Shinigami Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Owszem, po zatarciu z braku oleju nadal mam 8 atmosfer sprężania ( tylko łożyska na wale do wymiany jakimś cudem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Korba jest nowa silnik byl po remoncie, luzow na korbie niema a na starej korbie to samo sie dzialo. Mieszanke robie sam, bez dozownika A co się stało z dozownikiem?Jak wyglądał tłok po uszkodzeniu pierścieni?Miał ślady zatarcia w górnej części? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 (edytowane) Dozownik sciagniety, tlok wyglada tak, dodam ze jechalem na calym gazie i zablokowalo mi kolo, i zgasl motor, potem go zapalilem z trudem i dojechalem do domu jakies 4km, http://w877.wrzuta.pl/obraz/93tn7chx6JY/zdjecie jest to widok od strony kanału wydechowego, a tu od ssacego http://w877.wrzuta.pl/obraz/2ACZ111SdAm/zdjrcie0519 http://w877.wrzuta.pl/obraz/9hXts8vMnE6/zdjrcie0520 Edytowane 27 Kwietnia 2011 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Może go przegrzałeś ? Widziałeś wskazówkę temperatury po tym jak Ci zgasła ?Może masz problem z chłodzeniem, i właśnie dlatego Ci już 4 tłoki poszły ? .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Może go przegrzałeś ? Widziałeś wskazówkę temperatury po tym jak Ci zgasła ?Może masz problem z chłodzeniem, i właśnie dlatego Ci już 4 tłoki poszły ? .. JEchalem calym gazem z 15s na asffalcie, i wtedy mi kolo zablokowalo, caly czas po asfalcie jezdzilem wtedy. Tylko mnie zastanawia, czy tlok spuch i zachaczyl o okno wydechowe, czy pierscien pekl (ale dlaczego), i wysunal sie chaczac o okno wydechowe. Poprzedni wlasciciel tak zalatwil 2 tloki ja tez 2, wszystkie tej samej produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ale ja nie widzę tam żadnych pękniętych pierścieni. Gdyby zachaczyły o kanał to miałbyś o wiele gorszą rozróbę w silniku (tj pociachana głowica, denko tłoka, resztki pierścienia w wydechu) a tutaj wyraźnie przytarcie jest. Lepiej sprawdź układ chłodzenia przed kolejnym remontem. Masz do wyciągnięcia termostat, potem wrzucasz go do wrzącej wody z termometrem i obserwujesz czy się otworzy. Jeśli działa to potem praca pompy, drożność układu w tym samej chłodnicy, żeby nie było akcji pt. "jeździłem na wodzie z kranu i powinno działać". Sam korek też musisz sprawdzić czy trzyma ciśnienie, które tam oscyluje chyba w okół 1.1 atm. Problem w tym, że korek trzeba sprawdzić konkretnym przyrządem.Sam układ też musi być szczelny takim cudem http://katalog.moto-profil.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=21919&category_id=43&option=com_virtuemart&Itemid=5. Zacznij od tego co możesz zrobić w domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 A ja sądzę że to wina sposobu jazdy + jakość tłoków. Żaden dwusuw nie wytrzyma tępego rżnięcia gazem do oporu na prostej. Jak chcesz pałować na prostych to kup sobie ściga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Polowy gornego pierscienia na tłoku niema od strony wydechu, a te przytarcia sa od zmialenia tego wlasnie pierscienia ktorego niegdzie wlasnie nie znalazlem(silnik zablo0kowalo, ale puscilo), dolneo pierscinia nie ruszylo jest w calosci. Przypalowalem go z 15sek, i sie to stalo,Uklad chlodzenia, i termostat byl sprawdzany tym sposobem co mowisz przed zlozeniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Jak sprawdziłeś układ chłodzenia tym sposobem, bo nie rozumiem ? Układ jako całość sprawdza się na szczelność i ciśnienie ( w zasadzie jedno wynika z drugiego) a nie to czy wytrzyma wrzątek . Jeśli moto zostawia plamę ale olej ma szary kolor to masz wyciek. Sprawdzanie ciśnienia opisałem wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Polowy gornego pierscienia na tłoku niema od strony wydechu, a te przytarcia sa od zmialenia tego wlasnie pierscienia ktorego niegdzie wlasnie nie znalazlem(silnik zablo0kowalo, ale puscilo), dolneo pierscinia nie ruszylo jest w calosci. Przypalowalem go z 15sek, i sie to stalo,Uklad chlodzenia, i termostat byl sprawdzany tym sposobem co mowisz przed zlozeniam. 15 sek to jest dlugo,moj stary sx nie wytrzymywał 300 metrów na ostatnim biegu podczas palowania na asfalcie ( 2 razy tak załatwiłem moto :icon_evil:) Dwusuw po prostu nie lubi stałych wysokich obrotów przez długi czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Moim zdaniem wina leży po stronie chłodzenia. Ewidentnie Ci tłok spuchł i zablokował koło. Wątpię aby to była wina tłoka, bo przynajmniej powinien przejechać te 5k km na tym badziewiu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 (edytowane) Ślady przegrzania od strony wydechu wskazują na za wysoką temperaturę spalania. Niektóre gaźniki nie są przystosowane do jazdy na mieszance, co może zubożyć mieszankę (wyższa temp. spalania). Jeszcze tak z ciekawości możesz na denku tłoka zaznaczyć (ołówkiem) punkty wypadania zamków i sprawdzeniu czy aby na pewno nie wypadają na którymś z kanałów. Ewidentnie Ci tłok spuchł[...]Wątpię aby to była wina tłoka Fajny paradoks :icon_biggrin: Swoją drogą po spuchnięciu tłoka ślady zatarcia miałyby miejsce po stronach piasty sworznia.. Edytowane 27 Kwietnia 2011 przez pypek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 pypek, a mógł byś jakoś wytłumaczyć tą teorie z gaźnikami i mieszanką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 15 sek to jest dlugo,moj stary sx nie wytrzymywał 300 metrów na ostatnim biegu podczas palowania na asfalcie ( 2 razy tak załatwiłem moto :icon_evil:) Dwusuw po prostu nie lubi stałych wysokich obrotów przez długi czas Gdzie takie mądrości wyczytałeś?A słyszałeś o obrotach rezonansowych? Moim skromnym zdaniem silnik dwusuwowy do prawidłowej pracy potrzebuje dobrego smarowania. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Dwusuw po prostu nie lubi stałych wysokich obrotów przez długi czas Jeżeli ma dobre chłodzenie jak i smarowanie. To nic nie powinno się staćTak jak pisze Pan Piotr, silnik dwusuwowy nie ma zbyt dużo mocy na wolnych obrotach, a nie które to już w ogóle dołu nie mają, a żeby jakoś jechać solidnie, trzeba zakręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.