Skocz do zawartości

Spalanie Kawasaki zzr 600


Lidkus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

śruba składu mieszanki nie ma nic do spalania, czy będzie na 1 obrót czy na 5 róznica nie może wynieść więcej niż 1Litr. Gaźniki przelewają wg mnie. Nie trzymają zaworki. To jest model z pompą paliwa czy bez?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem jego drugi temat o tej kawie właśnie. Coś tam grzebał w gaźnikach ale nie napisał czy sprawdzał szczelność zaworków iglicowych. Zgaduję, że tego nie zrobił :)

 

Lidkus - Możesz dopisać kolejną rzecz do listy. Dobra rada, zrób to wszystko na raz to stracisz mniej czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrzad jest ustawiony idealnie, wymienilem lancuszek na DIDA. Ustawilem dzisiaj srube na 1.8obr i zrobilem 220km na pelnym baku. Luzy zaworowe sa okej, sprawdzalem juz 4 razy. Zaworki z zewnatrz wygladaja okej. Jak sprawdzic najprosciej ich szczelnosc?

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie wartości tych luzów ? Jaką masz kompresję ?

 

Rozebrałeś gaźniki i poskładałeś z powrotem zanim zadałeś to pytanie ? Bez sensu ale jeśli tak to teraz możesz zostawić otwarty kranik i poczekać czy z moto nie zacznie się lać, powiedzmy przez noc. Skuteczniejsze metoda to zamknąć zaworek trzymając gaźnik do góry nogami, zrobić podciśnienie w kanale paliwowym i przytknąć językiem króciec. Jeśli zaworek jest nieszczelny to nie utrzyma podciśnienia.

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami mam wrażenie, że czytasz tylko to co chcesz usłyszeć... Skołuj sobie wkręcany manometr, bo będziesz się bujał z tematem, wszystko będzie się wydawało cycek lalka a moto nie będzie miało sprężu.

 

Z resztą nie wiem czy dobrze pamiętam ale w drugim temacie coś się chwaliłeś, że na wciskanym napompowało ledwo po 3atm, 4atm i 2x po 7atm czyli brakuje od 3atm do 7atm przy założeniu, że chcemy osiągnać minimalne 10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

wiec sprawdzalem luzy no i byla tragedia:

 

EX (Tolerancja 0.22-0.31) (1)0.28 i 0.21 (2)0.25 i 0.25 (3)0.25 i 0.25 (4)0.23 i 0.22

IN (Tolerancja 0.15-0.24) (1)0.07 i 0.18 (2)0.13 i 0.15 (3) 0.13 - 0.14 (4)0.8 - 0.13

 

Zawory wyregulowalem wszystkie do sredniej wartosci czyli EX na 0.25 luz i IN na 0.20 luz.

Nie mam manometru wkrecanego ani nikogo kto moglby mi taki pozyczyc, moj wciskany jest zepsuty pokazuje błedne wyniki.

Śruba regulacji jest ustawiona na 2.2 obr. Motor pięknie pracuje na wolnych tak samo sie wkreca i opada z obrotow.

Wciąż ten sam problem motor leci max 160kmh i na pelnym baku robie 120km.

Rozmawialem ze znajomymi co tez maja zzr 600 robia na pelnym baku srednio 250-270km pałujac pod czerowne i robiac trasy.

 

Ide teraz wyjac gazniki i zobacze te zaworki, pytanie jak sprawdzic szczelnosc zaworkow ?

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwracasz gaźniki do góry dnem, zaciągasz powietrze przez przewód paliwowy i zatykasz językiem. Jeśli język się nie przyssie albo po chwili puści to masz nieszczelność. Metoda lekko prostacka ale jeśli po czymś takim stwierdzisz problem z zaworkiem to nic dokładniejszego nie trzeba robić.

Nie wiem tylko jak masz rozwiązany dopływ paliwa w tym cudzie ale założyłem, że jest wspólna szyna paliwowa.

