Skocz do zawartości

yamaha wr 400 98r


Rekomendowane odpowiedzi

no bo wlasnie sie jeszcze kolanko czerwone robi

 

Kolego 8 miesięcy minęło a Ty nadal borykasz się z swoją wr ?? Powiedz mi nie ma żadnego mechanika w Twojej okolicy lub znajomego co ma jakieś doświadczenie w mechanice ?? Mnie by było wstyd nie stać Cie na moto to go sprzedaj.To jest jak np ktoś nie ma pojęcia o gipsowaniu ścian czy elektryce w domu ma to robić sam metoda prób i błędów :)

Później właśnie są takie opinie że moto hujowy a największy wpływ na to ma nikt inny jak tylko właściciel co orze w nim jak może ,choć sam nie wiem co ma zrobić.

Jeśli odpalisz swoja wr ( w nocy) na ssaniu i np pochodzi z minute czy tam 40 sek,później pochodzi kilkadziesiąt sekund czy parę minut na wolnych,to logiczne,że będziesz miał czerwone kolanko.Bo to moto służy do jazdy nie do pykania sobie na postoju.Mamy u nas z 7 crf 450 kilka yz wr i każda po kilku minutach na postoju w nocy będzie miała czerwone kolanko.Jeśli Ci się zrobi jak go odpalisz na zimnym i po ok 30 sek ssanie wył,a do min Ci się kolanko rozczerwieni to sprawdź luzy zaworowe oraz skład mieszanki.Ale jak mówię daj zarobić komuś kto się zna z Twojej okolicy ,bo Tobie też dają zarobić w tym czym jesteś dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam , ,w mojej wr 400 jest wersja gaźnika z tzw.ciepłym ssaniem przy ramie przed airboksem ,nie pod zwykłym ssaniem jak w większości .Dlatego chciałbym się dowiedzieć (bo nie moge znaleźć serwisówek pod ten gaźnik)jakie powinienem mieć rozmiary dysz - chodzi mi główną i od wolnych ,bo moto kupiłem niesprawne ,odpaliłem ,ale jest za ubogo ustawiony gaźnik raczej (dysza główna to 176 a iglica jest na środkowym rowku) jeśli ktoś pamieta jakie ma w takim gażniku to prosze o info

 

wspomne odrazu, że jest nowy łańcuszek ,zawory ok ,przepustnica ok,a grzeje się nie porównywalnie mocniej do innych wr-ek,jednak tamte mają inny model gaźnika więc nie mam co podglądać ich ich ustawień

 

z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

dzisiaj rozebrałem gaźnik, poczyściłem dysze i nic specjalnego tam nie znalazłem, żadnej śrubki do regulacji paliwowo-powietrznej czekam na rady bo nie mogę ustawić wolnych obrotów śruba od obrotów nie pomaga i nie interesują mnie odpowiedzi typu oddaj do mechanika bo się nie znasz po prostu chce się sam nauczyć co nie co, dodam że przepustnice od gaźnika są całe a motor nie równo chodzi

Edytowane przez Piteros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica nie jest cała, a gaźnik jest zużyty i to jest źródło twoich problemów

Przepustnica nie jest cała, a gaźnik jest zużyty i to jest źródło twoich problemów

 

a z czego wyciągasz takie wnioski skoro mowie ze oglądałem przepustnice i jest cala, według mnie będę musiał wymienić dysze na wiekszą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...