnie, głowica ściągnięta okazuje się ze bez głowicy silnik się kreci bez problemu a jak zakładam głowice to w nią uderza tłok i się blokuje tak jak by tłok wychodził za wysoko, silnik nie jest zatarty,ktoś miał już taki przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Zmieniałeś przypadkiem korbe w nim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot13 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 nie takiego kopiłem podobno gościu jechał i zgasł i nie odpoalil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 No to jak masz zdjęta głowice to sprawdź jak to wygląda czy tłok wychodzi ponad krawędź cylindra . Albo po prostu źle rozrząd składasz i tłok blokuje się o zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 nie takiego kopiłem podobno gościu jechał i zgasł i nie odpoalil To co ludzie mowia to odloz na bok... Kupiles dopiero co ten motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot13 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 tak kopiłem dopiero co a tłok wychodzi po za krawędź cylindra wystaje na skrajnie na 2,5 mm jak zaloze uszczelke to na 1,5mm ponad uszczelke blokuje się o głowice a rozrządu jeszcze nie składałem przykładałem bez walka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 dotnij fleksą :Da na serio - masz tam oryg uszczelke pod glowicą? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 i pod cylindrem też mam oryginalną? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot13 Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 nie mam oryginalnej uszczelki ,jakiś zamiennik niemożliwe ze się skurczyła? ATHENA tej firmy czy jakoś tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 (edytowane) a korbowód masz od 400 czy 620 przypadkiem? bo 620-tka ma wlasnie o ok 1,5 - 2,5 mm dluzsza korbe a pod cylinder ja sam sobie docinalem ze specjalnego papieru uszczelkowego 0,5 mm Edytowane 5 Maja 2011 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.