Skocz do zawartości

namiot13

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    ktm lc4 400 94
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bielsko-Biała

Metody kontaktu

  • Telefon
    662039395

Osiągnięcia namiot13

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. witam jak w temacie kupie pompę olejowa kompletna w bdb stanie do ktm lc4 400 93r
  2. a jak by dorobić 2 mm uszczelkę pod cylinder z blachy
  3. nie mam oryginalnej uszczelki ,jakiś zamiennik niemożliwe ze się skurczyła? ATHENA tej firmy czy jakoś tak
  4. witam chyba znalazłem rozwiązanie problemu może być korbowód od 620 ale trzeba założyć tłok o średnicy 89 ten po roku 97 czy mam racje niech ktoś to konfrontuje
  5. tak kopiłem dopiero co a tłok wychodzi po za krawędź cylindra wystaje na skrajnie na 2,5 mm jak zaloze uszczelke to na 1,5mm ponad uszczelke blokuje się o głowice a rozrządu jeszcze nie składałem przykładałem bez walka
  6. nie takiego kopiłem podobno gościu jechał i zgasł i nie odpoalil
  7. witam problem jest taki,niby zaskakuje na chwile i gaśnie, głowica ściągnięta okazuje się ze bez głowicy silnik się kreci bez problemu a jak zakładam głowice to w nią uderza tłok i się blokuje tak jak by tłok wychodził za wysoko, silnik nie jest zatarty,ktoś miał już taki przypadek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...