Skocz do zawartości

FLHRCI road king 05r strzela z tylniego cylindra


Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów ....nie miałem problemow to kupilem sobie HD

Nie mam za bardzo doswiadczenia z z tymi silnikami to moze ktos mi pomoże w temacie

 

silnik ma 50 tys mil wydechy rinehart pokrywe filtra Screamin' Eagle byc moze zmienianą mapę itd..zalózmy że pełny kit,wymieniłem swiece oleje itd

 

objaw jest taki ze strzela w wydech z tylniego cylindra czasem w dolot ,najczesciej przy jednostajych obrotach(niskich)slychać metaliczny dzwiek cos jak spalanie stukowe czasem przerywa,swieca na przednim cylindrze siwa i mokra na tylnim sucha jak wiór i tez siwa...bledy pokasowane z poziomu licznika i nie wracają.Jesli przytkne dłonia wydech tylni to pierwszy brzmi ładnie i chodzi równo tylni juz nie tak równo i kuleje,Mam zamiar jeszcze wyciagnąć wtryski i wyczyscić

 

Moze ktoryś z kolegów ma doswiadczenie i podpowie coś, zasugeruje???

 

Ps.chetnie bym zassał jakąś serwisówkę do tego kinga jeśli ktoś posiada

 

i na koniec :na allegro maja jakieś kable do diagnozy HD ale typ coś sciemnia... mozna to oblecieć po OBD a jesli tak to na którym pinie złacza jest linia komunikacji

Z góry dziekuję Arek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów ....nie miałem problemow to kupilem sobie HD

Nie mam za bardzo doswiadczenia z z tymi silnikami to moze ktos mi pomoże w temacie

 

silnik ma 50 tys mil wydechy rinehart pokrywe filtra Screamin' Eagle byc moze zmienianą mapę itd..zalózmy że pełny kit,wymieniłem swiece oleje itd

 

objaw jest taki ze strzela w wydech z tylniego cylindra czasem w dolot ,najczesciej przy jednostajych obrotach(niskich)slychać metaliczny dzwiek cos jak spalanie stukowe czasem przerywa,swieca na przednim cylindrze siwa i mokra na tylnim sucha jak wiór i tez siwa...bledy pokasowane z poziomu licznika i nie wracają.Jesli przytkne dłonia wydech tylni to pierwszy brzmi ładnie i chodzi równo tylni juz nie tak równo i kuleje,Mam zamiar jeszcze wyciagnąć wtryski i wyczyscić

 

Moze ktoryś z kolegów ma doswiadczenie i podpowie coś, zasugeruje???

 

Ps.chetnie bym zassał jakąś serwisówkę do tego kinga jeśli ktoś posiada

 

i na koniec :na allegro maja jakieś kable do diagnozy HD ale typ coś sciemnia... mozna to oblecieć po OBD a jesli tak to na którym pinie złacza jest linia komunikacji

Z góry dziekuję Arek

 

Masz racje, sprobuj wtryskiwacze.

"swieca na przednim cylindrze siwa i mokra na tylnim sucha jak wiór i tez siwa"

Harley ma hydrauliczne szklanki wiec nie ma co regulowac

Ktory rocznik jest RK?

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam serwisówkę, mogę podesłać na maila.

Rinehart w układzie 2w2, czy z rurą łączącą wydechy? Jeżeli w moto tkwi jeszcze ta rura :icon_arrow: podaruj sobie przytykanie wydechów, nic Ci to nie powie.

A tak btw- czy w HD świece powinny być jednakowo "okopcone", wilgotne, etc? Zastanawia mnie różna przecież temp pracy cylindrów...

RIDE HARD!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wtryskowe, ale np.EVO świeczki prawie zawsze mają różne. Wynika to z konstrukcji wału, charakteru pracy i zapłonu DualFire. U mnie zawsze tak było że przednia lepiej wypalona była niż tylna. Raz tylko ujrzałem równo wypalone świeczki ale to było po całym dniu ostrej jazdy. Teoretycznie powinno być odwrotnie, tylna powinna być wypalona jako że pracuje w wyższej temperaturze.

