[email protected] Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zastanawiam sie nad pochromowaniem silnika tzn glowic w chromie blok skrzynia i wydech! czy beda przebarwienia sie robic jakies? Tez zastanawiam sie nad pomalowaniem bloku cylindra na taki sam kolor jak rama myslicie ze sie uda kolor utrzyma sie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Chromowanie w tym motocyklu co masz w podpisie to utopia. Malowanie to lepszy pomysł i napewo trwały. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 rozumie ze chrom na bloku dlugo nie wytrzyma ?? a malowanie jakas konkretna technika? naprawde nie mam pojecia o takich rzeczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Chcesz chromować/malować silnik ? Może zwykłe wyczyszczenie , ewentualne wyszkiełkowanie wystarczy . Tu masz kilka fotek . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Wlasnie nie wiem czy chce chrom czy pomalowac go w takim kolorze jak mam rame a zaden z tych motorow co mi wyslales link nie ma chromu na cylindrze i nie jest pomalowany, wiekszosc z nich posiada ''oryginalny'' kolor cylindra taki jak szedl z lini produkcyjnej. Zastanawiam sie wlasnie nad ta kwestia bo mam obawy czy cos sie stanie z praca ktora włoze w czy farba zejdzie a chrom poprostu zrzułknie po pierwszej jezdzie... dlatego nie wiem czy jest sens placic za chrom albo malowanie. a wyszkiełkowanie polega na doprowadzenie go do stanu takiego jak byl ? wyczyszczenie zwykle, piaskowanie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Widziałeś kiedys pochromowany cylinder? Niektóre z tych motocykli maja malowane cylindry farba żaroodporną . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Napisz do Moc-a. On Ci dokładnie wytłumaczy o co chodzi z chromowaniem cylindra i jego malowaniem.Myślę, ze tez pow.ie, ze wyszkiełkować i wszystko w temacie. Ja również uważam, ze to najlepszy pomysł. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 wiedzialem pochromowany cylinder ale nie w takich motorach starych dlatego grzecznie pytam czy ma to sen i czy nic sie z tym chromem nie stanie. A wiec jesli jest mozliwosc pomalowania taka farba i nie straci koloru wiec to zrobie. Pytam bo nie wiem nie posiadam takiej wiedzy ja Ty i reszta na forum jest to moj pierwszy motocykl wiec sie prosze nie dziwic ;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Grzecznie Ci odpowiadam, że Moc Ci podpowie bo zajmuje się weteranami. Masz silnik chłodzony powietrzem więc malowanie ma znaczenie a zwłaszcza farba jaką to zrobisz. Chromowanie takiego cylindra i głowicy to problem z przygotowaniem powierzchni bo do chromu powinna być idealnie gładka itd. Napisz do Moc PW i tyle. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 juz napisalem i czekam na odpowiedz. Dzieki Monter i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) Cylinder pewnie żeliwny. Jedynym, mądrym wyjściem to lakierowanie proszkowe. Mam tak zrobiony w WFM i jest OK. W SHL i WSK malowałem sam, sprayem żaroodpornym i też jest OK a SHL jeździ na co dzień. W Harleyu jak miałem garnki zdjęte to też sam malowałem żarowym szprajem. Technikę mam "własnoręczną" polegającą na użyciu domowego piekarnika do wykonania prac. :icon_mrgreen: Cylindry czyszczone i odtłuszczone. Potem "hyt!" do piekarnika (jak żonki nie ma w domu), nagrzewam z godzinkę, potem pryskam szprajem, czekam chwilkę, druga warstwa szpraju, "Hyt!" do piekarnika (zanim żonka wróci) i nagrzewam z pół godzinki. Piekarnik wyłączam i niech sobie stygną razem z piekarnikiem. No chyba że żonka wróci to łapiesz garnki i biegniesz z nimi na balkon, że niby tylko na chwilę przyniosłeś co by fotkę zrobić. :icon_mrgreen: Teraz już drugi sezon latam z tymi cylindrami jest OK. Krawędzie żeberek szlifowałem do połysku aluminium, że niby oryginał. Chociaż lakier był matowy żar a nie ten "mrożony" Harleyowski. Różnicę faktury widać z bliska, ale nikt nie kładzie twarzy na moje gorące cylindry więc nikt nic nie wie. Tak więc, w skrócie. Cylinder do proszku dajesz, a blok silnika szkiełkujesz. Będzie pięknie wyglądało. Chrom fajna sprawa ale droga i trzeba bardzo dbać, a i tak nie wiesz kiedy zacznie odpadać. Edytowane 17 Kwietnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 no bajka wkoncu konkretna odpowiedz dzieki postaram sie zrobic tak jak mowisz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 po zapoznaniu sie ze wszystkim stwierdzilem ze nie bede jednak chromował tego cylindra nie ma sensu faktycznie od tego ciepla moze poprostu duzo szybciej odpasc ten chrom no i ten kolor moze sie zmienic. Zdjecia ktore ogladalem mialy ten cylinder kolory czarnego takie jak powinien byc i wyglada fajnie i tak zrobie dziekuje za pomoc panowie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 No panowie powiem wam ze wyszkiełkowałem sobie głowice, bebny hamulców rowniez i kilka innych rzeczy wygladaj zaje*****e cylinder zostawiam w tym stanie co jest bo jest caly czarny i dobrze to wyglada!! rame wypiaskowałem i kilka elemetow nadwozia i daje niebawem do malowania na czarno !!! Jestem mega zadowolony z tego jak to wyglada jazda xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 no i gratulujemy rozwagi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.