HD1940 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Na pewno, przeciez iskorwnik junaka ma wirnik ze stalym magnesem. Jezeli namagnesowali jemu to rowniez i z kolem nie powinni miec problemow zadnych.Problem z kołem w motocyklach typu WSK, WFM, SHL jest taki, że aby zregenerować magnesy, trzeba je zdemontować a to powoduje 2 problemy: 1. Każdy magnes musi być wstawiony w swoje stare miejsce, bo niestety kłania się bardzo marne wykonanie z czasów PRL. Jeśli nie włoży się magnesu tam, gdzie trzeba, powstaną uskoki na obwodzie.2. Jeśli nie złoży się wszystkiego po staremu, to koło trzeba po reanimacji wyważyć, a do tego potrzebny jest odpowiedni sprzęt. Dla tego bez problemu zreanimuje się pojedynczy magnes w iskrowniku Junaka czy BMW, a chyba nikt nie chce bawić się z kołami magnesowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 HD nie chcesz nam chyba ublizyc twierdzac, ze nie jestesmy wstanie po zdemontowaniu magnesow ponumerowac ich i zamontowac ponownie na oryginalnym miejscu :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 HD nie chcesz nam chyba ublizyc twierdzac, ze nie jestesmy wstanie po zdemontowaniu magnesow ponumerowac ich i zamontowac ponownie na oryginalnym miejscu :icon_question:Nikomu nie ubliżam, ale ponieważ sam miałem niezłą zabawę po rozebraniu koła (bicie magnesów) to wiem, że to bardzo trudna sztuka. Jak rozbierzesz jedne, to zobaczysz w czym dzieło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Zdejmowalem i magnesy i piaste wymieniajac kolo z WFM do WSK i takich przygod nie mialem, z jakimi Ty sie borykales.No ale dobrze ze napomknales na co zwrocic uwage, zeby pozniej uniknac klopotow po zlozeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Niełatwa to sztuka zapewne. Nie dość że magnesy trzeba przykleić na porządny klej to jeszcze zapukntować śruby a z młotkiem wolałbym nie zbliżać się do magneta. :icon_biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleksandra_? Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Wszystkim Wam bardzo dziękuję za rady! Problem ustąpił po wyczyszczeniu tłumika kretem oraz wymianie świecy na inną, bo miała słabą iskrę :-) Także jeszcze zdążę pojeździć w tym sezonie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Cieszymy sie ze moglismy pomoc, szerokosci zatem pozostaje zyczyc. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleksandra_? Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 REAKTYWACJA TEMATU Już wiem, czemu Osa nie chciała jechać.Dzisiaj rano złożyłam wszystko i wybrałam się na przegląd. Po drodze mam do pokonania wzniesienie. Osa mając już wyczyszczony tłumik wjechała bez większych problemów, ale nie osiągnęła swojej dawnej mocy. Ujechałam może 10 km i zjeżdżając z górki usłyszałam znajomy zgrzyt. Już raz zatarłam silnik, więc wiem, co oznaczał. Po ostygnięciu udało mi się jednak ją odpalić i jakoś dotelepałam się z powrotem. Także w chwili obecnej Osa ma jeszcze mniej siły niż poprzednio, o trzecim biegu mogę zapomnieć. Po szerokich konsultacjach jestem prawie na 100% pewna, że to puchnie tłok. Facet, który robił mi remont w Toruniu najwyraźniej źle go dobrał. W najbliższych dniach po zdjęciu cylindra okaże się, czy to tłok, czy może pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Tłok może był dobrze dobrany, problem tkwi w jakości tych tłoków. Sam borykam się z takim czymś. SHL ładnie śmiga, zwinna i szybka ale powyżej 70km/h tłok się przyciera. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Tak jak Qurim pisze, jakosc produkowanych tlokow jest fatalna. Takie tloki przed szlifem trzeba najpierw wygrzac, zmierzyc a nastepnie pod taki tlok robic szlif.Zapytaj tego fachury czy wykonal taki zabieg, bo pewnie nie. Jesli puchnie tlok to szukaj nowego i zrobionego porzadnie a nie odlewu z lyzek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.