Piteros1 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 ale jest tak ze jest rozgrzana i ma dosyc wysokie obroty jak sie spusci z gazu probowalem regulowac ale nie ma takich jakby niskich obrotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Uboga mieszanka , gaźnik do regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 no bo wlasnie sie jeszcze kolanko czerwone robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 To przestań jeździć i palić sprzęt do póki nie weźmiesz się za regulacja gaźnika. Wypalisz zawory i gniazda zaworowe to będzie płacz i koszta większa od kosztu dyszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Ta WR`ka to od początku była studnia bez dna... :wacko: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 no bo wlasnie sie jeszcze kolanko czerwone robi Kolego 8 miesięcy minęło a Ty nadal borykasz się z swoją wr ?? Powiedz mi nie ma żadnego mechanika w Twojej okolicy lub znajomego co ma jakieś doświadczenie w mechanice ?? Mnie by było wstyd nie stać Cie na moto to go sprzedaj.To jest jak np ktoś nie ma pojęcia o gipsowaniu ścian czy elektryce w domu ma to robić sam metoda prób i błędów :)Później właśnie są takie opinie że moto hujowy a największy wpływ na to ma nikt inny jak tylko właściciel co orze w nim jak może ,choć sam nie wiem co ma zrobić.Jeśli odpalisz swoja wr ( w nocy) na ssaniu i np pochodzi z minute czy tam 40 sek,później pochodzi kilkadziesiąt sekund czy parę minut na wolnych,to logiczne,że będziesz miał czerwone kolanko.Bo to moto służy do jazdy nie do pykania sobie na postoju.Mamy u nas z 7 crf 450 kilka yz wr i każda po kilku minutach na postoju w nocy będzie miała czerwone kolanko.Jeśli Ci się zrobi jak go odpalisz na zimnym i po ok 30 sek ssanie wył,a do min Ci się kolanko rozczerwieni to sprawdź luzy zaworowe oraz skład mieszanki.Ale jak mówię daj zarobić komuś kto się zna z Twojej okolicy ,bo Tobie też dają zarobić w tym czym jesteś dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Witam, posiadam WR 426 rok 2001r. Posiadam ten motocykl od sierpnia i tak sobie jezdziłem nim do końca sezonu tamtego. Teraz co by trzeba porobić żeby przyszły sezon można było miło przejeździć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Najprawdopodobniej tłok, łańcuszek rozrządu i zawory. Nie dowiesz się puki nie rozbierzesz i nie pomierzysz wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpero Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 witam , ,w mojej wr 400 jest wersja gaźnika z tzw.ciepłym ssaniem przy ramie przed airboksem ,nie pod zwykłym ssaniem jak w większości .Dlatego chciałbym się dowiedzieć (bo nie moge znaleźć serwisówek pod ten gaźnik)jakie powinienem mieć rozmiary dysz - chodzi mi główną i od wolnych ,bo moto kupiłem niesprawne ,odpaliłem ,ale jest za ubogo ustawiony gaźnik raczej (dysza główna to 176 a iglica jest na środkowym rowku) jeśli ktoś pamieta jakie ma w takim gażniku to prosze o info wspomne odrazu, że jest nowy łańcuszek ,zawory ok ,przepustnica ok,a grzeje się nie porównywalnie mocniej do innych wr-ek,jednak tamte mają inny model gaźnika więc nie mam co podglądać ich ich ustawień z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 (edytowane) dzisiaj rozebrałem gaźnik, poczyściłem dysze i nic specjalnego tam nie znalazłem, żadnej śrubki do regulacji paliwowo-powietrznej czekam na rady bo nie mogę ustawić wolnych obrotów śruba od obrotów nie pomaga i nie interesują mnie odpowiedzi typu oddaj do mechanika bo się nie znasz po prostu chce się sam nauczyć co nie co, dodam że przepustnice od gaźnika są całe a motor nie równo chodzi Edytowane 26 Marca 2012 przez Piteros1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Przepustnica nie jest cała, a gaźnik jest zużyty i to jest źródło twoich problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Przepustnica nie jest cała, a gaźnik jest zużyty i to jest źródło twoich problemówPrzepustnica nie jest cała, a gaźnik jest zużyty i to jest źródło twoich problemów a z czego wyciągasz takie wnioski skoro mowie ze oglądałem przepustnice i jest cala, według mnie będę musiał wymienić dysze na wiekszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 według mnie będę musiał wymienić dysze na wieksząBędziesz, bo masz wytartą przepustnicę i w inny sposób nie dasz sobie rady z obrotami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 dysze jakie mam 168, 85 i 45 założyć dysze główną 170 czy 175 ?? http://www.larsson.p...=dysza%20keihin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 kup jedną i drugą i kombinuj, a i tak temperatura skoczy na 20 st + i regulacja gaźnika od nowa :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.