Skocz do zawartości

biegi w cbr 600f4i


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dzien dobry wszystkim wlasnie sie zarejestrowalem i mam pierwsze pytanie.mianowicie czasem gdy juz polatam chwile na moto nie moge wpiac 2 biegu,cos tam niby wchodzi na chwile ale spada na luz spowrotem i musze probowac po kilka razy czego efektem w dniu wczorajszym byl moj pierwszy dzwon.poradzcie cosc bo szkoda moto na glupie wypadki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemow nie ma , jesli skrzynia jest dobra . Z tego co opisujesz , masz zajechany 2 bieg , zapewne ktos wczesniej namietnie jezdzil na kole .. i rozwalil 2 bieg.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro na serwis podlece zobacze co powiedza ale pewnie jest zajechana dwojka jak kolega mowi.raz wchodzi raz nie wchodzi,jak nie wchodzi to chrobocze jak podbijam stopke zmiany biegow,jak wejdzie to wiadomo ogien na szosie.dzieki za porady panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze pytanko,kiedy jade na moto i klade ja na zakretach wydaje mi sie ze zaraz w slizg wpadnie i boje sie na zakretach sie wykladac,drugim problemem albo inie jest zludzenie krzyzowania sie kol na zakretach mianowicie(mam zludzenie ze kolo przednie schodzi z osi w odniesieniu do tylnej gumy tak samo na garbach i koleinach)powiedzcie to zludzenie i tak ma byc czy cos nie tak z moto.nadmieniam ze cisnienie w gumach mam odpowiednie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to problem lozyska w kierownicy?

Weż wróć do podstawówki i ucz ortografi bo można zwymiotować czytając takie SMACZKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Moderator?????????????Smiech

Niesmacznie to się robi czytając Twoje głupie i uszczypliwe komentarze. Jak jesteś takim mistrzem ortografii ( bo chamstwa to na 100%) to przeanalizuj swoje posty i uzupełnij brakujące znaki interpunkcyjne. Więcej niż trzy wykrzykniki , stawiają ludzie niezrównoważeni psychicznie (potwierdzone naukowo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy wyżej - trochę kultury, ale do rzeczy:

jak wyżej koledzy napisali czeka Cię robienie skrzyni w Twoim moto, co zaś do jazdy to musisz zrobić porządny przegląd zawieszenia - wymiana oleju(i uszczelniaczy przy okazji) w lagach, sprawdzenie tylnego amora i jego wyregulowanie pod danego kierowce (ale kto by to robił, grunt że zapiernicza spod świateł) a przede wszystkim sprawdź ciśnienie w kołach 2,5 na przodzie, 2,9 na tyle. aha i właśnie doczytałem - jeśli miałeś dzwona to możesz mieć krzywe moto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto proste bylo na dsprawdzeniu ramy i podzespolow,z lag mi nie cieknie a cisnienie utrzymuje w normie,pytam bo jestem raczej pasjonatem motocykli co do jazdy na mechanice sie nie znam

na serwisie stwierdzili ze trzeba podciagnac lozysko w kierownicy wiec jak juz to naprawie bede szukal dalej i mam nadzieje ze nic juz nie znajde,drugi bieg zaczal wskakiwac po regulacji linki sprzegla,troche dociagnalem i jest w 80 proc ok,ale tez zlece sprawdzenie.co do kolegi ortografa to pozdrawiam cie mistrzu i zycze szerokosci na trasie.dzieki za szczere wypowiedzi dla reszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje jeszcze kwestia co za opony tam masz, bo może nadają się już do badania węglem c14. Generalnie to nie wiem co miałaby linka sprzęgła do wypadania biegu, najwyżej by się sprzęgło ślizgało.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...