colahondax11 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 (edytowane) Chcę kupić grand cherokee po 2005 roku, nie wiem tylko z jakim silnikiem wybrać.Auto ma służyć do jazdy po mieście, a nie do jazdy w terenie, czy napęd na jedną oś ogarnie temat? Edytowane 1 Maja 2011 przez colahondax11 Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 (edytowane) Chcę kupić grand cherokee po 2005 roku, nie wiem tylko z jakim silnikiem wybrać.Auto ma służyć do jazdy po mieście, a nie do jazdy w terenie, czy napęd na jedną oś ogarnie temat? Nie ma opcji jeepa granda z napędem tylko na jedną oś. Nowy model (ten o którym piszesz) ma stały napęd na wszystkie koła). Jakiego silnika byś nie wybrał to i tak nie będzie to zbyt ekonomiczny pojazd w mieście, więc ja bym brał 5,7l HEMI i zagazował, przynajmniej będzie miał dobre pie*****ie :buttrock: . Edytowane 2 Maja 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Inne pytanie, jezdziles juz tym ? To nie jeep a kolyska ktora buja sie przez tydzien po wyboju ale to juz inna bajka. Co do silnikow to wlasciwie nie gra roli, tym bardziej w miescie, oczywiscie V8 bedzie " lepszy " w podswiadomosci. Spalanie 4.l to nie mniej niz 18,5 l/100 km w przypadku V8 niewiele wieksze. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 bierz 5,7 hemi + gaz, bardzo dobrze to znoszą podobno. Za instalacje np BRC (sam mam i polecam) do V8 zapłacisz ok. 3,5k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 No sami specjaliści się wypowiadają :D Miałem Jeep'a GC rocznik 2006 ..... stały napęd na 4 kółka, silnik 3.7 V6 ..... najmniejszy jaki jest ........ generalnie mogłem wziąć 4.7 V8 bo pali porównywalnie. Co do układu napędowego, to są wersje z napędem na jedną oś, ale rzadko spotykane, są robione po prostu na niektóre Regiony USA. Po 3 latach śmiganie powiem tak: - Tylko wersja z Silnikiem V8 pali mniej więcej tyle ile V6 (mówie o Silnikach montowanych do 2010 roku)- Tylko wersja z reduktorem Musisz się liczyć z dużym spalaniem, niestety 16-20 Litrów w Mieście to norma ..... na trasie można zejść poniżej 14-12 Litrów. Moim śmigałem prawie 3 lata i bez żadnej awarii, nawet po utopieniu nic się z nim nie działo :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 (edytowane) No sami specjaliści się wypowiadają :D Miałem Jeep'a GC rocznik 2006 ..... stały napęd na 4 kółka, silnik 3.7 V6 ..... najmniejszy jaki jest ........ generalnie mogłem wziąć 4.7 V8 bo pali porównywalnie. Co do układu napędowego, to są wersje z napędem na jedną oś, ale rzadko spotykane, są robione po prostu na niektóre Regiony USA. Po 3 latach śmiganie powiem tak: - Tylko wersja z Silnikiem V8 pali mniej więcej tyle ile V6 (mówie o Silnikach montowanych do 2010 roku)- Tylko wersja z reduktorem Musisz się liczyć z dużym spalaniem, niestety 16-20 Litrów w Mieście to norma ..... na trasie można zejść poniżej 14-12 Litrów. Moim śmigałem prawie 3 lata i bez żadnej awarii, nawet po utopieniu nic się z nim nie działo :D Jeździłem troszkę kolegi jeepem, model 2005, 4x4 silnik 3.7, z nową instalacją gazową (20 litrów gazu w mieście) - to jak 10 litrów beny, więc nie ma tragedii. więc mówisz klaudiusz, żadnych awarii... tylko lać i jechać? Inne pytanie, jezdziles juz tym ? To nie jeep a kolyska ktora buja sie przez tydzien po wyboju ale to juz inna bajka. Co do silnikow to wlasciwie nie gra roli, tym bardziej w miescie, oczywiscie V8 bedzie " lepszy " w podswiadomosci. Spalanie 4.l to nie mniej niz 18,5 l/100 km w przypadku V8 niewiele wieksze. :crossy: No coś Ty, moim zdaniem wygodne i nic nie bujało na wybojach, tylko w trasie przy 120 km/h można było odczuć, że na zakręcie się wyłoży - ale to chyba złudzenie. Edytowane 2 Maja 2011 przez colahondax11 Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 No sami specjaliści się wypowiadają :D Miałem Jeep'a GC rocznik 2006 ..... stały napęd na 4 kółka, silnik 3.7 V6 ..... najmniejszy jaki jest ........ generalnie mogłem wziąć 4.7 V8 bo pali porównywalnie. Co do układu napędowego, to są wersje z napędem na jedną oś, ale rzadko spotykane, są robione po prostu na niektóre Regiony USA. Po 3 latach śmiganie powiem tak: - Tylko wersja z Silnikiem V8 pali mniej więcej tyle ile V6 (mówie o Silnikach montowanych do 2010 roku)- Tylko wersja z reduktorem Musisz się liczyć z dużym spalaniem, niestety 16-20 Litrów w Mieście to norma ..... na trasie można zejść poniżej 14-12 Litrów. Moim śmigałem prawie 3 lata i bez żadnej awarii, nawet po utopieniu nic się z nim nie działo :D ja dodam parę danych na temat klekota pod maską z r 2008.Awaryjność zero.(przez 90 tys od nowosci)Zuzycie paliwa od 10 (absolutne minimum przy super oszczędnej jezdzie) do 13 (dynamiczna jazda po polskich drogach)Na autostradzie niestety powyżej 160 włącza sie dodatkowy wir w baku :)prowadzi sie zadziwiająco dobrze tylko nieraz sztywna oś z tyłu potrafi zrobić niespodziankę w zakręcie na wybojach. Ogólnie zawieszenie (co było niespodzianką) raczej twarde niż miękkie. Na równym fajnie sie prowadzi przy dynamicznej jezdzie. Swietne swiatła - jazda nocą to przyjemnosć.Jakość w środku to tragedia - twarde plastiki i dizajn z lat 80 ale wszystko działa bez zarzutu :) uwaga - zaskakująco maly bagażnik i mało miejsca z tyłu. A wydaje sie że to taki olbrzym :D Najważniesze to QDII i idealna trakcja w zimie i na mokrym. Trzeba tylko pamiętać że przyspiesza lepiej niż hamuje. Zwłaszcza na lodzie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 U mnie nic się nie działo ..... 3 lata latania po śniegu, błocie, asfaltach i pływaniu i nic. Nic nie trzeszczało, nic nie stukał, Mój był o jakieś 3" wyższy od oryginału bo wymieniłem zawieszenie + Opony AT prawie 32" ...... bagażnik nie jest taki mały jak Marlew pisze no a z tyłu to miejsca jest troszke, bez przesady :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Dodam tylko że ten Klaudiuszowy bardzo dzielnie znosił miejskie krawężniki atakowane z różnego kąta i różnej prędkości :icon_razz: Aaa i nieźle brzmiał wydech :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 ..... bagażnik nie jest taki mały jak Marlew pisze no a z tyłu to miejsca jest troszke, bez przesady :D bagażnik porównuje z dwoma plaskaczami A4 i saabem 9-3. Uwierz że w GC jest mały.a z tyłu kanapa jest jakoś dziwnie wyprofilowana - jak zakładam fotelik to żeby małemu sie nogi zmiesciły to musze przedni fotel tak przesunąc że kolana sie o deske opierają :)ale i tak go kocham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Jak pisali przedmowcy, jezeli nie lubi diesli to pozostaje jedynie 5.7 HEMI + gaz i bedziesz wiecej jak zadowolony. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Marlew, też montowałem Foteliki ...... pakowałem go na wakacje, porównuje z X5, Accordem Kombi itd. i bagażnik spory .... no chyba że rolety nie zdejmowałeś :D p.s. A na poważnie to trzeba uważać bo mało zdrowych egzemplarzy nas Rynku polskim :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Zupelnie nie na miejscu. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 No coś Ty, moim zdaniem wygodne i nic nie bujało na wybojach, tylko w trasie przy 120 km/h można było odczuć, że na zakręcie się wyłoży - ale to chyba złudzenie. Na wybojach, hmmmm, subjektywne Przy 120 , hmmmm, wtedy tak woln nie jezdziem :icon_mrgreen: Po prostu tak mi zostal w pamieci - duza kolyska. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 KS .... ale jakim rocznikiem śmigałeś? Bo różnica między np. GC z 2000 a GC z roku 2006 jest dość spora :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.