FIS Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 (edytowane) Tak naprawde dysze dobierasz do tego co potrzebujesz wycisnąc z silnika, a nie na sucho do silnika i jego osprzętu. :) Nie masz servisówki? Tam jest tabelka mówiąca co powinieneś miec włozone. ;) Edytowane 27 Września 2012 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 spoko, spoko, jedno oko na maroko, temat opanowany.Sami wiecie że dobór odpowiedniej dyszy to temat prób i błędów które chciałem uniknąć (nie mam czasu i chęci żeby zwalać dwa czy trzy razy gaźnior i robić próby kiedy najlepiej się zachowuje). Uzyskanie odpowiedzi możliwe jest tylko od osoby która robi przy tym nie od dziś tylko przynajmniej od kilkunastu lat, wtedy kiedy było mnogo carburettors on the streets. Moje chore domysły potwierdził mi mój przyjaciel (od którego kupiłem sprzęt, a cop in Chicago) on info uzyskał od serwisanta który serwisował mojego fat boya z Villa Park do 2010 r.Potrzebowałem doświadczenia człowieka (nie "servisówki") który robił to setki razy albo i więcej, inaczej mówiąc starego mechaniora robota prosta ale z głową jak każda, ja dorobię sobie przymiar do składania/pasowania-głowica/kolektor/gaźnik, kawałek rurki, płaskownika ot niewiele docinania i spawania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Czyli wracamy do punktu wyjścia. Jeśli dobrze latał to zostaw to co było. Jeśli coś było nie teges to wtedy zmieniaj. Tak jak ja niedawno odkryłem niedobór dyszy głównej w moim gaźniku, gdy uciekałem przed Buell`em. Silnik doszedł do 4k RPM równo i ani grosza więcej. Lekkie odpuszczenie gazu a prędkość się nie zmienia, więc dysza za mała. Niech dojdzie do 5k to już będzie git. Na pełnym ogniu cały czas nie latam ale fajnie mieć mały zapas pod ręką. Przetestuję jeszcze raz przed zmianą, w lepszych warunkach niż wtedy. Nie pamiętam jaką mam, ale coś mi się kojarzy że 175, blisko fabrycznej albo nawet taka jak powinna być. Wrzucę z dyszkę więcej i powinno być OK. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Takie zjawisko wystepuje nie tylko przez dysze. Podobny objaw występuje gdy bieg jałowy jest źle ustawiony. Dziwne trochę, wiem, ale... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 (edytowane) Qurim, co do gaźniora to dostałem instrukcje od mechaniora z Villa Park dość dziwne :blink:, zaczekam na tą igłę co ma mi ją przysłać, dysza główna zostaje jest wystarczająca, nie stosować w gaźniku żadnych dyno i wiertełek, przy okazji dostałem wskazówki na temat wydechu jeśli mam go zmieniać na inny oraz kilka innych podpowiedzi, i ot cała moja koncepcja runęła w gruzach :sad:Jak złoże i pojeżdżę to powim jakie mam wrażenia Edytowane 28 Września 2012 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Takie zjawisko wystepuje nie tylko przez dysze. Podobny objaw występuje gdy bieg jałowy jest źle ustawiony. Dziwne trochę, wiem, ale... Masz na myśli skład? Ano, dziwne. Ale kiedyś już tego doświadczyłem jak latałem rzędowym plastikiem. Po ustawieniu składu wg. fabryki silnik ledwo kręcił 10k RPM. Zawsze notuję obecne ustawienie przed wyjęciem i regulacją. Ustawiłem jak było wcześniej i od razu kręcił do 16k tak jak powinien. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Tak mam na mysli skład. Zacząłbym od tego... ;) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Jaki jest dopuszczalny czy prawidłowy luz przepustnicy? bo wydaje mi się ze mam dość duży... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Teoria mówi że 3mm.Ale w HD jak zwykle jest jakieś, ale.... jak go ustawiasz to weź pod uwagę zmianę tego luzu przy dokrecaniu manetki srubką "tempomatu"... :wink: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 chodzi mi o luz na boki, a nie góra-dół.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Nigdy nie widziałem w książkach tej wartości, a szkoda bom ciekaw. Jeśli suwak puka gdy w niego uderzasz przez wlot powietrza to luz jest za duży. A większość tak ma, szczególnie aluminiowych, wycierają się szybko. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Dobra. Nie zakumałem...Tak jak pisze Qurim... :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zmieniłem gaźnik na Mikuni HSR42 nówka z pudełka i mam pytanie dotyczace regulacji. Instrukcja duzo mówi o regulacji dawki przyspieszacza i innych pokrętełkach. Pytanie czy kręcic coś w nowym gaźniku oprócz składu mieszanki? Jeżeli tak to co i w jaki sposób bo opis aby dawke przyspieszacz ustawic na wczesna i krótką nic mi nie mówi. Nigdy ni emiałem doczynienia z Mikuni dlatego pytam. Dodatkowe pytanie to czy VOES jest az tak istotny. Mój jest uszkodzony i cały sezon bez problemu jeżdżę na odłączonym. Teraz przy przeróbkach zastanawiam sie czy warto kupowac drugi i podłączać. Po za tym cięzko jest znaleźć VOES do kupienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 (edytowane) Jaki VOES potrzebujesz? Są dostępne... Chcesz regulować gaźnik bez VOESa??? ... Hm... trochę dziwne... :rolleyes: Edytowane 20 Stycznia 2013 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 VOES to element elektryczny, najlepiej nowy kupić, a drogie nie są. Przemysł motoryzacyjny korzysta z tego od wielu lat. Do HD są bodajże 3 rodzaje VOES, różnią się parametrami. Dla FLH są inne niż np. FX. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.