 

A jeszcze lepiej by było gdybyś miał dostęp do kompletnych gaźników z moto jednego z kolegów. Wstawienie sprawnego kompletu pozwoliłoby stwierdzić czy problem jest w gaźnikach np.źle złożone, cieknące, nieuszczelnione lub za nimi (lewe powietrze itd.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shinigami dzieki za podpowiedzi. Wlasnie niedlugo pozyczy mi kolega kompletne gaźniki od zygzaka to wtedy sie zobaczy. Dopływ paliwa jest prosty. W baku jest kranik, przekrecam go, paliwo zlatuje do pompy i pompa podaje paliwo do gaźników.

 

Kolega mi jeszcze podpowiedzial ze jeden uzytkownik motocykla zzr mial te same objawy co ja ze lecial max 160. Okazalo sie ze jego bak sie zapowietrzal, po otwarciu baku motor lecial normalnie. Tez ten patent wyprobuje. Tylko bede musial miec max rezerwe w baku bo mi na twarz benzyna chlupnie :)

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem szczelnosc zaworkow jak kazales, jezyk sie przyssal i sam nie chcial sie odkleic, wiec trzymaja dobrze.

Co z tego jak znowu zaleje pelny bak i zrobie na tym 100km ;/

 

Jeszcze jakieś pomysły?

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zaczekaj na zestaw gaźników, bo to chyba jakiś problem z mechaniką gaźnika. Tzn. może być problem ze szczelnością przepustnic albo ssanie nie odpuszcza. Chyba czyściłeś gaźniki ale zdarza się. Jeśli nadal masz te gaźniki na wierzchu to sprawdź czy ssanie elegancko pracuje bez przycinania albo czy nie da się palcem go wcisnąć dalej. Najlepiej to by było rozebrać gaźniki i zwyczajnie tam zajrzeć do środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nowości. Gaźniki wyczysciłęm rozebrałem w drobny mak, pływaki ustawiłem na 13mm gdzie seriwsowka podaje 9-13mm. Sruba mieszanki na 2obr. Zatankowałem do pełna, zrobiłem dokladnie 56km i mam pół zbiornika. Dalej motocykl nie idzie wiecej jak 160km/h. Dodam gdy strzelalem ze sprzegla i jechalem na jednym kole to kolega co jechal za mna mowil ze co strzelilem ze sprzegla to czarny dym poszedl z tlumikow. Aha i jak jade dlugo na rownym gazie w trasie i gwaltownie odpuszcze to strzeli mi w tlumik.

 

Chlopaki rok temu jak go kupilem mial puste wydechy i srube mieszanki wykrecona o 2.5obr i robilem na baku spokojnie 180/250km no i lecial te 230-240 spokojnie. Teraz mam orginalne kominy i sribe mieszaki mniejsza...

 

I na koniec mój motor juz nie ma takiego powera jak w tamten sezon. sv 650 mnie objezdza jak chce ;/

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarny dym to na pewno zbyt bogata mieszanka. Sprawdziłeś czy ssanie się zamyka ? BA, czy w ogóle działa ? Uważaj z tym jeżdżeniem, bo wykończysz silnik w ten sposób. Jeśli faktycznie leje Ci tyle wahy to może się skończyć rozrzedzeniem oleju a wtedy zrobi się bardzo nieciekawie.

 

BTW Te 13mm to rozumiem, że masz wysoki poziom paliwa w komorze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ssanie oddaje do konca tzn oddaje tak ze blaszki juz puszczaja te "zaworki w gaznikach". Ssanie dziala bo inaczej zimnego motoru nie odpale. Ustawilem tak plywaki bo chcialem zobaczyc czy to cos da. No ale zamiast polepszyc to sie pogorszylo. W tym motorze jest doladowanie powietrzem tzw ram Air. Jak dmuchnelem w rurke ktora laczy sie z gaznikami to w 1 gazniku i w 4 bylo pelno paliwa tam gdzie sa przepustnice doslownie przepustnice zamknely gardziel i bylo tam paliwo. Nie wiem czy to cos wnioslo do tematu..

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...