 

Autorowi tematu polecam dokładnie obejrzeć układ wtryskowy czy nie ma jakichś wycieków, lewego powietrza itp. Przeczyścić, poskładać i spróbować jak śmiga. Takie objawy wskazują na nieszczelność w dolocie. Przydałoby się też sprawdzić ciśnienie w cylindrach. No i nowe świece założyć. Jeśli nic się nie zmieni to wtedy prześwietlić elektronikę.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

King z 2005 roku

 

Kazdy cylinder ma swoj wydech 2w2,chodziło mi o posłuchanie pracy cylindrów z tym przytykaniem...bo wali ze nic nie słychać.tylni cylinder chodzi ale nie tak równo jak pierwszy,na pierwszym słychać kazde spalanie mieszanki równiutko i regularnie,tylni żyje chyba własnym życiem :) ciśnienie na obu po +/- po 11 atmosfer.

swiece nowe NGK DCPR7E,lewego nie ciągnie

wyciagne jeszcze wtryski i do myjki ultradzwiekowej...moze jakies przypchane

 

bardzo by mi zależało na temacie diagnostyki,jesli ktoś posiada jakiś program do diagnostyki lub ma opis do złacza diagnostycznego ewentualnie czym sie podłaczyć zeby zerknąć w parametry to będę zobowiązany:)

 

kolega który ma serwisówke i moze podesłać to bardzo prosze na [email protected]

 

Ps.czy 50tys mil to duzo na taki silnik? niby tylko przypocony w okolicy miski i zadnych wycieków ,zadnych niepokojących dzwieków

Edytowane przez monstergarage
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi kurna to wysyłanie nie idzie... Czy 175 mega przejdzie przez pocztę?

 

A przebieg nie jest jakiś ogromny, ciśnienie to potwierdza.

Wtryskowy BT powinien jednak pracować równo - chyba, że mamy różne pojecie o takim określeniu. U mnie oznacza to równiej niż zasilany gażniorem... ale nie do końca tak jak w japońszczyżnie - jak pisał qurim - konstrukcja silnika, kolejność zapłonów itp.

pzdr

RIDE HARD!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien 100% świeć? Proponuje zamienić je miejscami i zobaczyć czy sytuacja dalej dotyczy tylnego cylindra.

U mnie na wiosnę też strzelał u mnie w Sporciaku z tylnego ze świecami NGK, przy okazji wiosennego serwisu powiedziałem o tym ludziom co grzebią w HD lata i poradzili żebym nigdy nie kupował świec NGK do HD bo się nie sprawdzają i lubią szwankować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece zamieniałem,wypalałem ,piaskowałem i rozne cuda ...jeszcze raz napisze ze ona jest sucha jak wiór siwa i sucha,przednia natomiast siwa i wilgotna

a propos jakie swiece są dedykowane do kinga FLHRCI?

 

nie mam teraz czasu bo roboty od wała ale moze w swieta wyciagne wtryski i zobacze o co kaman...

tak mi swita ze w quadzie miale podobny objaw,trzez strzelał prychał i kichał nie mogłem pod gorke wjechac tyle ze jeden garnek mial... po tygodniu poszukiwań znalazłem paprochy w srodku wtrysku tyle tylko ze swieca była mokra hmmm

I teraz pytanie ,czy w kingu jest jakis filtr paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętni na service manual do RK/Electra - prześlijcie adresy na pw.

Wyślę CD Pocztą Polską.

Pokrywacie koszty zakupu płyty, wysyłki i paliwa na dojazd do poczty :icon_arrow: czyli jakieś 4,98 PLNa. Mojego bezcennego czasu nie doliczam :cool:

Mam do TC '99-'05

EVO '84 - '98

RIDE HARD!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeczki nie powinny być mokre raczej. Tak to mniej więcej wygląda w EVO moim. Wiem że porównanie EVO gaźniki vs.TC wtrysk nijak się ma, ale wygląd świec w każdym silniku powinien być podobny.

Pierwsza od lewej to świeczka z tylnego, druga z przedniego. Nie są to właściwe świeczki do EVO, dlatego tak słabo wyglądają. W tym sezonie latam na właściwych i wyglądają idealnie, prawie jak w WSK 125. :icon_mrgreen:

Kolejne dwie na foto to podrobione Championy po 1km przebiegu. Założyłem i silnik zaczął tak tłuc i hałasować się się wystraszyłem. Spalanie stukowe od razu po założeniu.

https://lh5.googleusercontent.com/_Z2uaPZT7mY8/TPe8Oqura7I/AAAAAAAAEjw/j-zBXtbkU8E/s640/DSCN7165.JPG

 

 

 

Taki duży plik raczej ciężko mailem popchnąć. Jeśli już to wrzuć go gdzieś i podrzuć link. Np. Na Chomika. Ktoś wtedy zakłada konto, limit jest 50MB ale po wysłaniu SMS`ka jest 1GB i ciągnie serwisówkę.

 

http://chomikuj.pl/Default.aspx

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalne to takie http://moto.allegro.pl/swiece-oryg-harley-davidson-tc-sportster-od-achad-i1558053440.html .Choć ja latam na NGK i złego słowa nie powiem.Nie zaglądam do nich bo nic się nie dzieje.Ale powinny być suche.

 

Filtr paliwa jest w zbiorniku.Siatkowy na smoku pompy.Dodatkowego nie ma.

 

Oryginalne świece robi dla HD Champion.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...