Skocz do zawartości

Aleksandra_?

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Osa M-52, Ifa BK 350
  • Płeć
    Kobieta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lubuskie

Osiągnięcia Aleksandra_?

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie! A jednak powinna tam być uszczelka :smile: To forum to naprawdę skarbnica wiedzy na dosłownie każdy temat :crossy:
  2. Cześć! :smile: Orientujecie się może, czy cylinder od SHL 175 pasuje do OSY M-52? Teraz mi się jeszcze przypomniało: czy między cylindrem a kolankiem w Osie jest jakaś uszczelka?
  3. REAKTYWACJA TEMATU Już wiem, czemu Osa nie chciała jechać. Dzisiaj rano złożyłam wszystko i wybrałam się na przegląd. Po drodze mam do pokonania wzniesienie. Osa mając już wyczyszczony tłumik wjechała bez większych problemów, ale nie osiągnęła swojej dawnej mocy. Ujechałam może 10 km i zjeżdżając z górki usłyszałam znajomy zgrzyt. Już raz zatarłam silnik, więc wiem, co oznaczał. Po ostygnięciu udało mi się jednak ją odpalić i jakoś dotelepałam się z powrotem. Także w chwili obecnej Osa ma jeszcze mniej siły niż poprzednio, o trzecim biegu mogę zapomnieć. Po szerokich konsultacjach jestem prawie na 100% pewna, że to puchnie tłok. Facet, który robił mi remont w Toruniu najwyraźniej źle go dobrał. W najbliższych dniach po zdjęciu cylindra okaże się, czy to tłok, czy może pierścienie.
  4. Wszystkim Wam bardzo dziękuję za rady! Problem ustąpił po wyczyszczeniu tłumika kretem oraz wymianie świecy na inną, bo miała słabą iskrę :-) Także jeszcze zdążę pojeździć w tym sezonie ;-)
  5. Dziękuję Wam koledzy za porady. Co da się zrobić w garażu, będzie zrobione, reszta niestety w serwisie :-)
  6. Witajcie! Piszę w imieniu kolegi, który ma Hondę VFR 750 RC 24 i jest początkujący w temacie. Otóż po ściągnięciu pokrywy zaworów wystąpił problem: nie wiadomo, w którym miejscu dokonać pomiaru luzu zaworowego i ile powinien on wynosić na zaworach wydechowych, a ile na ssących? Drugie pytanko, czy do wymiany uszczelek kolektora wydechowego trzeba wyciągnąć cały silnik z ramy? Czy mógłby któryś z kolegów/koleżanek coś podpowiedzieć? ROK PRODUKCJI 1986.
  7. Odkręciłam tłumik z kolankiem. Już się ucieszyłam, bo Osa ujechała kawałek normalnie, niestety zaraz potem zaczęła się dławić. Raz mocna, raz słaba, gaśnie, zapala, szarpie, dławi. Może to jednak źle ustawiony zapłon?
  8. Dzięki :-) Faktycznie tłumik może być zapchany. Nie był czyszczony jakieś 10 lat. Dźwignia ssania raz otwarta, raz zamknięta. Skutek taki, że Osa jest słaba, albo bardzo słaba. Czyli chyba nie tu jest problem...
  9. Hej! Zamiast korzystać z pięknej pogody siedzę i głowię się, dlaczego moja Osa odmawia współpracy. Otóż po zrobionym remoncie (ostatni max szlif i nowy tłok) i złożeniu nagle straciła moc. Na wolnych obrotach i pierwszym biegu chodzi normalnie, problem zaczyna się na dwójce i trójce. Skuter po prostu nie ma siły, żeby jechać. Dusi się, o podjechaniu nawet na niewielkie wzniesienie nie ma mowy. Sprawdzałam już chyba wszystko: przedmuchy, gaźnik, zębatkę. Podobno łapie fałszywe powietrze przez gaźnik, ale jak? Czy koledzy/koleżanki mogliby mi coś poradzić w tej kwestii?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...